Ubisoft på E3 2018, ikväll 22:00!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Ubisoft på E3 2018, ikväll 22:00!

Min kära kollega @emilakered och ärkefiende @Callemedskägget är iväg på E3 2018 och får ta del av det senaste i spelvärlden! Hemma i Stockholm sitter Jocke och Gurra på FZ som kör live från Ubisofts presskonferens, med försnack från 21:30.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Ubisoft gjorde bättre ifrån sig än sina konkurrenter.

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 2080 Gaming OC

Nintendo Switch | PlayStation 5 +PS4 Pro | Xbox Series X + One X
Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vangen:

du menar de gjorde bättre trailers....

Permalänk
Medlem

Splinter Cell please 🙁

Visa signatur

13700K & GTX 3070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vetulus:

du menar de gjorde bättre trailers....

Och hur man "pratar" och gör inget cringande.

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 2080 Gaming OC

Nintendo Switch | PlayStation 5 +PS4 Pro | Xbox Series X + One X
Min FZ Profil

Permalänk
Inaktiv

The Division 2 HYPE! Lets gooo!

Permalänk
Medlem

Sam Fisher lös med sin frånvaro.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | MSI RTX 4070 SUPER | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Mycket taggad på Assassins Creed.

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asssor:

Sam Fisher lös med sin frånvaro.

De är lungt Samantha fisher kommer på E3 2019

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7900xtx och 7800x3d är min setup. Så nu vet ni det om jag kritiserar AMD ibland.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vangen:

Kan inte göra något annat än hålla med. Ubisoft har helt klart varit bäst detta E3 än så länge.

Permalänk
Medlem
Skrivet av iFlaX:

Kan inte göra något annat än hålla med. Ubisoft har helt klart varit bäst detta E3 än så länge.

Fast med vilket innehåll?
Assassins creed, exakt samma som senast, bara lite nya skins(knappt det). Division 2, exakt samma, fast ny setting. Lite mer content den här gången. Skull and bones, ser ut som att man tagit allt från Black flag...

I mina ögon är Ubisoft det företag som mjölkar mest av alla, coola trailers, men aldrig något innehåll...när blev man senast inte besviken? Minns inte...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vangen:

Och hur man "pratar" och gör inget cringande.

Vad är det med senaste populariteten att skriva cringe? Tycker att det har ökat explosionsartat de senaste veckorna och nu kan man knappt läsa kommentarer utan att minst en person måste skriva cringe.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MystiX:

Assassins creed, exakt samma som senast, bara lite nya skins (knappt det).

Det är väl ett riktigt RPG den här gången, med riktiga konversationsträd och olika handlingar beroende på karaktär och val? Låter som en rätt mastig uppgradering IMHO.

Visa signatur

Bara fanboys kallar folk för fanboy!

Permalänk
Medlem

Inge WD3, enda jag hoppades på att få se.

Visa signatur

Hejhoppsan

Permalänk
Medlem
Skrivet av MystiX:

Assassins creed, exakt samma som senast, bara lite nya skins(knappt det). Division 2, exakt samma, fast ny setting. Lite mer content den här gången. Skull and bones, ser ut som att man tagit allt från Black flag...

I mina ögon är Ubisoft det företag som mjölkar mest av alla, coola trailers, men aldrig något innehåll...när blev man senast inte besviken? Minns inte...

Vadå exakt samma som senast? Ny epok, nytt team och tydligen en stor overhaul av dialogsystemet som ska öppna upp för flera val. Något man inte sett i AC-serien tidigare.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact w/ Dark Tint | AMD R7 9800X3D | MSI MAG X870 Tomahawk WIFI | 64 GB Corsair DDR5 6000 MHz CL30 | Asus Prime RTX 5070 Ti OC 16GB GDDR7 | 512 GB Samsung Pro 850 SSD + 2TB WD Black + SN850 NVME PCI-E 4.0 | Corsair RM750X |

Permalänk
Inaktiv

Var det där Aya, ifrån Origins?