Oöppnade 8700k, 8600k, 1060 6gb, 16gb ddr4 3000mhz

Permalänk

2800 kr + frakt för I7 8700K!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 10600K |Dragon RX 580 8GB|MSI Z490 TOMAHAWK |Samsung 970 EVO 500GB + 2TB SATA |Kingston HyperX 16GB 3200 MHz |ASUS RYUO 240 | Meshify 2 Compact|

Permalänk

Kolla pm

Permalänk
Avstängd

Finns endast 1x msi 1060 och 2x minnen kvar! Får gärna sålt det så snabbt som möjligt så jag slipper åka flera gånger till posten

Permalänk
Medlem
Skrivet av spejjanlol:

Finns endast 1x msi 1060 och 2x minnen kvar! Får gärna sålt det så snabbt som möjligt så jag slipper åka flera gånger till posten

Hej!

Jag tar ett minneskit (2x8GB). Ok med 1500 kr inkl frakt (Bor i kävlinge)??

Mvh Rickard

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ralle_81:

Hej!

Jag tar ett minneskit (2x8GB). Ok med 1500 kr inkl frakt (Bor i kävlinge)??

Mvh Rickard

Absolut, pma!

Permalänk
Medlem
Skrivet av spejjanlol:

Nu tar jag en paus från allt datorbyggande :'D. Sista grejerna som jag beställde för några dagar sen dyker upp imorgon men har inte för någon avsikt att nyttja det, allt är således nytt.

MSI GeForce GTX 1060 6GB Gaming X x1 3000 kr
Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 16GB x2 1500 kr/st

Finns att hämta i Kalmar, betalning sker via Swish. Ska ni ha det skickat till er så är det förskottsbetalning som gäller, har väldigt många referenser så bör inte vara något problem. Kvitto finns på allt.

Först till kvarn som gäller! Hoppas få sålt allt under kvällen så slipper jag ta itur med att imorgon.

Läs hela annonsen här

Något kvar?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av nuuti:

Något kvar?

Finns enbart 1x minne kvar förutsett att den andra snubben som skrev tidiigare vill ha ett kit, annars finns det 32gb.

Permalänk
Medlem
Skrivet av spejjanlol:

Finns enbart 1x minne kvar förutsett att den andra snubben som skrev tidiigare vill ha ett kit, annars finns det 32gb.

Är grafikkortet sålt nu alltså? 1060 msi?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av superali:

Är grafikkortet sålt nu alltså? 1060 msi?

Yes, tyvärr :/.

Permalänk
Avstängd

Finns 1x 8gbx2 (16gb) kvar. Postar allt så fort jag får det sålt.

Permalänk
Avstängd

Ingen som vill ha minnena alltså? Trodde dom skulle gå fort faktiskt! Aja, åker till posten om 30 min så det finns lite tid kvar om någon är sugen, annars behåller jag dom själv.

Permalänk
Avstängd

Sådär ja, nu är 16gb sålda, 16gb minne återstår alltså! Åker om 15 minish.

Permalänk
Avstängd

Åker och postar allt nu

Permalänk
Avstängd

Allt är klappat och klart, har pmat alla köpare deras kollinr.

Tror iaf att jag skickat till alla, skulle ni inte fått ett kolliID via PM så hör av er så fort som möjligt!

Permalänk

Ger en tumme upp för säljaren, ni som ska köpa kan sitta lungt i båten

Visa signatur

CITERA!!!!!

Permalänk
Avstängd

Finns f. ö ett kit med 2x 8gb (16gb) minnen kvar, postas imorgon innan kl 4 vilket betyder att du får det innan helgen. Sista minuten pris 1400 + frakt (1520).

Permalänk
Medlem

Skickat PM!

Permalänk

@spejjanlol: Är kitet sålt?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mästaren:

@spejjanlol: Är kitet sålt?

Jag har ett kit kvar som jag tänkte behålla men har ändrat mig, vill någon ha det så kan ni swisha 1400 + frakt, i swishmeddelandet får ni skriva namn adress samt telenr om ni vill ha smsavi. Pma om ni är sugna.

Notera dock att jag inte hinner skicka det före kl 3 imorgon vilket betyder att det inte skickas förrän på måndag.

Permalänk
Medlem

Vart jag för sent ute nu igen? 😂😂 Annars kniper jag det gärna!

Permalänk
Avstängd

Har ni som köpte saker innan torsdagen mottagit dom nu? Hade varit roligt med lite feedback

Permalänk
Medlem
Skrivet av spejjanlol:

Har ni som köpte saker innan torsdagen mottagit dom nu? Hade varit roligt med lite feedback

Hej!

Jag hämtade ut mina minnen idag. Inga konstigheter. Har dock inte testat dem än då jag inte har moderkort till det än.

Tack för smidig affär!

/Rickard

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem
Skrivet av spejjanlol:

Jag har ett kit kvar som jag tänkte behålla men har ändrat mig, vill någon ha det så kan ni swisha 1400 + frakt, i swishmeddelandet får ni skriva namn adress samt telenr om ni vill ha smsavi. Pma om ni är sugna.

Notera dock att jag inte hinner skicka det före kl 3 imorgon vilket betyder att det inte skickas förrän på måndag.

Är de sista stickorna sålda?