Asus Gtx 1080 Strix Advanced - helt ny!

Permalänk

Asus Gtx 1080 Strix Advanced - helt ny!

Tjena!

Köpte mig under Black Friday en GPU som jag tänkt ha till ett bygge som drog ut väldigt på tiden. Nu när jag väl landat med de flesta delar på plats så är detta mitt kort för långt!

Kortet står fortfarande ouppackat hemma och jag kan fortfarande returnera det till återförsäljaren inom några dagar. Anledningen till att lägga ut det här är att någon annan kanske också vill ha ett helt nytt kort till ett ganska bra pris. Jag önskar dock få behålla Assassin's Creed Origins-koden som följer med kortet!

Pris: 5499 kr.
Plats: Hämtas med fördel i Göteborg, men går att skicka.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Supermicro X10SDV-6C-TLN4F m. Xeon-D 1528 | Crucial 64GB 2400MHz ECC | Silverstone DS380B | Corsair SF450 450W | HDD

Permalänk
Medlem

Inte för att kladda ner eller så men man får ett nytt kort från elgiganten billigare

https://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/pc-gaming...

Visa signatur

Chassi: Corsair 7000x, PSU Corsair HX1000i, MB: GIGABYTE AORUS MASTER X670E, CPU:AMD Ryzen 9 7900X3D, GPU: ASUS Radeon RX 7900 XTX 24GB TUF OC, RAM: G.Skill 64GB (4x16GB) DDR5 6000MHz, M.2: 2*WD Black SN850X 1TB Gen 4, OS: Win 11 Pro, Monitors: Samsung Odyssey G9 49 5120x1440 240hz + ASUS "RoG SWIFT " PG278Q 144Hz G-Sync, Headset : Logitech Pro X 2 Lightspeed, Mic : RØDE Mikrofon NT1 + Ai-1 Studio Kit + RØDE PSA1+ Professional Studio Arm

Permalänk
Skrivet av TheTarpZ:

Inte för att kladda ner eller så men man får ett nytt kort från elgiganten billigare

https://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/pc-gaming...

Tack för det! Jag hade missat att de fortsatte kampanjen även efter mellandagarna. Då blir det väl till att skicka tillbaka det istället

Visa signatur

Supermicro X10SDV-6C-TLN4F m. Xeon-D 1528 | Crucial 64GB 2400MHz ECC | Silverstone DS380B | Corsair SF450 450W | HDD

Permalänk
Medlem

Är 4500kr intressant eller du skall skicka tillbaka det?
Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

varför lämnar du inte bara tillbaka det och få hela summan tillbaka?
eller tror du att folk här skulle betala mer än vad kortet är värt?

Visa signatur

Köksbord i trä | Fyra ex stolar | Fyra ex Engstarr sittdynor

Permalänk
Skrivet av Addiie:

Är 4500kr intressant eller du skall skicka tillbaka det?
Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Tyvärr inte intressant!

Skrivet av jurassic park:

varför lämnar du inte bara tillbaka det och få hela summan tillbaka?
eller tror du att folk här skulle betala mer än vad kortet är värt?

Annonsen var utlagd i all välmening. Jag missade att kortet var nedsatt även efter mellandagsrean och trodde att jag gav någon annan möjlighet att köpa kortet till ett bra pris. Men eftersom så inte är fallet så får jag tänka om.

Visa signatur

Permalänk

Om du har använt koden kommer du inte kunna skicka tillbaka kortet. (Står i det finstilta) Har du aktiverat ASUS koden?

/Huggeh

Permalänk

@Frodofrodo: varken aktiverat koden eller skickat tillbaka kortet ännu, men tack för tipset!

Visa signatur

Permalänk

@ddaniel91: det var så lite så

Permalänk

skickade du tillbaka kortet?

Permalänk

@marcusgradin: Jag fick göra lite justeringar för att få plats med kortet, men använder det just nu. Hade fortfarande varit intresserad av att byta ut det mot ett mindre, men troligen blir prisskillnaden för stor

Visa signatur

Permalänk

okej, annars skulle jag vara intresserad runt den summa du gav så länge du inte gjort nå justeringar i kortet