Guild för lite äldre, casual raidare i [WoW Classic]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Aug 2010

Guild för lite äldre, casual raidare i [WoW Classic]

Halloj allihopa!
Vet att det är svinlångt kvar, men bättre att börja för tidigt än för sent.

Surfade runt och kollade gamla trådar jag kommenterat i (fråga mig inte varför) och hittade den här Äldre gamers för HC/Raid content WOD, och istället för att återuppliva en 3 år gammal tråd så skapar jag en ny.

Jag är så himla taggad på WoW Classic, och jag vill gärna hitta folk att spela med. Mycket har hänt i mitt liv sen vanilla och nu har jag familj och barn så det finns inte lika mycket tid tt spela. Men jag vill ändå ha en trevlig guild med lite roligt folk som är sugna på att raida ibland. Det kommer inte vara något hardcore, men vill ändå ha folk som är intresserade av att progressa när tiden finns.

Det gänget jag pratat med hittills vill lira Horde, och jag har inget emot det själv. Jag tänker att det är roligare ju fler samspelade killar och tjejer man kan skrapa ihop, och då är chansen större att man alltid hittar någon att göra en instance med.

Några fler som är sugna?

Ändrade en mening som var helt åt h*lvete.

Mb: MSI Z77A-G43 ATX | Ram: Crucial Ballistix Sport 8GB 1600Mhz | CPU: Intel Core i5 3450 3,1Ghz (Ivy Bridge) | Chassi: Cooler Master Elite 430 Svart | Psu: Fractal Design Integra 500W | Grafikkort: PowerColor Radeon HD7970 | Hdd: 1TB Seagate Barracuda | SSD: Samsung EVO Basic 256gb | Monitor: HP Compaq LA2306x 23'' & (random) Acer 19''
Diverse projekt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2004

Gör säkert som många andra kommer (?) och röstar på kombinationen av det jag spelade när det faktiskt var Classic - Alliance och (Dwarf) Priest. Ska bli spännande att se hur otålig man blir av att inte ha mount innan 40.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Feb 2005

@Zhirgoyt: Är också taggad och lämnar en liten intresseanmälan. Missade hela raid-delen I Vanilla, blev lvl 60 någon veckan innan release av TBC Har egentligen bara raidat seriöst en period I WoD innan jag lade ner spelandet.

Sitter lite I samma sits som dig med familj och barn, men några timmar i veckan ska man nog kunna avvara.

Silverstone FT05 | Seasonic X-850 | ASUS Z97 Pro | I7 5775c + Noctua U14S @4,1GHz | Corsair Vengance Pro 16GB 1866MHz DDR3 | MSI GTX 1070Ti Armor 8GB | SSD: Samsung 850 EVO 500GB m.2 | Lagring: WD Red 3Tb | Skärm: LG W2363D 120HZ

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristianstad
Registrerad
Jun 2012

Count me in!

Gjorde misstaget att gå med i en alldeles för hardcore guild när Elysium startades (privat server).
Där kände hela toppen varandra sen innan och jag upplevde det som att det var svårt att komma in och bli en i gänget.

Därför ser jag gärna en lite mer casual guild som TS föreslår där man har möjlighet att träffa och spela med lite nya trevliga människor. Bra iniativ TS!

EVGA GTX 1080 SC Gaming, Intel I7 6700K, Z170-Pro Gaming, Intel PCI-E 400GB SSD i ett Be-Quiet base 600 Chassi mm.

Om du väljer att läsa detta,så har jag förmodligen slösat din tid..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Växjö
Registrerad
Nov 2005

Jag är definitivt intresserad.
lirar gärna tank/healer

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2012

Har du släppt något realse datum?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Aug 2010
Skrivet av lillz0r:

Har du släppt något realse datum?

Inte mer än "Summer 2019". Vi kan väl hoppas på semestertider?

Skickades från m.sweclockers.com

Mb: MSI Z77A-G43 ATX | Ram: Crucial Ballistix Sport 8GB 1600Mhz | CPU: Intel Core i5 3450 3,1Ghz (Ivy Bridge) | Chassi: Cooler Master Elite 430 Svart | Psu: Fractal Design Integra 500W | Grafikkort: PowerColor Radeon HD7970 | Hdd: 1TB Seagate Barracuda | SSD: Samsung EVO Basic 256gb | Monitor: HP Compaq LA2306x 23'' & (random) Acer 19''
Diverse projekt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrland
Registrerad
Okt 2003

Lirade Paladin i vanilla och pvpade rätt hårt.

Det fanns bara en spelare på hela servern som kunde ta mig 1v1, så det lutar åt det för att återupplevla the glory days.

Något skräp

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Aug 2010

Verkar ju luta lite åt Alliance som det ser ut nu. Vi får se när det närmar sig! Kul med lite intresse i alla fall!

Skickades från m.sweclockers.com

Diverse projekt