Billiga grafikkort från Wish (utbruten tråd)

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyScnd:

Vad har du fått för prestanda? Hade du kunnat köra någon form av bench med temperatur och prestanda?

Provade 3Dmark. Minns inte vad jag fick men vill minnas att det var jämförbart med vad det "borde vara". Mitt 1070 var tyst och kan inte säga att det blivit någon direkt försämring med detta.

Har dock mest kört gamla spel via DosBox (Premier Manager 3) och OpenTTD. Har visserligen kört lite Skyrim i 4K och det var en märkbar förbättring mot mitt 1070.

Kortet skickades i endast originalkartong. Den hade ett och annat märke efter den långa resvägen, men kortet fungerar fint.

Det är tämligen stort och jag blev tvungen att plocka ur en hårddiskbur för att få plats med det.

Måste säga att jag har spenderat mina grafikkortpengar väl senaste året. Köpte Asus Strix 1070 för 3600 på Black Friday och sålde det nästan ett år senare för samma pris. Och så köpte jag detta 1080 Ti för 3500 kr.

Visa signatur

Gaming: MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI | AMD Ryzen 9 5900X | ASUS Prime 9070 XT 16GB | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200 MHz | Corsair RM850x V2 | Sabrent 2TB Rocket Nvme PCIe 4.0 | FD Define S | LG 27GP850 | LG 48C1

Permalänk
Medlem

@PlogarN97:

Inte när det gäller denna rabattkod tyvärr. Den är helt fast och ger knappt någon rabatt. Spelar ingen roll vad jag försöker lägga till för annan rabattkod den lägger aldrig till dem.

Permalänk
Medlem

Hur gick er beställning via Klarna till? Efter jag verifierat med BankID och slutfört beställningen så såg jag en bekräftelse men sen blev det vitt. Stängde appen och öppnade igen, kunde då inte se någon bekräftelse under Orderhistorik i appen. Nu står den dock listad i orderhistoriken som "Avvaktande order. Vi behandlar din order så fort dom betalning går igenom."

Ingen bekräftelse per mail, ingen information på mina sidor hos Klarna. Är det samma för er?

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Fick till ett 1080 ti för 4200kr. Klarna betala i november Köpskydd ingår

Visa signatur

• i9 10900k @ 5.0 Ghz • 64GB Ram • Nvidia 3080 • 1tb Gen4 m2 •
Nzxt S340 Elite • Windows 11 • 3440 x 1440 •

Permalänk
Medlem

Står :
"Winer Winer chicken diner" på ett tangentbord i butiken

Visa signatur

14900KF--Apex Encore--RTX 4090--G.Skill 2x24GB DDR5-8000--Dynamic Evo XL
12900K--Asrock Z790i--2X16GB DDR5 6000
Ljud: Lewitt Connect 6--Shure SM7B

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur man går tillväga om man redan handlat andra saker på wish? Koderna funkar bara för ett första köp på enheten..

Permalänk
Medlem

Bara jag som inte kunde välja faktura? Fick lov att ta med kort, men man har ju köpgaranti via klarna, så blir en trevlig julklapp. 3801:- med 50% och 5% gå till kassan.

Om någon inte orkar jaga kod så:
40% jngvfft, cnsvfft, cysvfft, cyfvfft, cynvfft, cysvfft
45% cytzdft
Upp till 50%: kbpkckd

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zache_:

Hur gick er beställning via Klarna till? Efter jag verifierat med BankID och slutfört beställningen så såg jag en bekräftelse men sen blev det vitt. Stängde appen och öppnade igen, kunde då inte se någon bekräftelse under Orderhistorik i appen. Nu står den dock listad i orderhistoriken som "Avvaktande order. Vi behandlar din order så fort dom betalning går igenom."

Ingen bekräftelse per mail, ingen information på mina sidor hos Klarna. Är det samma för er?

Typ samma för mig. Hur går det för dig nu ?

Visa signatur

• i9 10900k @ 5.0 Ghz • 64GB Ram • Nvidia 3080 • 1tb Gen4 m2 •
Nzxt S340 Elite • Windows 11 • 3440 x 1440 •

Permalänk
Medlem
Skrivet av kakan86:

Typ samma för mig. Hur går det för dig nu ?

Står fortfarande listad i appen som Avvaktande order. Det anges dock att den anländer den 31 dec. 2017, så det kanske är på rull ändå.

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Zache_:

Står fortfarande listad i appen som Avvaktande order. Det anges dock att den anländer den 31 dec. 2017, så det kanske är på rull ändå.

Exakt samma för mig. Folk som beställde redan igår med kortbetalning verkar ha samma status, så vi får nog ha lite is i magen bara.

Permalänk
Medlem

Kommer nog försöka köpa själv @Mansion. Har du fått kortet eller har det skickats? Man tackar ju aldrig nej till 3500Kr billigare 1080Ti.

Visa signatur

Razer Blade Pro 17(2020) I7-10875H, RTX 2070MQ, 16GB RAM. Spelar fortfarande i 1080p med högre uppdateringfrekvens.

Permalänk
Medlem

Verkar ju vara ett bra 1080ti kort detta. Jag får dock samma som flera andra att koden bara gäller på mitt första köp, någon som fått det löst? Jag har en avbruten order.

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem

Wow !

1080ti beställt, 3726 kr (Klarna faktura)

Ts gjorde mig dag.
Här satt jag och väntar på att priset på MSI:s 1080 ska gå ner till vettig nivå.
Blir att klocka ned detta kortet och köra det svalt.

Dock ropar jag inte hej föräns jag har kortet i handen.
(Det ska funka i datorn också helst)

Jag tänker att det är en tidsfråga innan wish inför ett tak på sina rabattkoder.
Tänker att det är som för aliexpress att wish i detta fallet får betala åf för dessa galna rabatter.

Permalänk

Någon som vet hur det fungerar med klarna och faktura/avbetalning. Ingår det någon typ av köpskydd ifall ingen/fel produkt dyker upp? Bara jag som inte behövde skriva i något person nmr eller identifiera mig med bank id? Kan se min beställning under orderhistorik ändå..hmm

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800x - Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 @ 3200MHz - MSI MPG B550 Gaming Plus - Samsung 970 m.2 500GB + 850 EVO 620GB - ASUS STRIX GTX 1070Ti OC A8G @ 2126Mhz boost - AOC 2460PF 144hz

Permalänk
Medlem

Det här verkar vara för bra för att vara sant, men kunde inte låta bli. 3800 för ett 1080ti. Om det går hela vägen hem så är det ju fantastiskt.

Tog Klarnas betala i slutet av November. Bara vänta o se nu då.

Permalänk
Medlem

en snabb google gav denna kod: jdcdbgz
som ger er 45%
Sugen själv men inser att jag inte behöver ett nytt grafikort, mitt 290x duger till mitt dota spelande

Permalänk
Medlem

Hur är det? Måste man ha bankid för klarnabetalning? Har inte på telefonen..

Permalänk
Medlem

31 December ska mitt anlända, men vafan, jag fick det för halva priset i sverige och jag kan sälja mitt 1070 för att finansiera det... Tack som f-n Mansion <3

Visa signatur

- - - - S.T.A.L.K.E.R FAN - - - -

Permalänk
Medlem

Priserna ni nämner är väl exklusive moms ??

Permalänk
Medlem

Brukar köpa där eller på andra utländska butiker, alldeless för dyrt i Sverige.

För den som har kapital och energi kan ju köpa 10 kort och sedan sälja dem med prispåslag men ändå vara billigare än svenska återförsäljare.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Avstängd

Fan vilka pengar ni tjänar Synd att man inte har råd själv bara :/

Permalänk
Medlem

Fick bara till 4150 med moms för ett 1080ti. Värt att prova oavsett. Men nånting säger mig att den klarnagrejen inte är helt safe..ingen som helst bankid eller nånting. Login via facebook håller till exempel. Varningshåren reser sig i nacken.

Visa signatur

14900KF--Apex Encore--RTX 4090--G.Skill 2x24GB DDR5-8000--Dynamic Evo XL
12900K--Asrock Z790i--2X16GB DDR5 6000
Ljud: Lewitt Connect 6--Shure SM7B

Permalänk
Medlem
Skrivet av marcusOCZ:

Fick bara till 4150 med moms för ett 1080ti. Värt att prova oavsett. Men nånting säger mig att den klarnagrejen inte är helt safe..ingen som helst bankid eller nånting. Login via facebook håller till exempel. Varningshåren reser sig i nacken.

Jag har köpt diverse grejer från wish med samma betalningsprocedur, har funkat bra hittils på över 20 ordrar. Förhoppningsvis så ska det inte ändras nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av rayneD:

Fan vilka pengar ni tjänar Synd att man inte har råd själv bara :/

*Sparar

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Aa jag vill också passa på att tacka för detta enormt grymma tips!
Fick ner priset till 4100 ink. moms och frakt vilket är heeelt a-okay med mig.
Säljer mitt 1080 sen när jag ser att allt fungerar okay, så har jag betalat i runda slängar 1000-1500 för nya kortet

Har läst på en del om Colorful och deras 1080ti specifikt och allt verkar grönt. Ser inga tecken på fuffens eller Kina-crap, vad jag kan se i alla fall.

Permalänk
Medlem

Leveransdatum: 17 oktober - 20 oktober precis som någon annan i tråden.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Beställde inatt ca 01.00 med "Klarna betala i slutet av november +29 kr" fick orderbekräftelse nu på morgonen 05.24.

Jag har handlat en hel del med Klarna och har aldrig haft problem.
Kundservisen verkar kompetent i min erfarenhet
Hög % på försenade fakturor visst, men så länge man betalar sina fakturor i tid ska det inte vara någon fara.

Visa signatur

"When elephants fight, it is the grass that suffers"

Permalänk
Medlem

Colorful IGAME GTX1080Ti Vulcan AD för 3315kr. Det tackar vi för

Visa signatur

Jag ser ner på folk som särskriver!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozric:

Colorful IGAME GTX1080Ti Vulcan AD för 3315kr. Det tackar vi för

Hur fick du ner det till 3315?

Permalänk
Skrivet av kakan86:

Nån som kan pma mig en 50% kod

helt meningslöst då samma kod ger olika % på olika konton.
jag fick fram 50% kod bytte konto och en minut senare så gav samma kod 20% på det andra kontot, bytte tillbaka till förre kontot och vips så var det 50% igen

Visa signatur

Asus WS X299 SAGE/10G | i9-10980XE | 6700XT | Samsung G9 | Dark Power Pro P8 900W | Define R5 Limited Gold | WD Black SN750 1TB NVMe | 8x Micron M500 960GB RAID 0

Asus Rampage IV | Xeon E5 1680 V2 | 64GB 1866MHz | GTX 980 Ti | NEC MultiSync FE2111SB (CRT) | Fractal Edison 750W | Define R2 | Liteon 512GB NVMe | 4x Micron M500 960GB RAID 0