Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

SFX-nätaggregat i krympt format hos Silverstone under Computex 2018

Permalänk
Melding Plague

SFX-nätaggregat i krympt format hos Silverstone under Computex 2018

Nätaggregat fortsätter att vara en snackis på årets upplaga av Computex i Taipei när Silverstone visar modeller ur företagets SFX-sortiment, i form av en passivt kyld samt en krympt modell.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Har tyckte det har varit märkligt att tillverkaren som tidigare hade i princip monopol på SFX-näraggregat legat så efter corsair under några år.

Trevligt att de är tillbaka i matchen igen!

Permalänk
Medlem

Hoppas verkligen att den passivt kylda lilla rackaren inte lider av spoltjut eller något annat otrevligt, så den får ligga kvar på plats #1 i min önske/inköpslista.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

@backfeed Med tanke på hur inkapslade komponenterna är av kylflänsen runt om så hoppas jag att det ska dämpa ljudet av eventuellt spoltjut en hel del, det återstår att se dock.

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb

Permalänk
Medlem

Trevligt och kul att se att Silverstone forsätter sin utveckling av sin SFX-serie (även om jag köpte från Corsair senast)!

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk

Snälla ta in det passiva för review 😃☝🏻🙏🏻💛

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

---CPU---Intel Core 2 QUAD Q9550 2.83GHz 12MB FSB1333
---RAM---DDR2 PC2-8500 1066MHz CL5-5-5-15
---MOBO---Maximus II GENE ( P45/ICH10R , Dual-channel, DDR2 1300)
---PSU----Corsair HX520W ---GPU--- Radeon HD6850

Permalänk
Hjälpsam

Bara jag som associerar Nightjar med night jar, dvs potta?

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fluf:

Bara jag som associerar Nightjar med night jar, dvs potta?

Hehe. Blev tvungen kolla upp Nightjar, som visade sig vara en fågelart, men nattpotta är ju också en möjlig variant.

En annan rolig detalj är att fågelarten tydligen även kallas för "Goatsucker".

Visa signatur

5950X, 3090