Designa SweClockers musmatta – vinn bärbar värstingdator från MSI

Permalänk
Melding Plague

Designa SweClockers musmatta – vinn bärbar värstingdator från MSI

Nu är det äntligen dags att designa SweClockers nya musmatta. MSI skruvar upp förväntningarna och lockar med en riktig värstingdator till det bidrag som blir medlemmarnas favorit.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Nice! Kommer ett bidrag från mig garanterat

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag kommer i alla fall köpa musmattan, behöver köpa en ny och väntat på något jag vill ha! Nu får Sweclockers medlemmarna leverera!

Permalänk
Medlem

oowh en kul tävling! Tur man aldrig vinner dessa saker ändå men kul att joina listan av folk som gör saker

Permalänk
Medlem

Ska bli spännande att se vad folk kommer med för bidrag! Lär skaffa en mest sannolikt

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

Hoppas på en snygg och stilren musmatta.
Inte massa kludd.

Permalänk
Avstängd

Det skall bli skoj att använda den till Mine sweeper och harpan.

Visa signatur

New: Asus x370 prime pro, Ryzen 1700 (@3.925ghz) , Ripjaws V 16GB 3600 MHz (@3200mhz 14c). https://valid.x86.fr/curj7r
Radeon VII.

Permalänk

Hoppas på sydda kanter!

Visa signatur

i7 920 C0/C1, 12gb ddr3, GTX 1060.

Permalänk
Avstängd

Stilren..Om den är värd en fin dator från MSI eller Sweclockers.se, återstår att se.

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem

Själv har jag nog inte tillräckligt med fantasi för att dra hem detta pris! Hoppas att det blir något stilrent.

Hoppas att SweClockers gör en med bara en krumelur/logga nere i högra hörnet som alternativ. Ifall man inte vill ha en med ett blaffig logga/motiv på hela musmattan.

Visa signatur

- Dator, Mus, Tangentbord och skärm.

Permalänk
Medlem

Återigen en sådan tävling ja
Ska se om man kan fixa ihop något ändå.

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av LPG:

https://i.imgflip.com/2ixtb8.jpg

Återigen en sådan tävling ja
Ska se om man kan fixa ihop något ändå.

Denna gång är det snarare Illustrator (eller Inkscape) som gäller.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Denna gång är det snarare Illustrator (eller Inkscape) som gäller.

Är det krav att materialet är vektoriserat eller räcker det med högupplöst?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vilken musmatta kommer att användas sen för trycket?

Har fortfarande min från qpad kvar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av ggalaxyy:

Är det krav att materialet är vektoriserat eller räcker det med högupplöst?

Jepp, vektoriserat gäller! Läs igenom tävlingsreglerna, där står allt du behöver veta.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av LeVvE:

Vilken musmatta kommer att användas sen för trycket?

Har fortfarande min från qpad kvar.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag kommer beställa direkt från en fabrik som även levererar till de stora tillverkarna. Det blir en riktigt bra tygmatta med gummiunderlag och sydda kanter. Vi spenderade våren med att botanisera bland massvis av olika samples.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Fixa gärna en i större storlek

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Jag kommer beställa direkt från en fabrik som även levererar till de stora tillverkarna. Det blir en riktigt bra tygmatta med gummiunderlag och sydda kanter. Vi spenderade våren med att botanisera bland massvis av olika samples.

Grymt! Tänkte, som flera andra gjort, påpeka att sydda kanter är ett måste. Är designen Skjysst så blir det ju ett givet köp! Skulle man kunna få en hint om vad priset hamnar på tro?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Hoppas på en snygg och stilren musmatta.
Inte massa kludd.

Led strips i musmattan! Woooo!

hoppas också på en stilren matta

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Thekogo:

Grymt! Tänkte, som flera andra gjort, påpeka att sydda kanter är ett måste. Är designen Skjysst så blir det ju ett givet köp! Skulle man kunna få en hint om vad priset hamnar på tro?

Svårt att säga eftersom det beror på vilka volymer vi beställer, valutakurser, omkostnader med mera. Jag hoppas dock att den inte ska behöva kosta mycket mer än motsvarande modell från Steelseries etc.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Gärna större storlek och som tidigare nämnt sydda kanter är ett måste!!!

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Alejandro_mm:

Gärna större storlek och som tidigare nämnt sydda kanter är ett måste!!!

Större än 90 x 40 cm? Då får du skaffa ett liggunderlag istället.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Större än 90 x 40 cm? Då får du skaffa ett liggunderlag istället.

Jag tänkte mer 3x4m gärna som rya

Permalänk

@Dimestam: Hahahah oj! Missade 90 x 40 cm hehe. Tar tillbaks det jag skrev tidigare , 90 x 40 blir perfekt.

Permalänk
Medlem

Lite för stort mått för min smak, men inte omöjligt man köper en bara för att

Permalänk
Medlem

Jag antar att man får inte göra nånting så här, men tyckte det var ändå intressant

Permalänk
Medlem
Skrivet av VadSaDu:

Stilren..Om den är värd en fin dator från MSI återstår att se.

https://preview.ibb.co/n82249/aaaa1.png

Väldigt trevligt bidrag. Mer kludd än så här hoppas jag inte på. Håller tummarna för att graffitikludd blir sällsynt.

Edit: Minsta RGB-lys och jag faller bort direkt...

Permalänk
Medlem

Apropå logga, får man använda en rund "SC"-logga istället för hela texten? Antar att svaret blir nej på det men bäst att fråga i varje fall.

Permalänk
Medlem

@Dimestam: Kom och tänkta på en sak, vore det inte roligt ifall 1an får så klart den fina datorn men att 2-5an får ex av mattan? Som plåster på såren så att säga

Visa signatur

- Dator, Mus, Tangentbord och skärm.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av livsnjutaren:

@Dimestam: Kom och tänkta på en sak, vore det inte roligt ifall 1an får så klart den fina datorn men att 2-5an får ex av mattan? Som plåster på såren så att säga

Ett ex av sin egen matta också kanske? Extra mycket one-of-a-kind.