Trådlös Bluetooth högtalare

Permalänk

Trådlös Bluetooth högtalare

Tjena,
Jag ska köpa en trådlös högtalare med bluetooth och vet inte vilken jag ska köpa.
Har bland annat kollat på Harman kardon onyx 4. Tycker den verkar som ett säkert kort men är inte säker då jag inte hört den live.
Vill ha en högtalare med bra ljud som inte kostar skjortan. Har ni några erfarenheter på bra högtalare tipsa gärna!
Har en budget på ca 2500 kr och har inga krav utöver trådlös och bra ljud.
Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

JBL Extreme serien? Ser ut som cylindrar.

Har bluetooth, god batteritid, maffigt ljud och tål stänk.

Permalänk

@Navicula: Ah har kollat på dom och jämfört med hjälp av yt videos och då låter dom som lite mer "instänga" än vad H&K gör men detta kan
självklart bero på kvalitén på yt klippet. Inte jätte stor prisskillnad heller...

Permalänk
Medlem

Ta en titt på Harman kardon go play + , den nya versionen då!
Kraftigt fint ljud och inbyggt batteri!Den har funnits för under 2500.

EDIT:
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3707864
2000 kr just nu !

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | X570 AORUS ULTRA | AMD 3950X | COOLER MASTER MASTERAIR | GIGABYTE 3080 GAMING OC | 32GB G.Skill Trident Z Neo @3600Mhz | CORSAIR FORCEMP600 1TB | SAMSUNG EVO 960 500GB | INTEL 330 180GB SSD | 3TB WD BLUE | Corasair RM750X V2 | DELL 4317Q | LG 65UF675V 65" 4K

Permalänk

@Extrice: Ah, den verkar bra!
Tror du den är mer värd att köpa än onyx 4?

Permalänk
Medlem

@CoolZerra: Absolut! Tror du kommer bli överraskad och nöjd :), Jag har den gamla modellen och den är riktigt bra, den nya är mindre, inbyggt batteri och mer fylligt ljud! Har du en butik nära så borde du testa. Men beställer du så tror jag absolut du blir nöjd

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | X570 AORUS ULTRA | AMD 3950X | COOLER MASTER MASTERAIR | GIGABYTE 3080 GAMING OC | 32GB G.Skill Trident Z Neo @3600Mhz | CORSAIR FORCEMP600 1TB | SAMSUNG EVO 960 500GB | INTEL 330 180GB SSD | 3TB WD BLUE | Corasair RM750X V2 | DELL 4317Q | LG 65UF675V 65" 4K