Permalänk
Medlem
Skrivet av VadSaDu:

Kommer säkerligen vara apkasst optimerat till Android och iOS får all uppmärksamhet, typ som vanligt.

Blir inget köp från mitt håll ialf.

Blizzard tror att de kommer att ta spelare från spelbasen Candy Crush och de andra ''plipp-plopp'' spelen som tonårsflickorna spelar på bussen eller mammorna när de vaggar ungen till sömns spelar..

Kan säga att den spelgruppen har 0 i intresse för dessa våldsamma och sexistiska fantasispelen.

Sen är ju batteriet dött efter 1 timmes bussfärd. Springer aldrig runt med Powerbanks, ska inte behövs på ett flaggskepp.

Permalänk
Medlem

Diablo dog med D3. Path of exile är det enda moderna alternativet. D2 var bra på sin tid men idag är Poe otroligt mycket bättre. Mobiler spelar man inte på!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro 16ACH6H: AMD Ryzen 7 5800H |16GB DDR4 @3200Mhz |GeForce RTX 3070 | NVMe: WD Blue 1TB + Samsung PM981 1TB | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem
Skrivet av klotim:

Du menar gamnacke? Det får man vid datorn med tyvärr...

Inte för att vara sån men får du ont i nacken av att sitta vid datorn, så borde du justera skärmens höjd och / eller skaffa en bättre stol. har både svankstöd och nackstöd på min. kan sitta i 10 timmar utan att få ont.

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlyfftPotatis:

Inte för att vara sån men får du ont i nacken av att sitta vid datorn, så borde du justera skärmens höjd och / eller skaffa en bättre stol. har både svankstöd och nackstöd på min. kan sitta i 10 timmar utan att få ont.

Får inte ont överhuvudtaget, o tränar så jag slipper de problemet med nacken

Visa signatur

Stationär: RTX 4090 OC ASUS | Ryzen 9 5950X | G.Skill Trident Z NEO 3600mhz 32GB | Arctic Liquid Freezer III 360 | Corsair HX1000i | Asus Rog Strix X570-F Gaming | Samsung 990 PRO 2TB | Samsung 980 PRO 2TB | Fractal Design North XL

Jobbdator: MacBook Pro 16" i7 6C, 16GB ram DDR4, AMD Radeon Pro 5300M 4GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

Reaper of souls är en expansion precis som lord of destruction. Och 4 år är knappast lång tid att vänta från senaste diablo releasen till nästa

Ja precis därför jag skrev DLC, expansion = DLC.

Visa signatur

Stationär: RTX 4090 OC ASUS | Ryzen 9 5950X | G.Skill Trident Z NEO 3600mhz 32GB | Arctic Liquid Freezer III 360 | Corsair HX1000i | Asus Rog Strix X570-F Gaming | Samsung 990 PRO 2TB | Samsung 980 PRO 2TB | Fractal Design North XL

Jobbdator: MacBook Pro 16" i7 6C, 16GB ram DDR4, AMD Radeon Pro 5300M 4GB

Permalänk
Medlem

Detta blir en bra omväxling till Hearthstone att spela på mobilen spelar hellre diablo immortal än angry birds, candy crush eller nåt annat skräp på bussen eller jobbtoan

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone XR

Permalänk
Medlem

Säga vad man vill om D3, men det har ett förbannat bra stridssystem. Till skillnad från t.ex. POE och GD. Båda de två spelen känns väldigt stela i jämförelse. Försökte komma in i POE två gånger men tröttnade snabbt. Tycker dessutom POE är fult, i alla fall så långt jag spelat.

Det jag sett demonstrerat av Diablo Immortal var rätt uselt. Allt verkade cooldown-baserat, vilket gjorde det helt odynamsikt och tråkigt. Det blev som "whack-a-mole" på pekskärmen när cooldown är över.

Kanske överreaktion, men jag avinstallerade Diablo 3 och Battle.net.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fulci:

Säga vad man vill om D3, men det har ett förbannat bra stridssystem. Till skillnad från t.ex. POE och GD. Båda de två spelen känns väldigt stela i jämförelse. Försökte komma in i POE två gånger men tröttnade snabbt. Tycker dessutom POE är fult, i alla fall så långt jag spelat.

Det jag sett demonstrerat av Diablo Immortal var rätt uselt. Allt verkade cooldown-baserat, vilket gjorde det helt odynamsikt och tråkigt. Det blev som "whack-a-mole" på pekskärmen när cooldown är över.

Kanske överreaktion, men jag avinstallerade Diablo 3 och Battle.net.

Hör ofta att d3 fans gillar d3 pga combaten mer, och jag kan väl delvis förstå er. PoE act 1-10 är som en enda lång tutorial, spelet har knappt ens börjat här. Spelet tar mer fart i endgame när man har tillräckligt med attack/cast speed eller movementspeed.
Så jag kan förstå att man tröttnar snabbt i storyn. Sedan hjälper det inte att det är väldigt beroende av hur många länkar du har, vilket många nybörjare inte förstår, då dom inte vet hur man kan göra fler sockets eller länkar med mera.
Lång learning curve för spelet.

Sj har jag lite över 6400h... PoE får ju också mini expansions var 3e månad med sina leagues som hela tiden drar en tillbaka. sedan ungefär var 6e-12e månad kommer en hel expansion.

Grafiken är mer likt d2 stil, vilket är ett medvetet val. Instället för tecknat som d3 är, ugh. Jag som diehard d1-d2 fan blev mycket besviken på d3, så jag är glad att jag hittade PoE kort därefter.

Skulle inte kalla detta långsamt, och detta är bara en av alla dessa sk clearspeed builds. Som folk ständigt skriker efter nerf då dom vill att spelet ska vara långsammare. Som förr i tiden. Så smaken är rätt delad.

Men jag rekommenderar helt klart att köra igenom alla acts och lite mapping med en beginner friendly build så ska du nog see ifall spelet hookar dig med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av klotim:

Ja precis därför jag skrev DLC, expansion = DLC.

Isåfall är ju varenda spel ett DLC, herregud vilket trams...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fulci:

Kanske överreaktion, men jag avinstallerade Diablo 3 och Battle.net.

Det beror väl på om du tycker att Diablo 3 blev ett sämre spel pga. att Diablo Immortals utannonserades.
Men om du i någon slags löjligt protest avinstallerade Diablo 3 trots att du tycker det är roligt, för att du är besviken på att Blizzard utvecklar nya spel så var det helt klart en överreaktion

Permalänk
Medlem

Det jag har mest svårt att förstå, är inte det faktum att de är sugna på att göra ett billigt mobilspel och tjäna miljarder på att sälja potions och skins.
Det jag inte förstår är, (jag tror det hade tagits emot mycket bättre om de inte gjort det) vem som tyckte det skulle vara en super ide att på Blizzcon ha ett Diablo event med en fet trailer och sen avtäcka ett reskinnat mobilspel!!?
Dom måste ju ha förstått att det skulle gå åt helvete?
Som att vara på E3 och se en grym trailer för Battlefield 5, och sen få höra att den är endast till Iphones. Det hade inte tagits emot väl heller.......förstår inte vad de trodde skulle hända?

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem
Skrivet av SleeZy:

Hör ofta att d3 fans gillar d3 pga combaten mer, och jag kan väl delvis förstå er. PoE act 1-10 är som en enda lång tutorial, spelet har knappt ens börjat här. Spelet tar mer fart i endgame när man har tillräckligt med attack/cast speed eller movementspeed.
Så jag kan förstå att man tröttnar snabbt i storyn. Sedan hjälper det inte att det är väldigt beroende av hur många länkar du har, vilket många nybörjare inte förstår, då dom inte vet hur man kan göra fler sockets eller länkar med mera.
Lång learning curve för spelet.

Sj har jag lite över 6400h... PoE får ju också mini expansions var 3e månad med sina leagues som hela tiden drar en tillbaka. sedan ungefär var 6e-12e månad kommer en hel expansion.

Grafiken är mer likt d2 stil, vilket är ett medvetet val. Instället för tecknat som d3 är, ugh. Jag som diehard d1-d2 fan blev mycket besviken på d3, så jag är glad att jag hittade PoE kort därefter.

Skulle inte kalla detta långsamt, och detta är bara en av alla dessa sk clearspeed builds. Som folk ständigt skriker efter nerf då dom vill att spelet ska vara långsammare. Som förr i tiden. Så smaken är rätt delad.
https://www.youtube.com/watch?v=2t8uYhvEf8o

Men jag rekommenderar helt klart att köra igenom alla acts och lite mapping med en beginner friendly build så ska du nog see ifall spelet hookar dig med.

Jag har 3.6k h i POE och uppskattningsvis circa 10?k i Diablo2.

När jag började min POE-karriär tyckte jag att spelet såg lite B ut, men med alla uppdateringar GGG har haft är det nu nära ett mästerverk.

Visst är det förståeligt att många nya spelare slutar att spela POE efter några timmar i o m. att det är hemskt djupt och komplicerat, men om man "håller ut" kommer man troligtvis att finna mycket att gilla med spelet.

OnT: Har personligen inget intresse av Diablo Immortal men eftersom detta spel verkar vara outsourcat till Kina och således inte tagit resurser från utvecklingen av Diablo4 så kan jag inte gnissla tänder över det hela.

Permalänk
Medlem

Tja både estetiken och mekaniken i D3 skriker redan mobilspel, det fick mig att lessna på det ganska fort. En hel del av utvecklingsarbetet bakom D3 torde gå att återanvända här, mer än om D3 hade varit mera likt D2 (eller mer som ett RPG). Jag ser detta hellre som något som öppnar för att dra D3 till sin logiska konsekvens på mobilplattformen, och lämna PC-plattformen öppen för något mer immersivt, än något som hotar ett framtida D4.

Har svårt att se att detta kommer att ta utvecklingsresurser från PC/konsol/VR-plattformarna på sikt. Det är inte som att Blizzard är en offentlig myndighet med en begränsad budget, kan de ta sig in på en ny marknad som knappt alls överlappar med den gamla (vilket reaktionerna i denna tråden tyder på!) så är det nog en utmärkt strategi. Ingen ide att konkurrera med sig själv, ett D4 i närtid hade varit alltför kannibaliskt. Satsa på detta nu och fundera på nästa PC-inkarnation i några år till, framför allt låt det mer arkadiska i arvet från D3 gå in i Immortal istället för i ett framtida D4. Vi kan såklart inte veta om de kommer att fortsätta konceptet på PC med ett D4, men jag ser inte hur Immortal skulle göra det mindre troligt.

(Att lansera det på Blizzcon förstår jag ger dessa reaktioner med tanke på vad folk förväntar sig av Blizzcon, men de räknar nog med att köra Blizzcon i många år till, så lika bra att ta smällen nu. Blizzard har i vart fall alltid varit ett företag som tänkt långsiktigt, vilket hittills har betalat sig.)

Visa signatur

Här hade jag en historik sen 1990-talet, men den blev tillslut för lång. Aktiva maskiner 2022-framåt:
Work/Play/Everythingstation: AMD Epyc 7443p, Pop OS host, Win10 + Linux guests (KVM/Qemu)
Work/Play nr 2: AMD Phenom II 1090t, Debian + Win 10 (dual boot)
Server x3: Epyc 7252 (TrueNAS Core), Atom 2550 (FreeBSD, backup), Opteron 6140 (Ubuntu, off prem backup)
Retrohörna under uppbyggnad: Dual Pentium Pro 200MHz, Pentium P54C 90MHz, Gravis Ultrasound MAX

Permalänk
Medlem

Kan det här ha varit mindre av en överraskning med tanke på hur mycket pengar hearthstone har samlat in? Folk som skyller på Blizzard bör fråga sig hur mycket pengar de själva har lagt på Hearthstone, och hur länge de pungat ut med mediokra WoW-expansions. Det är NI som bestämmer var pengarna ska gå, skyll inte på utvecklarna och marknadsföringsmänniskorna som bara gör sitt jobb....

Permalänk
Medlem

Blizzard verkar ta till sig kritiken..

We want to start by saying we hear you.

Since the moment we stepped into the office on Monday, we have been discussing everything Diablo non-stop. We’re fully committed to listening and engaging—so please keep the constructive feedback coming. Our primary focus right now is poring over that feedback to inform internal discussions, and we’ll follow up with further thoughts as soon as we can.

Hey, everyone,

We just wanted to let you know, there are still ongoing discussions as we’re studying your feedback; stay tuned for further thoughts.

We’d like to seize this opportunity to comment on something that’s important to us. Nobody is ‘deleting negative posts’ (just look at the first pages of the forum). Actually, we have been diligently poring over ‘negative feedback posts’ these last days as they are really useful for our reports. We read every thread, every sentence and we relay your sentiment so that informed decisions can be made. Personally, I must admit it’s frustrating to witness disappointment, while the future for Diablo is honestly so awesome. You are still missing important pieces from the bigger picture right now and there’s a reason people are repeating the ‘multiple projects’ line. 😉

However, posts that might be deleted are, as always, posts that ignore our Code of Conduct and that would hinder the forum’s purpose as a communications platform: troll posts, harassment posts, low-effort and meme posts, posts with profanity (masked or not), advertisement posts or spam posts, etc. Those posts help no one.

So, please (please!) keep sharing your feedback and be as articulate and civilized as you can. This forum is your stand, your choice to make your voice heard (and every voice matters). Use it wisely and constructively.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

Isåfall är ju varenda spel ett DLC, herregud vilket trams...

Du vet väll vad skillnaden är på ett dlc och ett spel?

Visa signatur

Stationär: RTX 4090 OC ASUS | Ryzen 9 5950X | G.Skill Trident Z NEO 3600mhz 32GB | Arctic Liquid Freezer III 360 | Corsair HX1000i | Asus Rog Strix X570-F Gaming | Samsung 990 PRO 2TB | Samsung 980 PRO 2TB | Fractal Design North XL

Jobbdator: MacBook Pro 16" i7 6C, 16GB ram DDR4, AMD Radeon Pro 5300M 4GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av klotim:

Du vet väll vad skillnaden är på ett dlc och ett spel?

Nu får vi hålla isär skillnad & likhet.

Ett spel kan mycket väl vara ett nerladdningsbart innehåll.

Diskussionen handlar givetvis om var brytgränsen går för den allmänna uppfattningen om vad ett nerladdningsbart innehåll är. Det finns mig veterligen ingen definierad gräns.

Jag tror vi alla kan vara överens om att en ny titel med helt egen källkod inte är en så kallad DLC.
Men hur stor måste en DLC vara för att bli en Expansion? Jag är van vid att Expansioner inte är rädda för att förändra vissa grundläggande element och/eller mekanik.

D3 (RoS) blir ett intressant fall att diskutera. Det tillkom items, en akt och klasser (DLC). Men man har också gjort förändringar i hur spelet spelas.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem
Skrivet av Igelkott:

Nu får vi hålla isär skillnad & likhet.

Ett spel kan mycket väl vara ett nerladdningsbart innehåll.

Diskussionen handlar givetvis om var brytgränsen går för den allmänna uppfattningen om vad ett nerladdningsbart innehåll är. Det finns mig veterligen ingen definierad gräns.

Jag tror vi alla kan vara överens om att en ny titel med helt egen källkod inte är en så kallad DLC.
Men hur stor måste en DLC vara för att bli en Expansion? Jag är van vid att Expansioner inte är rädda för att förändra vissa grundläggande element och/eller mekanik.

D3 (RoS) blir ett intressant fall att diskutera. Det tillkom items, en akt och klasser (DLC). Men man har också gjort förändringar i hur spelet spelas.

Jag hade faktiskt fel angående DLC = expansion.
Men expansion är mer när det täcker en stor del förändringar, här är ett exempel:
"Microsoft believed that publishers would benefit by offering small pieces of content at a small cost ($1 to $5), rather than full expansion packs (~$20), as this would allow players to pick and chose what content they desired, providing revenue to the publishers." - https://en.wikipedia.org/wiki/Downloadable_content

Alltså DLC egentligen är tex en ny spelkaraktär, nya aesthetics eller andra små förändringar.
Med andra ord ökar man tex spelets innehåll med 1/3 med expansioner.

Jag skulle därför säga att RoS är mer en expansion än ett DLC.

Visa signatur

Stationär: RTX 4090 OC ASUS | Ryzen 9 5950X | G.Skill Trident Z NEO 3600mhz 32GB | Arctic Liquid Freezer III 360 | Corsair HX1000i | Asus Rog Strix X570-F Gaming | Samsung 990 PRO 2TB | Samsung 980 PRO 2TB | Fractal Design North XL

Jobbdator: MacBook Pro 16" i7 6C, 16GB ram DDR4, AMD Radeon Pro 5300M 4GB

Permalänk
Medlem

Kände mig nästan kränkt när de sa MOBILE only haha , kanske ska ringa Steffe så fixar han biffen

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Aldrig gillat Diablo speciellt mycket innan. Jag är dock taggad på Diablo som mobilspel. Top down hack n slash spel gör sig ju utmärkt på mobilen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av yugurt:

Aldrig gillat Diablo speciellt mycket innan. Jag är dock taggad på Diablo som mobilspel. Top down hack n slash spel gör sig ju utmärkt på mobilen!

du verkar vara i minoritet som tycker det isf, vi gamla diablo rävar tycker detta är ett hån mot franchisen.. finns ju en anledning dom blev utbuade på sin egen mässa som folk betalat pengar för att gå till. hack n slash spel finns det redan på mobilen det är ju inte direkt nåt super kul att spela på en liten mobil.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

du verkar vara i minoritet som tycker det isf, vi gamla diablo rävar tycker detta är ett hån mot franchisen.. finns ju en anledning dom blev utbuade på sin egen mässa som folk betalat pengar för att gå till. hack n slash spel finns det redan på mobilen det är ju inte direkt nåt super kul att spela på en liten mobil.

Japp jag har full förståelse för att de som förväntade sig ett D4 blev väldigt besvikna. Vet dock inte om man ska tolka det som att Immortal är istället för ett D4 eller om det är något "extra" utöver original serien. I det andra fallet så tycker jag det är lite onödigt att grina över. Då kan man ju hävda att alla hardcore fans kan gott hoppa över Immortal och invänta nästa spel i serien.

Permalänk
Medlem
Skrivet av yugurt:

Japp jag har full förståelse för att de som förväntade sig ett D4 blev väldigt besvikna. Vet dock inte om man ska tolka det som att Immortal är istället för ett D4 eller om det är något "extra" utöver original serien. I det andra fallet så tycker jag det är lite onödigt att grina över. Då kan man ju hävda att alla hardcore fans kan gott hoppa över Immortal och invänta nästa spel i serien.

har man redan väntat 6 år och betalat 1800kr för biljett till en mässa där nånting nytt ska släppas ja då känns det som man gått fel och hamnat på Kolonoskopi undersökning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xcalibur:

har man redan väntat 6 år och betalat 1800kr för biljett till en mässa där nånting nytt ska släppas ja då känns det som man gått fel och hamnat på Kolonoskopi undersökning.

6 år? de so väntat på WC4 då? de har väntat i 15 år och väntar fortfarande

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone XR

Permalänk
Medlem
Skrivet av htbtoma:

6 år? de so väntat på WC4 då? de har väntat i 15 år och väntar fortfarande

Fast WC4 är lite långsökt med tanke på WOW.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Orisons:

Det jag har mest svårt att förstå, är inte det faktum att de är sugna på att göra ett billigt mobilspel och tjäna miljarder på att sälja potions och skins.
Det jag inte förstår är, (jag tror det hade tagits emot mycket bättre om de inte gjort det) vem som tyckte det skulle vara en super ide att på Blizzcon ha ett Diablo event med en fet trailer och sen avtäcka ett reskinnat mobilspel!!?
Dom måste ju ha förstått att det skulle gå åt helvete?
Som att vara på E3 och se en grym trailer för Battlefield 5, och sen få höra att den är endast till Iphones. Det hade inte tagits emot väl heller.......förstår inte vad de trodde skulle hända?

De som sitter högst upp på blizzard spelar nog inget själva därför förstår de inte något om deras spelarbas.

Permalänk
Medlem

är det bara jag som alltid kör diablo 2 vid varje ladder reset, inte sålänge kanske ett par 3 veckor? nästa ladder ska jag nog bygga en necro med pilbåge eller varför inte en auradin

har man spelat mkt diablo 1 och 2 så är 3an oftast en besvikelse. nya spelare brukar dock gilla den.

dom borde gått ut med att immortal är i väntan på det RIKTIGA spelet då hade det nog inte blivit sådan negativitet. kolla på fallout och skyrim hur de gjorde och lyckades. blizzard, se och lär.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SleeZy:

Hör ofta att d3 fans gillar d3 pga combaten mer, och jag kan väl delvis förstå er. PoE act 1-10 är som en enda lång tutorial, spelet har knappt ens börjat här. Spelet tar mer fart i endgame när man har tillräckligt med attack/cast speed eller movementspeed.
Så jag kan förstå att man tröttnar snabbt i storyn. Sedan hjälper det inte att det är väldigt beroende av hur många länkar du har, vilket många nybörjare inte förstår, då dom inte vet hur man kan göra fler sockets eller länkar med mera.
Lång learning curve för spelet.

Sj har jag lite över 6400h... PoE får ju också mini expansions var 3e månad med sina leagues som hela tiden drar en tillbaka. sedan ungefär var 6e-12e månad kommer en hel expansion.

Grafiken är mer likt d2 stil, vilket är ett medvetet val. Instället för tecknat som d3 är, ugh. Jag som diehard d1-d2 fan blev mycket besviken på d3, så jag är glad att jag hittade PoE kort därefter.

Skulle inte kalla detta långsamt, och detta är bara en av alla dessa sk clearspeed builds. Som folk ständigt skriker efter nerf då dom vill att spelet ska vara långsammare. Som förr i tiden. Så smaken är rätt delad.
https://www.youtube.com/watch?v=2t8uYhvEf8o

Men jag rekommenderar helt klart att köra igenom alla acts och lite mapping med en beginner friendly build så ska du nog see ifall spelet hookar dig med.

Många gillar POE, det är populärt och min åsikt är minoritet. Kom aldrig in i det och då blir jag kanske mer negativ än vad jag borde vara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av klotim:

Jag hade faktiskt fel angående DLC = expansion.
Men expansion är mer när det täcker en stor del förändringar, här är ett exempel:
"Microsoft believed that publishers would benefit by offering small pieces of content at a small cost ($1 to $5), rather than full expansion packs (~$20), as this would allow players to pick and chose what content they desired, providing revenue to the publishers." - https://en.wikipedia.org/wiki/Downloadable_content

Alltså DLC egentligen är tex en ny spelkaraktär, nya aesthetics eller andra små förändringar.
Med andra ord ökar man tex spelets innehåll med 1/3 med expansioner.

Jag skulle därför säga att RoS är mer en expansion än ett DLC.

Diablo 3 Reaper of Souls är en Expansion, står på både Wikipedia ,Prisjakt och Blizzards hemsida
Expansion Set Diablo® III: Reaper of Souls

Permalänk
Medlem
Skrivet av yugurt:

Aldrig gillat Diablo speciellt mycket innan. Jag är dock taggad på Diablo som mobilspel. Top down hack n slash spel gör sig ju utmärkt på mobilen!

Kommer bli grymt på mobilen
Hade varit najs om dom får till nån form av blåtand stöd så man kan köra med handkontroll. Mumma att ha med sig det överallt.

Visa signatur

Citera för svar!