Permalänk
Medlem

Köper trasig(a) Nexus 6P

Hej och hå!

Det är som såhär att jag har en Nexus 6P som jag lyckades knäcka skärmen på när jag skulle byta batteri trots att jag gjorde det enligt konstens alla regler och var extra försiktig. Tänkte att den skulle fungera och att det inte gjorde så mycket, men det visade sig vara en alldeles välplacerad skada då touchen hade slutat fungera när jag väl satte ihop telefonen. Nu har skärmen slocknat helt dessutom.

Jag letar därför efter defekta Nexus 6P som inte duger till annat än dörrstopp, men såklart har en fungerande skärm. Det är ett plus om skärmen är repfri, men några smårepor här och var kan jag överleva med.

Notera: viktigt att skärmen är felfri i funktion!

Gräv i garderoberna och ta fram det ni har liggandes så kan vi diskutera pris

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tja,
Jag har ingen trasig 6P liggandes, men en helt fungerande som jag har tänkt byta batteri på då det är mer eller mindre slut. Men jag tror inte det kommer hända, så du kan alltid få köpa den för en vettig peng.

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem
Skrivet av {SWEC}Rool82:

Tja,
Jag har ingen trasig 6P liggandes, men en helt fungerande som jag har tänkt byta batteri på då det är mer eller mindre slut. Men jag tror inte det kommer hända, så du kan alltid få köpa den för en vettig peng.

Det beror såklart helt och hållet på skick/pris. Jag menar om jag ska betala fullt begagnat-pris så slutar det med att jag betalar mer än vad jag hade tänkt mig + att jag har en död N6P här hemma som blir ett bevis på min oduglighet

Vad är den för skick och vad hade du tänkt dig för pris? Inbränningar i skärmen osv osv?

Permalänk

Har en N6P guldplätad bak o sidoram, samt helt nytt n6p orginal oem batteri i förpackning, repfri skärm har jag för mig har fortfarande kvar temperglass sen dag 1. Luren bootar till start logo-typen sen startar den om sig själv, tror det är eMMC chippet som har gått i sönder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AnonymousConduct:

Har en N6P guldplätad bak o sidoram, samt helt nytt n6p orginal oem batteri i förpackning, repfri skärm har jag för mig har fortfarande kvar temperglass sen dag 1. Luren bootar till start logo-typen sen startar den om sig själv, tror det är eMMC chippet som har gått i sönder.

Mycket intressant! Pris?

Permalänk
Skrivet av nmo:

Hej och hå!

Det är som såhär att jag har en Nexus 6P som jag lyckades knäcka skärmen på när jag skulle byta batteri trots att jag gjorde det enligt konstens alla regler och var extra försiktig. Tänkte att den skulle fungera och att det inte gjorde så mycket, men det visade sig vara en alldeles välplacerad skada då touchen hade slutat fungera när jag väl satte ihop telefonen. Nu har skärmen slocknat helt dessutom.

Jag letar därför efter defekta Nexus 6P som inte duger till annat än dörrstopp, men såklart har en fungerande skärm. Det är ett plus om skärmen är repfri, men några smårepor här och var kan jag överleva med.

Notera: viktigt att skärmen är felfri i funktion!

Gräv i garderoberna och ta fram det ni har liggandes så kan vi diskutera pris

Läs hela annonsen här

Jag gav upp min på grund av batteriet förra veckan.
Nyreggat konto så jag kunde inte svara på annonsen.

Såg Västernorrland som ort och jag skall upp till Sundsvall i morgon eftermiddag för helgen.

Vill inte kasta den för att den fungerar ypperligt förutom batteriet och en liten skada på skalet men jag måste inse att jag aldrig lär orka byta.

Kan skicka som brev imorgon annars.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thursablot:

Jag gav upp min på grund av batteriet förra veckan.
Nyreggat konto så jag kunde inte svara på annonsen.

Såg Västernorrland som ort och jag skall upp till Sundsvall i morgon eftermiddag för helgen.

Vill inte kasta den för att den fungerar ypperligt förutom batteriet och en liten skada på skalet men jag måste inse att jag aldrig lär orka byta.

Kan skicka som brev imorgon annars.

Skickades från m.sweclockers.com

Tjabba! Jag tar den gärna Skickar mitt nummer i PM!