Xbox one wireless controller, Orbitkey, Soffbord och Skrivbord

Permalänk
Medlem

Xbox one wireless controller, Orbitkey, Soffbord och Skrivbord

Hej!

Har beslutat mig för att försöka hitta nya hem åt några prylar då jag inte har någon användning för dem längre. Grejerna finns i bromma

1. Xbox One kontroll
Väldigt bra skick då jag köpte den för att spela Rocket League, spelar dessvärre inte längre och kontrollen är som i nyskick. Kvitto finns tyvärr inte, men låda och allt finns såklart kvar. 200:- och hämtning så är den eran.

2. Orbitkey 2.0
Då jag har på toK för många nycklar och rfid-taggar så passar inte den här lösningen för mig. Annars väldigt praktisk för nycklar och diverse extragrejer. 150:-

3. Soffbord
Har ett Soffbord jag inte längre använder, säljes billigt till den som hämtar. bud

4. Skrivbord
Har även ett skrivbord från Ikea för den som är intresserad, inget direkt fel på bordet. bud

Säljer till vem jag vill och hur jag vill osv.

Mvh,
Johan A

Läs hela annonsen här

Permalänk

@JHN:
Köper xbox dosan. 200kr plus frakt antar att den passar pc?

Visa signatur

Desktop: ASUS ROG Maximus XII APEX Z490 | Intel i9-10850K 5.2Ghz | G.Skill 32Gb Trident Z Neo | MSI GeForce RTX 4080 Super 16Gb Suprim X | Phanteks 500A | Seasonic PX850W Platina | Fury Renegade 2TB | Samsung 980 Pro 1TB | NZXT Kraken Z73 | Monitor: Alienware AW2721D 27” IPS QHD 240Hz | Varmilo VA88M TKL | Ducky One 2 Mini MX Silent Red | HyperX Cloud II | SteelSeries Rival 600 | XBOX Series X | Console: XBOX One Elite Series 2 Controller | Mobile: Apple iPhone 15 Pro Max 256Gb Blå Titan | TV: LG 65” OLED65C35LA EVO 4K | Laptop: Acer Predator Helios 16” / 2560 x 1600 / Mini-LED / 250Hz / Intel i9-13900HX / DDR5 32Gb 5600Ghz / 2Tb / NVIDIA RTX 4080 12Gb |

Permalänk

Jag köper din kontroller om den passar PC, jag hämtar när du kan. 200kr bud.

Permalänk
Medlem

100kr +frakt där orbitkey

Visa signatur

:>

Permalänk

150kr + frakt för orbitkey!

Permalänk

Köar på kontrollen!

Permalänk

Ber om ursäkt men jag drar tyvärr tillbaka budet på xbox dosan så @jacksonpark får köpa den då han var efter mig.

Visa signatur

Desktop: ASUS ROG Maximus XII APEX Z490 | Intel i9-10850K 5.2Ghz | G.Skill 32Gb Trident Z Neo | MSI GeForce RTX 4080 Super 16Gb Suprim X | Phanteks 500A | Seasonic PX850W Platina | Fury Renegade 2TB | Samsung 980 Pro 1TB | NZXT Kraken Z73 | Monitor: Alienware AW2721D 27” IPS QHD 240Hz | Varmilo VA88M TKL | Ducky One 2 Mini MX Silent Red | HyperX Cloud II | SteelSeries Rival 600 | XBOX Series X | Console: XBOX One Elite Series 2 Controller | Mobile: Apple iPhone 15 Pro Max 256Gb Blå Titan | TV: LG 65” OLED65C35LA EVO 4K | Laptop: Acer Predator Helios 16” / 2560 x 1600 / Mini-LED / 250Hz / Intel i9-13900HX / DDR5 32Gb 5600Ghz / 2Tb / NVIDIA RTX 4080 12Gb |

Permalänk
Medlem
Skrivet av jacksonpark:

Jag köper din kontroller om den passar PC, jag hämtar när du kan. 200kr bud.

Du är 2a i kön

Skrivet av Cuby:

100kr +frakt där orbitkey

Noterat!

Skrivet av EpicToaster:

150kr + frakt för orbitkey!

Noterat!

Skrivet av JakeHimself:

Köar på kontrollen!

Noterat!

Skrivet av Mr Mayhem:

Ber om ursäkt men jag drar tyvärr tillbaka budet på xbox dosan så @jacksonpark får köpa den då han var efter mig.

Ingen som helst fara, ställer han 2a

Permalänk

Går skrivbordet att montera isär? Kan man få in det i en personbil typ kombi?

Permalänk

Hej!
Vad är det för mått på soff bordet?
Vad vill du ha för det?

Mvh
Christofer Sjöström:)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av silverfisk:

Går skrivbordet att montera isär? Kan man få in det i en personbil typ kombi?

Det går inte att montera isär vad jag vet, kan dubbelkolla om det är superintressant

Skrivet av luckychris888:

Hej!
Vad är det för mått på soff bordet?
Vad vill du ha för det?

Mvh
Christofer Sjöström:)

Skickades från m.sweclockers.com

Måtten är:
L 120
B 59
H 39 (med hjul) dessa går att skruva loss

150:-?

Permalänk

Kan du pm:a mig ditt telefonnummer så kan vi bestämma något.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@JHN: Hur är det med Xbox-dosan?

Permalänk
Medlem

@vviikkttoorr:

Dosan blev såld igår kväll, ber om ursäkt att jag inte hunnit uppdatera

Permalänk

@JHN: Tack ändå!