Crash Bandicoot N.Sane Trilogy bekräftas för PC/Windows, Nintendo Switch och Xbox One

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hagge:

Hm, det låter faktiskt rätt troligt. Många animationer samt "actions" har tagits bort.
Men jag har spelat alla Crash spel som släpps. Har dem till tidigare konsoler och denna "delay" existerar inte. Jag förstår vad du menar men personligen kan jag inte smälta det.

Vet att många konsolspel har en viss känsla vid typ hoppande och så, men detta var överdrivet för min smak i alla fall.

Eftersom de påstår att fysiken är hämtad från trean så är det ju ganska lätt att jämföra dem sida vid sida om man skulle vilja. Jag antar att det var ett par år sen du spelade igenom det så det kan ju vara att man bara minns fel, inget illa menat.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Eftersom de påstår att fysiken är hämtad från trean så är det ju ganska lätt att jämföra dem sida vid sida om man skulle vilja. Jag antar att det var ett par år sen du spelade igenom det så det kan ju vara att man bara minns fel, inget illa menat.

Skickades från m.sweclockers.com

Jojo, men jag har 3an här hemma Och den har ingen delay. Till och med testat emulator. Allt känns mer "smooth". Känns som att detaljerna segar ner animationerna :S Men ändå inte, aja sak samma :/

Tog absolut inte illa upp

Permalänk

Spelat igenom det på PS4 till 100%. Fantastiska spel! Nostalgin va stående från när man satt på sin PS1a. Gillade man Crash Bandicoot så gillar man detta! Blir inget köp till PC dock. Det är och förblir ett playstationspel för mig

Hoppas på ett CTR remaster nu och kan knappt vänta på Spyro!

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Skrivet av jeffan97:

Jag har de på Ps2, så fett kul med svårt som fan

Nice! Jag hade det på PS1 ett tag tills jag lånade ut det till min kusin vars lillebror gjorde sönder skivan... Fortfarande bitter..

Skickades från m.sweclockers.com