Två st ASUS Strix Geforce 1080 + vattenblock säljes

Permalänk

Två st ASUS Strix Geforce 1080 + vattenblock säljes

Hejsan!
Har två st ASUS Strix Geforce 1080 att sälja. Har kört dem under vattenkylning så det sitter EK vattenblock och backplates på dem. Originalkartonger samt originalkylare finns kvar, korten har varit i drift ca två år.

Ber om ursäkt för de halvbra bildernasom i och för sig visar blankheten på backplaten

Tänkte mig 3500 per kort.

/David

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@MisterDiamond: Kan tänka mig köpa en men undrar om du kan tänka sätta tillbaka original kylaren innan jag köper den?. Kan komma och hämta kortet.

Permalänk
Medlem

Bjuder 3500kr för ett med block.
Kan hämta om så önskas

/Peter

Permalänk
Medlem

Bjuder 7000 för båda inkl blocketpaketet med originalkylaren monterad, blocken kan du behålla.

Mvh, Fredde

Permalänk

Intresserad av ett block/backplate, 400? Passar ju perfekt om de andra vill ha originalkylare. Kan hämta.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Köper gärna ett med originalkylare för 3600 om det finns kvar, hämtning.

Permalänk
Medlem

Förresten, finns det kvitto till båda korten?

Mvh

Permalänk
Medlem

Köper gärna ett om originalkylare o alla skruvar medföljer för 3600 om det finns kvar.
Hämtar i Nacka.

Permalänk

Intresserad av 1st kort, med org kylare. Kan hämta i helgen om möjligt. 3800 kr, finns kvitto?

Mvh Thomas

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

No1 Ryzen 5600X | Gigabyte Auros B550 m-ATX | 32GB Crucial Ballistix RGB 3600 CL16 | Asus RTX 3070 Dual | 2x WD 550N 1TB M2 SSD | Be Quiet PurePower 11 700W modulärt || Kylning: Arctic Freezer 34 esports Duo||Chassi: NZXT H510
Konsollhörnan Playstation 5 Disc | Playstation 4 Pro | Xbox Series S | PS3 Slim | PS Vita Slim | PSP | SNES Classic | Playstation Classic |

Permalänk
Medlem

Tar gärna ett kort med luft och vattenkylare..

Permalänk

Köper gärna ett kort med vattenblocket monterat och luftkylaren bipackad.
Bjuder 3700kr+ frakt.

Har dom coilwine under 200 fps?

Dags att uppgradera mitt GTX 780...

Visa signatur

7600x | 32GB | RTX 2060S | PSU 750W

Permalänk

Båda korten sålda till seraj5, som kunde hämta upp och ville ha blocken.

Permalänk
Skrivet av MisterDiamond:

Båda korten sålda till seraj5, som kunde hämta upp och ville ha blocken.

Lite synd att man säljer till någon som bara bjuder via PM men det är dina kort så du gör som du vill.

Visa signatur

7600x | 32GB | RTX 2060S | PSU 750W

Permalänk

@kdk_warhead:
Fair enough, gick lite för fort med alla erbjudanden.