Oneplus 5T star wars edition bytes mot xiaomi mi mix 2S

Permalänk
Medlem

Oneplus 5T star wars edition bytes mot xiaomi mi mix 2S

Som det står i rubriken så kollar jag intresset för att byta min oneplus 5T star wars edition i använt men bra skick mot en Xiaomi mi mix 2S i liknande skick. Har haft displayskydd på sen dag 1. Har även haft skal på den några månader. Bara att fråga om man vill ha bilder på mobilen. Det har aldrig varit något problem med mobilen när jag har haft den utan den har fungerat utan problem.

Vill helst inte skicka den.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av att köpa den! Bjuder 2500kr + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tjena!

Har en Mi Mix 2 (ej S), svarta 6GB/128GB versionen, som jag kan tänka mig att byta mot din OnePlus 5T, eftersom jag själv varit sugen på att testa OnePlus ett tag. Däremot har min mobil en spricka rakt över baksidan, långt upp, som antagligen orsakats av snabba värmeförändringar när jag hade den liggandes på fönsterbrädan i vintras eller eventuella spänningar. Jag har haft skal på 90% av tiden och även skärmskydd som jag dock tagit bort eftersom det hade ett antireflektionsskydd som jag tyckte syntes för mycket. Mobilen har EU ROM och förutom sprickan är den i princip felfri. Det ska inte vara så svårt att byta baksidan med hjälp av hårtork om man nu känner att det behövs.

Dock kommer mobilerna behöva skickas om du vill genomföra bytet eftersom jag bor utanför Stockholm och antagligen inte har vägarna förbi där du bor inom snar framtid. Jag kan även lägga en slant emellan.

Skriv om du är intresserad så kan vi diskutera vidare och lösa bilder!

Visa signatur

Ryzen 5600 | RTX 3080

Permalänk
Medlem

Oneplus 5T

@FZL: Hej

Såg detta meddelandet nu lite sent kanske men tänkte jag skulle vara artig och svara ändå

Permalänk
Medlem
Skrivet av myschli:

@FreddanQ: Hej

Såg detta meddelandet nu lite sent kanske men tänkte jag skulle vara artig och svara ändå

Antar att du dock inte är intresserad?

Visa signatur

Ryzen 5600 | RTX 3080

Permalänk
Medlem

Vet inte riktigt, var ju mest sugen på trådlös laddning och det hade inte 2:an va?

Permalänk
Medlem

@myschli: Nej, det har den tyvärr inte.

Visa signatur

Ryzen 5600 | RTX 3080

Permalänk
Medlem

Ok då får jag nog tyvärr passa denna gången, hoppas du hittar en oneplus någon annanstans