Kollar intresse för min förra dator (inköpt 2011) efter att nu ha skaffat en ny.
ATX Tower Cooler Master ATCs 840
Främst är jag intresserad av att sälja chassit som är otroligt stort och välbyggt. Dock större och mer välbyggt än jag har nytta av har jag insett Chassit väger drygt 13 kg och finns att hämta nära Göteborg. Jag har bil så bor du i närheten så kan jag leverera det enligt ök! Skulle antagligen kosta mer än det smakar att skicka med bussgods.
Det sitter även lite prylar i:
CPU: i7 2600K 3.4 GHz
Moderkort: Asus P8P67 DELUXE Socket 1155, P67, Rev 3.0
RAM: Corsair 16GB (4KIT) DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE
Grafik: MSI GeForce 580 GTX 1536MB GDDR5
CPU-kylare: Noctua NH-U9B SE2
Nätagg: Corsair AX 850W modular 80+ GOLD
Intern minneskortläsare 3.5'' svart USB 2.0
Windows: Det följer även med en OEM-licens av Windows®7 Pro Swe 64-bit (inte uppgraderad till win 10, men så vitt jag fattat det så ska det fortfarande gå att göra? https://www.microsoft.com/en-us/accessibility/windows10upgrad....
Nästan en komplett dator alltså - men utan HDD. Har också plockat över skivbrännaren till min nya burk och hittar tyvärr inte täckplåten till framsidan. Datorn låter en del i jämförelse med min nya Fractal Design R5, så är man väldigt känslig för ljud så bör man antagligen byta ut fläktarna. Har varit en oerhört driftsäker dator sålänge jag använt den.
Första gången jag annonserar här så är inte så rutinerad men svarar gärna på frågor!
Läs hela annonsen här