Bilder på ditt senaste inköp (2017)

Permalänk
Digital fyndjägare

Oohh äntligen... nu är det här...

Goo Jul allesammans

Visa signatur

• In My Defens God Me Defend •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Croowley:

Var köpte du det?

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bl4ckIce:

Oohh äntligen... nu är det här...

https://i.imgur.com/5533lGZ.jpg

Goo Jul allesammans

Vill också köpa Elex, verkar riktigt spännande Du får gärna komma med lite input när du testat.

Permalänk
Digital fyndjägare
Skrivet av Guestah:

Vill också köpa Elex, verkar riktigt spännande Du får gärna komma med lite input när du testat.

Har man spelat Gothic serien och/eller Risen serien sen förut så kommer man gilla detta spel också. Det som kanske skiljer sej mest från de andra spelen är väl själva strids systemet i spelet.

Har precis startat spelet nu och är vid början... spelet är och känns riktigt RIKTIGT bra... 5/5 tummar.

En printscreen från början av spelet..

Obs: Detta är ett singel player spel med en handling och ett stort äventyr.

Visa signatur

• In My Defens God Me Defend •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dansken88:

Var sugen men sket i köp den Men säg till vad du tycker om den så kanske lyckas jag köpa den på mellandagarsrea

Kommer förmodligen byta till chassit nu i helgen

Har bara förberett och gjort det "inverted" så att öppningen är på höger sida istället. Fler chassi borde ha den flexibiliteten tycker jag! Har min burk på vänster sida på skrivbordet och vill gärna ha glaset och alla komponenter mot mig.

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Har äntligen fått hem det GTX 1080 jag beställde under Singles Day den 11/11.

Efter en stunds testande insåg jag hur mycket jag saknat MSI-korten med sina Twinfrozr-kylare. Hade den kylaren på mina högst saknade GTX 780 och nu blev det som att återse en kär gammal vän som man inte träffat på många år.
Blev nästan lite tårögd.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av frong:

Var köpte du det?

Jag är inte han som la upp bilden, svarade bara. Men här kan du köpa det

https://www.gearbest.com/keyboards/pp_637021.html

Visa signatur

50,000 native americans used to live here... Now it's a burgertown.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bl4ckIce:

Har man spelat Gothic serien och/eller Risen serien sen förut så kommer man gilla detta spel också. Det som kanske skiljer sej mest från de andra spelen är väl själva strids systemet i spelet.

Har precis startat spelet nu och är vid början... spelet är och känns riktigt RIKTIGT bra... 5/5 tummar.

En printscreen från början av spelet..
https://i.imgur.com/Hwv3DcY.jpg

Obs: Detta är ett singel player spel med en handling och ett stort äventyr.

Bättre optimerat än Gothic III är det säkerligen som va en katastrof . Har bara sett videos på tuben och spelet ser intressant ut

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk

@220volt: Du får rapport till mig under helgen! Det skulle vore trevlig med lite bilder också! God Jul!

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D - Processor: Intel Core i7 8700K 3.7 GHz - Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS Ultra Gaming - Kylning: Corsair H150I RGB PRO - Raminne:Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB - Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC - Nätagg: EVGA Supernova G2 750 - 2 TB Western digital - M2 Corsair Force MP510 960GB - SSD 1 TB Samsung EVO 860

Skärmar: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q G-Sync+Asus TUF Gaming VG27BQ 27 G-Sync

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lafa:

vad heter detta tangentbord?

Skrivet av frong:

Var köpte du det?

Anne pro som en annan nämnde.

Beställde ett ifrån Gearbest och ett ifrån Banggood. Var ungefär samma pris.

Banggood kom 4-5 dagar snabbare. Beställde från olika sidor bara för att testa.

Nu ska jag byta tangenter på det svarta!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

Ska man förhoppningsvis klara sig fram till julafton iaf.
https://i.imgur.com/vKrvKwx.jpg"]https://i.imgur.com/vKrvKwx....

Så jävla najs!

Farligt med julmust dock... måste dricka en om dagen, annars blir man galen.

Visa signatur

Grubblare

Permalänk
Medlem
Skrivet av trozen:

Anne pro som en annan nämnde.

Beställde ett ifrån Gearbest och ett ifrån Banggood. Var ungefär samma pris.

Banggood kom 4-5 dagar snabbare. Beställde från olika sidor bara för att testa.

Nu ska jag byta tangenter på det svarta!

Nice, funkar det schyst?

Vet någon var man kan köpa enbart adapten i Sverige? Har nämligen två stk. trådlösa kontroller men ingen adapter till PC'n

§9 /screamin-daemon, moderator
Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem

Börjat få delarna för nya datorn i ett Cerberus X chassi, 19,5L ATX stöd, blir spännande när alltihop är färdigt. Här finns en tråd för er som är nyfikna; https://www.sweclockers.com/forum/trad/1500197-cerberus-cerbe...

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av drwlz:

Så jävla najs!

Farligt med julmust dock... måste dricka en om dagen, annars blir man galen.

Haha på ett ungefär ja! Måste ju ha så man klarar sig lite längre iaf.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av ODDNAME:

Ville ha en vettig workstation och laptop så varför inte kombinera med en precision-laptop?

https://i.imgur.com/thW9u7P.jpg

Gillar det på något vis, snygg setup.

Permalänk
Medlem
Skrivet av frong:

Nice, funkar det schyst?

Vet någon var man kan köpa enbart adapten i Sverige? Har nämligen två stk. trådlösa kontroller men ingen adapter till PC'n

https://www.maxgaming.se/adaptrar/xbox-wireless-adapter-for-w...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Nice! Tack.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk

@trozen:

Vilken kanal använde du för att köpa ANNE Pro borden? Via Amazon eller Aliexpressen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av trozen:

Anne pro som en annan nämnde.

Beställde ett ifrån Gearbest och ett ifrån Banggood. Var ungefär samma pris.

Banggood kom 4-5 dagar snabbare. Beställde från olika sidor bara för att testa.

Nu ska jag byta tangenter på det svarta!

Skrivet av saltenhancer:

@trozen:

Vilken kanal använde du för att köpa ANNE Pro borden? Via Amazon eller Aliexpressen?

Hej, se mitt svar jag skrev tidigare.

Permalänk
Medlem

@frong: Ja jag är nöjd! Väldigt ovant dock att gå från fullstort till 60%...

Saknar vissa knappar men man vänjer sig. För spel kan jag tänka mig att det är ruggigt skönt då man kommer närmare med musen. Nu har jag tyvärr inte haft tid att spela något sedan tangentborden kom, bara programmerat och så och då är layouten inte optimal. Saknar piltangenterna och "Del" knappen t.ex.

Permalänk
Medlem
Skrivet av trozen:

@frong: Ja jag är nöjd! Väldigt ovant dock att gå från fullstort till 60%...

Saknar vissa knappar men man vänjer sig. För spel kan jag tänka mig att det är ruggigt skönt då man kommer närmare med musen. Nu har jag tyvärr inte haft tid att spela något sedan tangentborden kom, bara programmerat och så och då är layouten inte optimal. Saknar piltangenterna och "Del" knappen t.ex.

Jo, storleken känns skön. Jag har ett CM Storm Quickfire just nu som är större - men har hyfsat smart fått med t.ex. Del-knappen på en 'hybrid'-numpad (?). Väldigt sugen på ett mindre dock...

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem

Det blev en tidig julklapp!

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Skrivet av jonataan.host:

I måndags kom äntligen leveransen från Black Friday!

Blev en Google Home och en Home Mini från Tink.de som var nedsatt 50%!!!!

https://i.imgur.com/EvUlijR.jpg

Fraktar de till sverige ? Vill själv nämligen beställa men förstår inte Betalsidan på tyska :/

Permalänk
Skrivet av OnlyCasanova:

Fraktar de till sverige ? Vill själv nämligen beställa men förstår inte Betalsidan på tyska :/

Nej gör de inte men använde mig av Mailboxde som skickade hit det med UPS för 160:-

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk
Medlem

Blev en liten Dobbis bebis

Permalänk
Medlem

@micke7406: bästa hundrasen! Hade när jag var liten och vill ha en nu också men har inte tiden eller energin
Sjukt roliga med sin ADHD

Permalänk
Medlem
Skrivet av klisk:

@micke7406: bästa hundrasen! Hade när jag var liten och vill ha en nu också men har inte tiden eller energin
Sjukt roliga med sin ADHD

Håller med, Detta blir min fjärde Dobbis.

Permalänk
Medlem

@fesoj:

Prio var funktion framför allt annat, sen att det blev ganska sött med gör ingenting alls
Med denna setupen kan jag även köra jobbdator med samma setup så det är sjukt smidigt överlags

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Då mitt tidigare grafikkort gick sönder, fick jag byta ut det.
Valde ett 1070Ti, valde referensmodell då ett öppet kort bara viftar runt den varma luften.
Helnöjd! Jag har läst att folk ratar referenskylare då de tycker denna kyllösning är högljudd och varm. Jag kan bara säga tvärt om! Maxar 75c i full load, och då går kortet tystare än tidigare. (1070Ti Gainward, samma kylare som Palit Dual.)

//C

Visa signatur

Jonsbo D31 Mesh
MSI B450M Mortar
AMD Ryzen 5800X3D
Corsair LPX 2x16Gb 3600MHz
AMD Radeon 7800XT Nitro +