Permalänk
Skrivet av ponben59:

@Twicefire: Funderar på att göra något liknande. Tycker de gör ett jäkla bra jobb och vill verkligen inte att de ska konka. Spelat sedan GW1 och nu på senare dagar när de börjat slänga in en herrans massa referenser och mysterier från den gamla goda tiden så har de enligt mig nått nya nivåer i Storyn!

Jo många jag hört sagt det också, jag har inte ens kört igenom hot så har lite att göra men svårt välja mellan min ranger / necro eller om jag ska använda min 80 boost på en warrior.
Adda dig förresten men inte sett dig online , jag brukar lira mellan 18-24 ca.

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [EVGA 3080ftw Ultra] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W}[Alienware AW2723DF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 Digital Edition
*📱 S23 Ultra | 🎧Sony WH-1000XM3|
*📺LG Oled CX48
*noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Medlem

@Twicefire: Jag tycker Necro är jäkligt kul! Mainar Thief och mina Main-alts är Necro och Guardian.
Är för tillfället uppe i min hemstad (Sundsvall) i två veckor så har inte så mycket tid att lira just nu.
Är hemma igen 13 augusti och då jäklar

Permalänk
Skrivet av ponben59:

@Twicefire: Jag tycker Necro är jäkligt kul! Mainar Thief och mina Main-alts är Necro och Guardian.
Är för tillfället uppe i min hemstad (Sundsvall) i två veckor så har inte så mycket tid att lira just nu.
Är hemma igen 13 augusti och då jäklar

ah trevligt då förstår jag du inte är online på ett tag! Glöm inte alla kan testa fredag 11/8 path of fire. Jag har 80 ranger 80 guardian samt 80 necro som jag nyligen dingade med och hittils är ju necro sjukt intressant och blev riktigt roligt när jag låste upp GS!

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [EVGA 3080ftw Ultra] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W}[Alienware AW2723DF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 Digital Edition
*📱 S23 Ultra | 🎧Sony WH-1000XM3|
*📺LG Oled CX48
*noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Medlem

@Twicefire: Necro är nog det bästa att använda om man ska springa runt solo med. Vadå kan man testa expansionen på fredag??

Permalänk
Medlem

Kan man ladda ner klienten från deras sida? Jag har inte spelat det på många år nu och vet nog inte var mina skivor ligger.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Skrivet av ponben59:

@Twicefire: Necro är nog det bästa att använda om man ska springa runt solo med. Vadå kan man testa expansionen på fredag??

Ja därför jag gillar necro inga kompisar som lirar och svårt hitta folk som gillar "newbies". Japp fredag 11 kan sa dom alla kan testa spelet.

Skrivet av Hulle:

Kan man ladda ner klienten från deras sida? Jag har inte spelat det på många år nu och vet nog inte var mina skivor ligger.

/hulle.

Japp det går ladda ner om du går in på hemsidan och loggar in.

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [EVGA 3080ftw Ultra] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W}[Alienware AW2723DF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 Digital Edition
*📱 S23 Ultra | 🎧Sony WH-1000XM3|
*📺LG Oled CX48
*noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twicefire:

Japp det går ladda ner om du går in på hemsidan och loggar in.

Perfekt, tack.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

Man behöver inte ens logga in Bara att tanka från https://account.arena.net/welcome

Permalänk
Medlem

@Twicefire: Niiiice. Expansionveckan förra gången var verkligen svinrolig. Hur mycket folk som helst som kutar runt och gör allt möjligt i de nya mapsen!

Permalänk
Skrivet av dozix:

Man behöver inte ens logga in Bara att tanka från https://account.arena.net/welcome

Lärde jag mig något nytt också

Skrivet av ponben59:

@Twicefire: Niiiice. Expansionveckan förra gången var verkligen svinrolig. Hur mycket folk som helst som kutar runt och gör allt möjligt i de nya mapsen!

Oh är så hypad speciellt när release är redan 22/9 också!

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [EVGA 3080ftw Ultra] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W}[Alienware AW2723DF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 Digital Edition
*📱 S23 Ultra | 🎧Sony WH-1000XM3|
*📺LG Oled CX48
*noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Medlem

@Twicefire: Du får spela ikapp i storyn snabbt nu

Permalänk
Skrivet av ponben59:

@Twicefire: Du får spela ikapp i storyn snabbt nu

Får göra det! Har nytt jobb så alltid ledig helger nu och det underlättar ju en del!

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [EVGA 3080ftw Ultra] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W}[Alienware AW2723DF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 Digital Edition
*📱 S23 Ultra | 🎧Sony WH-1000XM3|
*📺LG Oled CX48
*noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Medlem

@Twicefire: Gött! Kontorstider är riktigt nice när man vill Gamea!

Permalänk
Medlem

Ngn som har knapp spela GW. Är det roligt? Kan man köra solo?
Eller kommer det krävas hjälp? Finns det tex auto grupper eller liknane?

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem

@AxxT: Jag tycker det är skitkul. Man kan definitivt spela PvE open world content själv utan problem. Likaså Storyn kan man spela själv. Dungeons är det lite sisådär med då få gör dem längre pga utvecklarna har satsat på ett annat system (Fractals of the Mists som är lite nästan precis som Dungeons). Dessa är det superlätt att hitta grupper för. Finns en schysst Group Finder. Raids är lite svårare att hitta grupper för, det bästa är generellt sett att hitta en schysst guild.

Permalänk
Skrivet av ponben59:

@Twicefire: Gött! Kontorstider är riktigt nice när man vill Gamea!

Yeah älskar det!

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [EVGA 3080ftw Ultra] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W}[Alienware AW2723DF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 Digital Edition
*📱 S23 Ultra | 🎧Sony WH-1000XM3|
*📺LG Oled CX48
*noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Avstängd

Köpte expansionen, ultimate versionen så fort sidan kom upp :P.

Ska bli nice att komma tillbaka. Nu har jag bara Season 3 att göra innan expansionen släpps.

Permalänk
Medlem

Jag gillar skarpt vad de har visat upp! Schyst med mounts med mer funktionalitet än att bara vara snabbare än att springa till fots, där de har egna skills som man kan använda för att nå nya platser. Lite metroidvania över det hela precis som med masteries i Heart of Thorns. Jag har fortfarande mycket kvar att göra i Season 3 och HoT, särskilt när det kommer till achievements och collections. För att inte tala om nya fractal som kom nyss som jag inte hunnit köra än. Det är en riktig höjdartid för GW2!

Visa signatur

Tidigare använt ilsken som användarnamn.

Permalänk
Skrivet av PWR-RST:

Köpte expansionen, ultimate versionen så fort sidan kom upp :P.

Ska bli nice att komma tillbaka. Nu har jag bara Season 3 att göra innan expansionen släpps.

Nice har inte cash för köpa ultimate just nu så får vänta tills löning.

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [EVGA 3080ftw Ultra] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W}[Alienware AW2723DF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 Digital Edition
*📱 S23 Ultra | 🎧Sony WH-1000XM3|
*📺LG Oled CX48
*noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vym:

Jag gillar skarpt vad de har visat upp! Schyst med mounts med mer funktionalitet än att bara vara snabbare än att springa till fots, där de har egna skills som man kan använda för att nå nya platser. Lite metroidvania över det hela precis som med masteries i Heart of Thorns. Jag har fortfarande mycket kvar att göra i Season 3 och HoT, särskilt när det kommer till achievements och collections. För att inte tala om nya fractal som kom nyss som jag inte hunnit köra än. Det är en riktig höjdartid för GW2!

Verkligen. Finns hur mycket som helst att göra. Speöet jat aldrig varit bättre i min mening!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Twicefire:

Nice har inte cash för köpa ultimate just nu så får vänta tills löning.

Med Ultimate får man 4k gems så du missar inget viktigt!
Deluxe är sweetspot :).

Permalänk
Medlem

Jag har cirka 4000 gems sedan tidigare och var inte superlockad av innehållet i deluxe så det fick bli standardutgåvan för mig, men det lär bli en del gem-inköp för att stötta ArenaNet framöver.

Visa signatur

Tidigare använt ilsken som användarnamn.

Permalänk
Skrivet av PWR-RST:

Med Ultimate får man 4k gems så du missar inget viktigt!
Deluxe är sweetspot :).

man kan igentligen säga man köper 4k gems för halva priset mot vanligt och det är enda gången man kan köpa gems billigare. Kommer garanterat köpa Ultimate dock

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [EVGA 3080ftw Ultra] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W}[Alienware AW2723DF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 Digital Edition
*📱 S23 Ultra | 🎧Sony WH-1000XM3|
*📺LG Oled CX48
*noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ArenaNet:

In the first preview weekend, running August 11-13, players will get a taste of the first open-world map of the expansion and the raptor mount.

Taggad!

Permalänk
Medlem

Spelat ikapp storyn nu. J*vlar vad bra den var! Season 3 best season ever!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av ponben59:

Spelat ikapp storyn nu. J*vlar vad bra den var! Season 3 best season ever!

Skickades från m.sweclockers.com

Nice jag håller på med Hot story ;D

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [EVGA 3080ftw Ultra] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W}[Alienware AW2723DF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 Digital Edition
*📱 S23 Ultra | 🎧Sony WH-1000XM3|
*📺LG Oled CX48
*noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk

Har börjat lira lite smått efter en massa år ifrån.. Lvl 6 and going stronk

Visa signatur

Desktop: Geforce GTX 770 | 8gb DDR3 1600mhz | Intel i5-4670k | SSD 120gb | OS Win 8.1 |

Permalänk
Medlem

Skapade en guild för oss hurni. Skriv in game: Merakk

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Spelat i princip varje dag sedan GW1 med några få uppehåll. När jag började med GW2 mainade jag Ranger och hade som mål att göra alla (terrestrial) legendaries som de kunde bära. Trots att jag numera mainar Warrior så blev jag klar med mitt mål igår. (Staff var inte med på listan från början men den fick åka med ändå när Druid släpptes).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sableye:

Spelat i princip varje dag sedan GW1 med några få uppehåll. När jag började med GW2 mainade jag Ranger och hade som mål att göra alla (terrestrial) legendaries som de kunde bära. Trots att jag numera mainar Warrior så blev jag klar med mitt mål igår. (Staff var inte med på listan från början men den fick åka med ändå när Druid släpptes).

https://cdn.discordapp.com/attachments/148055005419667456/343150370391982080/unknown.png

Snyggt mannen!

Skickades från m.sweclockers.com