Razer avtäcker Razer Phone 2 – trådlös laddning och RGB-belysning bland nyheterna

Permalänk
Medlem

Vilka saker brukar Razer göra med dålig kvalité? Har inga problem med mitt tangentbord, mus eller musmatta.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ryssfemma:

Höj din coolhetsfaktor på internetforum

Uttryck att du stör dig på att folk vill ha:

Apple
Razer
RGB
Beats

Samtidigt ska du berätta för alla att du har en android från 2012 som fungerar minst lika bra som telefonerna idag för du kör custom roms osv.

Skickades från m.sweclockers.com

Sjukt spot on ändå! finns inte en nyhet på SWEC som berör RGB där folk inte ska tävla om vem som hatar det mest.

Visa signatur

Nytt hela tiden

Permalänk
Avstängd
Skrivet av N0tepad:

Sjukt spot on ändå! finns inte en nyhet på SWEC som berör RGB där folk inte ska tävla om vem som hatar det mest.

är väll inte konstigt det är spot on när det är sanningen
Apple = överprisat skit med dåliga garanti förhållanden
Razor = billigt plastigt skit som säljs som "GAMER" gear
Beats = överprisat skit
RGB = är satans påfund vilket även vanliga leds kan vara som jag tejpat på t.e.x min externa drive så jag kan köra den i tv´n utan att kräkas

Skulle aldrig överväga ett köp av en razor mobil om den inte låg runt halva priset mot andra liknande modeller för jag har noll förtroende för dom och då har jag inte ens kommit in på leds delen som är störande även utan RGB kit som lyser upp rummet på natten när man laddar och RGB är skitfult saknar funktion och är skräp som inte borde existera på hårdvara

Visa signatur

i3 6100 - MSI b150m pro-vd - 8gb 2133 ddr4 - GTX 950 GAMING 2G - z400s 120gb ssd - 1tb WD blue - Corsair 500w

Permalänk
Medlem

Hade den haft ett pris på max 7000 kr hade de vart intressant!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Någon som har koll på hur väl de supportat sin tidigare modell?
Hårdvarumässigt så ser den här ordentligt intressant ut, men jag hade velat se att Razer supportar mer än 2 år med uppdateringar, så är det någon som har koll på detta?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av frong:

Vilka saker brukar Razer göra med dålig kvalité? Har inga problem med mitt tangentbord, mus eller musmatta.

ställer samma fråga, ser ideligen på facebook folk som klagar i Razers kommentarsfält att deras produkter faller sönder när man tittar på dem. Samtidigt har jag själv haft; 2 Black widow, 2 kraken 7.1, 1 Kraken mobile, 1 Deathadder, 1 Ouroborous och 1 Goliathus som ingen förlorat någon funktionalitet XD

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Skrivet av lord_vasagos:

är väll inte konstigt det är spot on när det är sanningen
Apple = överprisat skit med dåliga garanti förhållanden
Razor = billigt plastigt skit som säljs som "GAMER" gear
Beats = överprisat skit
RGB = är satans påfund vilket även vanliga leds kan vara som jag tejpat på t.e.x min externa drive så jag kan köra den i tv´n utan att kräkas

Skulle aldrig överväga ett köp av en razor mobil om den inte låg runt halva priset mot andra liknande modeller för jag har noll förtroende för dom och då har jag inte ens kommit in på leds delen som är störande även utan RGB kit som lyser upp rummet på natten när man laddar och RGB är skitfult saknar funktion och är skräp som inte borde existera på hårdvara

Det du skriver må vara sant… för dig. Din verklighetsuppfattning är inte objektiv.

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ryssfemma:

Höj din coolhetsfaktor på internetforum

Uttryck att du stör dig på att folk vill ha:

Apple
Razer
RGB
Beats

Samtidigt ska du berätta för alla att du har en android från 2012 som fungerar minst lika bra som telefonerna idag för du kör custom roms osv.

Skickades från m.sweclockers.com

Tror du träffade precis rätt här

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ryssfemma:

Höj din coolhetsfaktor på internetforum

Uttryck att du stör dig på att folk vill ha:

Apple
Razer
RGB
Beats

Samtidigt ska du berätta för alla att du har en android från 2012 som fungerar minst lika bra som telefonerna idag för du kör custom roms osv.

Skickades från m.sweclockers.com

Apple+Razer+RGB+Beats= Apple Gamebook:

"The first real gaming laptop."
"Over 1,6 million colors."
"The most immersive stereo speakers on a laptop. Ever."

Pris: 35'000 SEK

Visa signatur

🖥️ - R7 3800X ◾ 5700XT ◾ B450M ◾ 32GB 3800MHz 16-19-12-36 @1,4V
🖥️ - Synology DiskStation DS1817+ 28TB
⌨️ - Corsair Gaming K95 Cherry MX Red / 🖱️ - Logitech G903 Lightspeed

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99339:

En RGB-telefon presenteras och det handlar direkt om toasitsar i Sweclockers kommentarsfält, skön nivå lol

Ja, det är lite fel. De går ju inte att jämföra. En toasits brukar hålla några gånger längre än en produkt från Razer

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_vasagos:

är väll inte konstigt det är spot on när det är sanningen
Apple = överprisat skit med dåliga garanti förhållanden
Razor = billigt plastigt skit som säljs som "GAMER" gear
Beats = överprisat skit
RGB = är satans påfund vilket även vanliga leds kan vara som jag tejpat på t.e.x min externa drive så jag kan köra den i tv´n utan att kräkas

Skulle aldrig överväga ett köp av en razor mobil om den inte låg runt halva priset mot andra liknande modeller för jag har noll förtroende för dom och då har jag inte ens kommit in på leds delen som är störande även utan RGB kit som lyser upp rummet på natten när man laddar och RGB är skitfult saknar funktion och är skräp som inte borde existera på hårdvara

Vad sur du är!
Här ta en snickers..

Visa signatur

🏬: Gigabyte Aorus X570 Master 🔲: AMD Ryzen R5 5600X ❄️: Cooler Master Hyper212 BE 🏴: ASUS RX 6700 XT DUAL
🗄️: Fractal Define 7 Compact 🔌: EVGA B5 850W 🎞️: 32GB HyperX Beast 3600Mhz 💾: Crucial 512 GB
🖥️: ROG STRIX XG27WQ 🖱️: Corsair Scimitar RGB Elite ⌨️: K70 RGB TKL CHAMPION SERIES 🎧: Corsair H55 📶: Archer C80

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gyhlen:

Vad sur du är!
Här ta en snickers..

Nä jag är inte sur bara ärlig med mina åsikter och har lättare nötallergi så skippar snickers 😉

Visa signatur

i3 6100 - MSI b150m pro-vd - 8gb 2133 ddr4 - GTX 950 GAMING 2G - z400s 120gb ssd - 1tb WD blue - Corsair 500w

Permalänk
Medlem

Värd att tänka på nu när SONY lurarna tappat allt eget och fått för sig att tryckläsaren inte ska sitta på sidan, ryggen ska vara konvex och hörnen ska vara runda så går de ju fetbort. Mina fem senaste har varit Z och XZ i olika nummer och premium varianter.

Visa signatur

LianLiPC-V355bequiet!E9-480W-MSIB350M-MortarW10-WD-BlackSN750Ryzen7™2700MSI RX6500XTSONY-65"TV-ZD9
Övriga datorer ej i drift

Permalänk

Eftersom det fanns ett starkt önskemål om detta att som komplement till sin nya razor mobil kunna ha en värdig gaming-tron så rekommenderas denna:
https://www.amazon.com/Docooler-Flexible-Photosensitive-Activ...

Ett ljus- och färgrikt spelande och krystande till alla!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jarl:

Värd att tänka på nu när SONY lurarna tappat allt eget och fått för sig att tryckläsaren inte ska sitta på sidan, ryggen ska vara konvex och hörnen ska vara runda så går de ju fetbort. Mina fem senaste har varit Z och XZ i olika nummer och premium varianter.

hade uppgraderat till xz3 utan tvekan om den inte hade sett ut som en note 9 nu vill jag inte ens ha xz3 om jag får den gratis, älskar min xz1 och är fäst vid den, synd att den inte hade oled men nåja skärmen är underbar ändå, ironiskt så retweetade min min razer phone concept för några år sedan eftersom han gillade den så mycket detta var innan razer phone existerade.