Hejsan! Vänder mig återigen till sweclockers då jag genom åren fått hjälp med köp av stationär dator, datorskärm och senare laptop här så tänker att jag provar igen.
Igår fick min gamla LG 32" nog och började med att visa "Ingen signal" oavsett HDMI-uttag, sladd osv. Funkar utmärkt med andra monitorer. Nu får jag inte ens igång strömmen på den. Har på senare tid tänkt skaffa en ny datorskärm men skrotade den idén, så händer detta. Har använt skärmen både som TV men framförallt som monitor till datorn som andra skärm precis bredvid min huvudmonitor. Nu tänkte jag att jag skulle vilja kombinera här, då jag är sugen på en ny TV som jag kan använda till att kolla film, eventuellt spela PS4 på, men också som sekundär skärm till min dator. Har kollat runt en del i liknande trådar och läser en del om OLED hit o dit med inbränning osv, så är lite förvirrad i vad man vill ha.
Jag har ca 7-8 k att lägga på detta och skulle kort och gott vilja ha en bra TV jag kan använda som andra skärm på min stationära samt kolla film och spela PS4 på. Hjälp vore oerhört uppskattat!