Dell U3014 - 30" 2560x1600 gedigen kvalitetsskärm

Permalänk
Medlem

Dell U3014 - 30" 2560x1600 gedigen kvalitetsskärm

Hej,

-----------------
Mängder med marknadsreferenser här på sweclockers då jag köpt och sålt för över 50k genom åren. Förmodligen det dubbla nu...
Bara att kolla i marknadsreferens tråden, kolla i mina 50+ annonshistoriker eller messa mig om du undrar mer.
-----------------

Jag säljer en riktigt fin skärm i Dell U3014. Hade tidigare deras U3011 - Denna serie med skärmar är kända för bra kvalitet och dessa har sålt på riktpris på 10k sek alltid även när andra skärmar fanns för 6k sek. Googla runt för att läsa mer om skärmen.
Jag fick min u3011 utbytt för ett år sedan (2 år efter min garantitid) av Dell utan problem. De kom med UPS och lämnade en ny skärm 2 dagar efter jag ringt in sen kom och hämtade den gamla några dagar efter. Liknande service från Dell går att läsa om på nätet också.

Jag fick då denna U3014 i utbytesskärm. Så använd cirka 1-1.5 år.
Fungerar klockrent och i superskick.
Skärmen kommer förkalibrerad från Dell och är väldigt bra för både foto och filmredigering. Gaming funkar väldigt bra på den med i Game Mode men det är ju inga 144hz på den såklart.

Tänkte mig ett riktpris på 2500kr för den. Finns för upphämtning i Göteborg / skickas ej.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Det är då faan att jag bor i 30 mil bort..

Visa signatur

if it sound good, it´s good

Permalänk
Medlem

Instämmer med föregående.
=(

Permalänk
Medlem

men varför bor ni inte i gbg? Riktigt skön stad

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Vart i göteborg kan man komma och kika när det passar?

Permalänk
Medlem

Har du vägen förbi lkpg inom kort så kan vi nog lösa det

Visa signatur

if it sound good, it´s good

Permalänk
Medlem

Såld till @Alexandar

Visa signatur

Citera för svar!