Assetto Corsa SERVER från ikväll!

Permalänk
Inaktiv

Assetto Corsa SERVER från ikväll!

Halloj alla gasglada själar!

Har hyrt en AC 24 slottare, ska hem och dra igång den ikväll och ni är alla inbjudna! Det är inte så fancy som det låter eftersom den är publik men vore kul att rejsa med lite landsmän/kvinnor/hen

Är du tjej och kör får du extra gärna komma (kom anonym då...) och ratta eftersom jag letar kvinnliga racingtalanger till mitt stall!

OBS! Nybörjare välkomna, du behöver bara ha spelet för att komma och man kan få grundkurs i racing gratis om man vill om man tycker att man är sämre än min racing instruktör och banchef, Inge Fuffenz

Posta gärna om du har önskemål på modeller i de ovan nämnda kategorierna som skulle gå igenom en hederlig svensk besiktning förutsatt att rätt däck sitter på. Jag postar i tråden när servern är uppe ikväll någongång mellan 20-22, det blir märke mot märke alltid på servern och först ut till premiären är en giganternas klassiska kamp, aldrig fullt avgjord och alltid lika aktuell: Ferrari VS Lambo! Gatulegalt först, sedan byte till racing när vi tröttnar på dåligt grepp och svampiga dämpare hehe.

Mvh ghostshades, servervärd och non assited racing afficionado
Inge Fuffenz, banchef och racinginstruktör

Permalänk
Inaktiv

Sent omsider är den uppe!

SERVER: INGE FUFFENZ TRACKDAY: Ferrari VS Lamborghini-SERIOUS DRIVERS (noobs welcome)
IP: 213.239.205.124:8792

Välkomna in och kör, och seeda upp den i listan

Permalänk
Medlem

Har ej möjlighet ikväll. Men om du har ingång servern imorgon afton/kväll så joinar jag mer än gärna!

Visa signatur

Chassi: CM NR200P Kylare: Scythe Fuma 2
CPU
:
R5 5600x@4,6Ghz GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC V2
Moderkort
:
ASUS X570-I Gaming Minne: 32GB 3600Mhz
Lagring
:
2xSamsung 970 EVO 500GB
Nätaggregat: Corsair SF750W

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Squedo:

Har ej möjlighet ikväll. Men om du har ingång servern imorgon afton/kväll så joinar jag mer än gärna!

Kul! Sitter precis och laddar upp nu config, kommer och kör efter 22 när min sammetsdrake sover

Välkommen, och ta gärna med en vän eller tre

Permalänk
Inaktiv

Servern omstartad med nya settings:

Bana: SPA

Mode: Practice, omstart var 120 minut

Fordon: Bara tyskt ikväll, bara ich gatulegalt.

Sök på INGE FUFFENZ

Permalänk
Medlem

@ghostshades
Var inne och körde en stund i eftermiddags. Hade jag inte varit tvungen att lämna hade jag gärna stannat kvar. RSR 3.0 runt Spa var skitkul! Var roligt att köra något annat än Nordschleife för en gångs skull också.

Ferrari F40 är en personlig favorit som jag skulle uppskatta om du la in. Jag tittar in en stund efter jobbet imorgon!

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ClintBeastwood:

@ghostshades
Var inne och körde en stund i eftermiddags. Hade jag inte varit tvungen att lämna hade jag gärna stannat kvar. RSR 3.0 runt Spa var skitkul! Var roligt att köra något annat än Nordschleife för en gångs skull också.

Ferrari F40 är en personlig favorit som jag skulle uppskatta om du la in. Jag tittar in en stund efter jobbet imorgon!

Yes! Adda mig på steam så du ser när jag är inne: [40-1] ghostshades

Permalänk
Hedersmedlem

*Bump raderat*

Observera att vi inte tillåter bumpning/meningslösa inlägg. Detta då vi tycker det är viktigt att alla får samma chans att få sina trådar uppmärksammade (se §4 i forumreglerna).

Skrivet av ghostshades:

Behöver seeds! Kom och ta ett fredagsvarv

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Har för mig att jag stötte på en INGE FUFFENZ på ringen för någon vecka sedan, måste varit du ;)?
Kollar in på servern senare idag och ser om det blir några fler spelande

Edit: Går under nicket NinjaTaco ingame

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ezakimak:

Har för mig att jag stötte på en INGE FUFFENZ på ringen för någon vecka sedan, måste varit du ;)?
Kollar in på servern senare idag och ser om det blir några fler spelande

Edit: Går under nicket NinjaTaco ingame

Troligtvis, REVO och el bandito's är ju dom enda som har folk om man inte vill köra hela rejs, ibland vill man ju bara "köra lite" - brukar bli lite fler varv än man har tänkt.

Men det vore kul om vi kunde få igång den, det är alldeles för mycket krockkåta idioter där. Jag kan aktivera MR på min också om dom skulle komma dit. Idiiterna....

Alla som vill rejsa kan gärna adda mig på steam (se ovan) - jag har alldeles för lite förare på min F-list

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Kent:

*Bump raderat*

Observera att vi inte tillåter bumpning/meningslösa inlägg. Detta då vi tycker det är viktigt att alla får samma chans att få sina trådar uppmärksammade (se §4 i forumreglerna).

Check, admin. Check.....

Permalänk
Medlem

Har inte varit inne på servern någonting sedan jag körde första gången. Har varit så trött när jag kommit hem men i helgen kan du skriva upp mig.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.