Black Friday 2017 – Tips, butiker och erbjudanden

Permalänk
Medlem

Nån som sett nåt bra pris på ett startkit om man vill börja med vattenkylning ? Nåt som är utbyggbart med vattenblock till AMD Vega hade varit fint

Visa signatur

Asus Rog Strix X299 -E - Intel i7 7740x - Noctua NH-D15 - Kingston HyperX Fury 16GB DDR4 3200MHz - Asus RTX 2070 Rog Strix OC - Corsair RM850I - Samsung 970 Evo Plus 1TB - Fractal Design Define R5 - MSI Optix G273QFK - Hyper X Cloud II

Permalänk
Medlem

@system13: köpte min honor 8 av tele2 när dem körde erbjudande på den, det var för deras kunder eller att man köpte ett abonnemang, men ringde till dem och killen jag fick prata med sa att dem har ju ingen bindningstid så bara säga upp så fort man får hem sin telefon. Så gjorde så och behövde inte ens betala första månaden då man har ångerrätt.

Visa signatur

Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 | Intel Core i5-4690k 3,5GHz | Crucial Ballistix Sport DDR3 PC12800/1600MHz CL9 2x4GB | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X OC | Samsung 840 EVO Series 250GB | EVGA 650 GQ 650W | Fractal Design Define R4 |

Permalänk
Medlem

Produkt: Nätverkskamera
Länk: https://www.kjell.com/se/61495
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4527632
Pris: 499.-

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Medlem

@system13: Ja, kan stämma. På amazon.it har den också legat billigt förut, 399 euro om jag minns rätt. Gratis frakt och Europeisk garanti, så blir egentligen ingen skillnad. Nu har den höjts ovanligt högt till 576 euro (https://www.amazon.it/Samsung-Smartphone-Midnight-espandibili...), kanske är ett tecken på att den kommer sättas ner ordentligt vid midnatt/imorgon.

Permalänk

Halloj!

Jag hittade två extra deals bland "smygstart" på netonnet som tydligen inte kom med, går ju att leta vidare och fortsätta prova namn men tror man inte finner mer.

Ett logitech headset för 749

Dold text

samt en till lenovo dator lik den som går att se men med vassare komponenter

Dold text

ni får gärna spekulera kring exakt modell, happy hunting

Permalänk
Medlem

Är det inte någon som gjort en "tracklist" i år?
Jag känner att det är för många tabbar för min laptop just nu, har ni några att lägga till som ni menar är missade om man e på jakt efter tekniksaker.

komplett.se
komplett.no
cdon.se
dustin.se
power.se
power.no
webhallen.com
inet.se
mediamarkt.se
elgiganten.se
elkjop.no
lefdal.com
amazon.co.uk

Ganska många av dessa har ju fortfarande "gömda" deals

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matezon:

Är det inte någon som gjort en "tracklist" i år?
Jag känner att det är för många tabbar för min laptop just nu, har ni några att lägga till som ni menar är missade om man e på jakt efter tekniksaker.

komplett.se
komplett.no
cdon.se
dustin.se
power.se
power.no
webhallen.com
inet.se
mediamarkt.se
elgiganten.se
elkjop.no
lefdal.com
amazon.co.uk

Ganska många av dessa har ju fortfarande "gömda" deals

Dustin verkar inte börja sin rea förrän imorn kl 8.00 av någon anledning:
https://www.dustin.se/aktivitet/black-friday-newsletter-signu...

Visa signatur

Fractal Design R4 | Ryzen 7 1800x @Stock | GTX 1080 WINDFORCE OC | ASUS ROG B350F GAMING | Vengeance LPX Black 16GB DDR4 @ 2933MHz | BeQuiet! Straight Power 80+ Gold 680W | Samsung 960 EVO 250GB + Seagate Barracuda 1TB @ 7200rpm | Noctua NH-U9B SE2 | ASUS ROG Swift PG278QR GSYNC 1440p @144Hz | Acer 27" K272HLE 1080p @60Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av K0mplext:

Dustin verkar inte börja sin rea förrän imorn kl 8.00 av någon anledning:
https://www.dustin.se/aktivitet/black-friday-newsletter-signu...

Countdowntimer e ju dock på strax under 3 timmar

Permalänk
Medlem
Skrivet av K0mplext:

Dustin verkar inte börja sin rea förrän imorn kl 8.00 av någon anledning:
https://www.dustin.se/aktivitet/black-friday-newsletter-signu...

Är nog bara för företagskunder.. gå in på "Privatperson".. där tickar kl ner .. 2:51:xxx

Visa signatur

NEW ::i7 920 || GTX 295 1792MB || 1600MHz 6GB ||P6T Deluxe V2 || P182 || NH-U12P || TX 850W - LG - W3000H LCD MONITOR
--------
OLD :: X2 4400+ @ 2420Mhz x11 || Corsair TWINX2048-3200C2 @ 220Mhz || A lot of HDD-space ;) || A8N-SLI Premium || 6800GT Leadtek || OCZ 520 Modstream || - KÖPA ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DanielTech:

Halloj!

Jag hittade två extra deals bland "smygstart" på netonnet som tydligen inte kom med, går ju att leta vidare och fortsätta prova namn men tror man inte finner mer.

Ett logitech headset för 749

ni får gärna spekulera kring exakt modell, happy hunting

Jag gissar på Logitech G533, köpte såna för ca 2 månader sedan för några hundralappar mer.
Riktigt bekväma, bra batteritid och bra täckning.

OnT:
Hoppas på bättre priser på grafikkort (1070>) på komplett, än på de flesta andra ställen som säljer för försäljningspriset för 1 månad sen -1-200 :-.

Visa signatur

750W PSU | 3600X | 16GB RAM | GTX 1080Ti | 240GB SSD | 1TB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av K0mplext:

Dustin verkar inte börja sin rea förrän imorn kl 8.00 av någon anledning:
https://www.dustin.se/aktivitet/black-friday-newsletter-signu...

Det där är ju dustin och inte dustinhome dock

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Medlem

Någon som kan tipsa mig om en bra "gaming" router budget ca 1000kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av Von_OttO:

Det där är ju dustin och inte dustinhome dock

Skickades från m.sweclockers.com

Haha det förklarar saken, blev lite yr där. Tack

Visa signatur

Fractal Design R4 | Ryzen 7 1800x @Stock | GTX 1080 WINDFORCE OC | ASUS ROG B350F GAMING | Vengeance LPX Black 16GB DDR4 @ 2933MHz | BeQuiet! Straight Power 80+ Gold 680W | Samsung 960 EVO 250GB + Seagate Barracuda 1TB @ 7200rpm | Noctua NH-U9B SE2 | ASUS ROG Swift PG278QR GSYNC 1440p @144Hz | Acer 27" K272HLE 1080p @60Hz

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Sigh snacka om värdelös REA, kan nog sammanfattas till "Gäsp"

Visa signatur

Arch - Makepkg, not war -||- Gigabyte X570 Aorus Master -||- GSkill 64GiB DDR4 14-14-15-35-1T 3600Mhz -||- AMD 5900x-||- Gigabyte RX6900XT -||- 2x Adata XPG sx8200 Pro 1TB -||- EVGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- O2+ODAC-||- Sennheiser HD-650 -|| Boycott EA,2K,Activision,Ubisoft,WB,EGS
Arch Linux, one hell of a distribution.

Permalänk

Någon som har tips på hur man smidigast prisbevakar produkter?
Hur snabba är prisjakt på att uppdatera sina listor?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Har någon hittat premium headset med bra rabatt någonstans?

Permalänk
Medlem

Klädreor kan vara sådär, men Zoovillage kör 50-60 % på rätt mycket snygga grejer.

https://se.zoovillage.com/

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Corsair AX860 | Asus X99-A | Intel Core i7 5820K 3,3 GHz | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance LPX 2666 MHz 32GB (4x8GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | Intel SSD 750-series 400 GB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | LG GGW-H20L | Asus Xonar Essence STX | Windows 10 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro

Permalänk
Inaktiv

Seagate Backup Plus Slim 2 TB (2,5-tums extern HD) för 799 kronor

Clas Ohlson sänker, enligt ett nyhetsbrev jag fick i dag, den externa 2,5-tumsdisken Seagate Backup Plus Slim 2 TB till 799 kronor fredag–söndag.
Om du inte har en Clas-butik i närheten har du just nu fri frakt (vid köp över 499 kronor).

Disken har USB 3-anslutning.
Jag har själv den tidigare versionen av den här disken och den är verkligen tunn och smidig att ta med.

https://www.clasohlson.com/se/Extern-hårddisk-Seagate-Backup-...
(Observera att priset inte sänks förrän i morgon!)

Enligt prisjakt tar alla andra svenska återförsäljare minst en tusenlapp inklusive frakt:
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2322358

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Commander:

Sigh snacka om värdelös REA, kan nog sammanfattas till "Gäsp"

Amen!

Eller den är ej dålig för personer i rätt sits.
För mig är dock cpu, moderkort, nätdel, grafikkort, skärm, tangentbord, skrivare etc ointressant. Jag har redan dessa och det ska mycket till bara att jag köper något nytt sådär.. Visst en ny skärm i + 30" vore ej fel, men även om det är 20% så är det mer ekonomist att behålla mina 24"are.
Det jag letar efter är fynd på saker som jag ej visste att jag behövde men det verkar dystert.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Misk99:

Gtx 1070 kostar förövrigt samma som förra årets black friday

Imponerande, med tanke på att kronan så vitt jag minns, är svagare i år. Vilket är orsaken till varför jag inte förväntar mig några skitbra deals i år... Tyvärr.

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

Är på jakt efter SONY WH-1000XM2 och ett billigt tangentbord med blå switchar, säg gärna till om ni hittar något. Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Trot inte vi kan förvänta oss bra priser på komponenter, priser är redan pressade till tusen, sänks de mer går butiken antagligen med förlust.

Permalänk
Medlem
Skrivet av knge:

Produkt: Oculus Rift!
Länk: https://www.oculus.com/rift/
Prisjakt:
Pris: 399€

Vad kostar den i vanliga fall?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Commander:

Sigh snacka om värdelös REA, kan nog sammanfattas till "Gäsp"

Hur vet du det när många inte ens släppt sina erbjudanden än?

Permalänk
Skrivet av FireFox:

Är det ett bra pris för konsol och två spel?

Det är inget superpris.
Men man får en annan färg på joycons och två spel.
Så ett spel på köpet typ.
Hade ju tänkt lira båda ändå, så tyckte det lät bra.

Annars om det kommer något strået vassare så är det bara att skicka tillbaka.
Härlig konsument man är

Permalänk
Medlem
Skrivet av difi:

Har någon hittat premium headset med bra rabatt någonstans?

Beror lite på vad du är ute efter. Själv hoppas jag på Bose QC 35 II (eller föregångaren) eller Sony WH-1000XM2

Men det finns ju t.ex. Plantronics Backbeat Pro, första generationen, på Inet för knappt halva priset mot listpris. Har aldrig prövat det själv, så kan inte uttala mig, men det har fått mycket salt för komforten så jag väntar och hoppas på det bästa.

Skrivet av Malusch:

Är på jakt efter SONY WH-1000XM2 och ett billigt tangentbord med blå switchar, säg gärna till om ni hittar något. Tack på förhand!

Säg till om du hittar något bra på lurarna - will do the same!

Permalänk
Medlem

De riktiga fynden kommer antagligen på Sweclockers marknad nästa vecka.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Har swec räknat fel på tiden?

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather