Testpilot: Asus ROG Delta – hörlurar med fokus på ljudkvalitet

Permalänk
Melding Plague

Testpilot: Asus ROG Delta – hörlurar med fokus på ljudkvalitet

Med ROG Delta lovar Asus en högkvalitativ DAC och extra bra ljudegenskaper för spelhörlurar. Testpiloten Björn Endre har lyssnat för att se om de presterar lika bra som de lovar.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Osäker på vad "hörlurar med inbgyggd DAC" innebär

Visa signatur

Dator: Phanteks Enthoo EVOLV, MSI MPG B550 Gaming Plus, Ryzen 5 5600X, 32GB RAM, Radeon 6800XT

Permalänk

Ägde dessa i två veckor innan jag var tvungen att returnera de pga komfort. De satt extremt dåligt på mig och jag fick känningar i nedre öret under långa spelsessioner. Ljudkvaliten för musik och spelande var absolut inget att klaga på. Helt klart en av de bästa jag provat på senare år när det gäller ljudprestanda framförallt inom kategori "gaming" headset.
Synd bara komforten inte riktigt var högprioriterat(läst om andra som har liknande erfarenheter).

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tjänagubben:

Ägde dessa i två veckor innan jag var tvungen att returnera de pga komfort. De satt extremt dåligt på mig och jag fick känningar i nedre öret under långa spelsessioner. Ljudkvaliten för musik och spelande var absolut inget att klaga på. Helt klart en av de bästa jag provat på senare år när det gäller ljudprestanda framförallt inom kategori "gaming" headset.
Synd bara komforten inte riktigt var högprioriterat(läst om andra som har liknande erfarenheter).

Vill du ha Komfort kan jag rekommendera Asus rog strix fusion wireless. Finns med sladd också. men får med både fejkläder och tyg öron muffar och dem är tyg är sjukt nice.

Visa signatur

New: Asus x370 prime pro, Ryzen 1700 (@3.925ghz) , Ripjaws V 16GB 3600 MHz (@3200mhz 14c). https://valid.x86.fr/curj7r
Radeon VII.

Permalänk
Medlem

Sitter också med ett par Asus ROG Delta. Ägt dessa i någon vecka nu.
Grymt ljud, och bra kvalité.
Dock är passformen under all kritik.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem

Hur är det med ljudläckage? Mina Func HS-260 läcker ganska ofta ljud ut till mikrofonen (även med lädermuffarna), vilket såklart är irriterande för kompisarna...?
Kan nämnas att jag kör med relativt hög volym.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | RTX 3070 | 2x32GB DDR5-5600 | B650M Pro RS WiFi
Define R5 Blackout | Noctua NH-U14S | EVGA G2 SuperNOVA 850W
G502 Proteus Spectrum | Vortex Pok3r RGB

Permalänk
Medlem

Tillhör de som inte klarade av dessa hörlurar. Håller med om att de lät hyfsat OK. Inte så att jag skulle ersätta min Dac/amp och HE400i med dem - men helt klart OK. Komforten var mördande, särskilt med glasögon. Klämde åt, satt inget vidare och kokade öronen redan efter en timme så behövde jag fly dem.

Trist då allt annat var verkligen bra, så sitter de rätt på någon - grattis. Riktigt bra headset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foolwolf:

Tillhör de som inte klarade av dessa hörlurar. Håller med om att de lät hyfsat OK. Inte så att jag skulle ersätta min Dac/amp och HE400i med dem - men helt klart OK. Komforten var mördande, särskilt med glasögon. Klämde åt, satt inget vidare och kokade öronen redan efter en timme så behövde jag fly dem.

Trist då allt annat var verkligen bra, så sitter de rätt på någon - grattis. Riktigt bra headset.

Håller helt med dig där. Klämmer åt tycker jag inte, men lite varma och sitter löst på huvudet.
Inte ok för 1590:- som jag gav för dem.

Gällande ljudläckage som någon skrev, så är det i stort sett inget alls. Micken fångar inte upp något iaf.
Riktigt bra mic och fantastiskt ljud i dem, men passformen kan förflytta sig till andra sidan jordklotet.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem

Med all respekt för testaren.
Det är här är en mycket märklig recension. Headset med dac. Där dac är själva grejen med lurarna, och testaren öppnar med att denne inte riktigt känner till vad en dac egentligen är.
Det är lite som om någon, som aldrig sett en vinylspelare tidigare, får utrymme efter att läst på lite, göra en recension mellan t ex Rega P1 och en äldre Lenco.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Falistar:

Med all respekt för testaren.
Det är här är en mycket märklig recension. Headset med dac. Där dac är själva grejen med lurarna, och testaren öppnar med att denne inte riktigt känner till vad en dac egentligen är.
Det är lite som om någon, som aldrig sett en vinylspelare tidigare, får utrymme efter att läst på lite, göra en recension mellan t ex Rega P1 och en äldre Lenco.

Jag har hört talas om DAC men aldrig lagt ner massor tid att lära mig exakt hur det fungerar. Jag har också alltid hört hur viktig den är men aldrig lagt ner massor tid att lära mig varför. Så inför denna recension så läser jag på (och jag tänkte först skriva mkt mer då jag läste en bunt artiklar men kom sen fram till att det inte var en artikel om DAC i sig). Så det är inget konstigt att inte alla är experter på allt inför ett test.

Och för att vara helt allvarlig - ljudet är det som är intressant. Inte hur bra man kan tekniken bakom. Det spelar ingen roll om jag kunde beskriva DAC i detalj om jag inte kunde säga hur bra jag tyckte ljudet är. Det ÄR en testpilot. Jag har inte test-system för att mäta ljudet oberoende av ett mänskligt öra för att se hur mätbart bra det är.

Övrigt - intressant att flera har problem med passformen. Jag tyckte de satt utmärkt över en längre tid. Det är uppenbarligen en form som är lite marmite (dv s det passar mkt bra eller inte alls).

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av zetruz:

Hur är det med ljudläckage? Mina Func HS-260 läcker ganska ofta ljud ut till mikrofonen (även med lädermuffarna), vilket såklart är irriterande för kompisarna...?
Kan nämnas att jag kör med relativt hög volym.

Jag glömde lägga in en passage om detta (ska fixa). Jag drog igång musik och höjde volymen stegvis och bad min fru och mina barn att säga till när de hörde ljud ut. Jag kunde skruva upp riktigt högt utan något ljudutsläpp alls. Mycket bättre än många andra hörlurar jag testat.

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Medlem

DAC = Digital to Analog Converter, dvs man gör om "digitalt ljud" till analogt ljud, sånt som får högtalarmembranen att röra på sig. Inte svårare än så.
Dvs alla headset som man kopplar in till datorn med USB-sladd har en DAC. Alla trådlösa headset har en DAC. Alla moderkort med inbyggt ljudkort har en DAC osv.
Sen finns det olika bra DAC's, vissa kostar massor, tror dock inte någon i världen kan skilja på en lagom billig och en snordyr DAC i ett riktigt blindtest där samma förstärkare används.

Permalänk
Medlem

För de som gillar dessa lurar men har svårt med passformen, så kan jag rekommendera att köpa Sennheiser HD 600 huvudband;
https://sv-se.sennheiser.com/accessories--headband-cushion---...
+
https://www.clasohlson.com/se/Super-Pads-8-pack/34-3796

Huvudbandet passar perfekt på headsetet. Det går även skruva upp plastklämman på huvudetbandet för att skjuta in Sennheiser huvudbandet.
Sedan sätter man en eller två super pads från Clas Ohlson.

Ser riktigt bra ut och nästan som Sennheiser huvudbandet var där från början!

Jag är själv riktigt nöjd med dessa. Och då gick jag från Philips Fidelio X2 med en ODAC+O2 och Samson Meteor bordsmic.
Självklart inte lika bra ljud, men helt klart godkänt och mycket bra för ett gaming headset

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Björn Endre:

Jag har hört talas om DAC men aldrig lagt ner massor tid att lära mig exakt hur det fungerar.

Som påpekats ovan har USB-hörlurar per definition (minst) en inbyggd DAC, så för min del är det mest titeln som framstår som rätt märklig. Den hade lika gärna kunnat vara "Testpilot: Asus ROG Delta – hörlurar med USB-anslutning".

Vad sägs om "Testpilot: Asus ROG Delta – hörlurar med fyrdubbel DAC" eller "Testpilot: Asus ROG Delta – hörlurar med fokus på ljudkvalitet"?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design R2 | BeQuiet Dark Power Pro 550 | Asus Rampage Formula | 2x Corsair XMS2 DDR2-8500 2048MB | Intel E8600 @ 3,72GHz | Noctua NH-U12P | Palit GTX 1080 Super Jetstream | Samsung EVO 840 Series SSD 250 GB | Intel X25-M 80GB | Hitachi Deskstar P7K500 500GB SATA | WD Red 3TB SATA III | WD10EACS 1TB | NEC ND35-40A | Scythe Ultra Kaze | Noctua NF-P12

Permalänk
Medlem

Kul att DAC har börjat användas som ett säljargument. ALLA lurar som använder USB har en DAC (Digital to Analog Converter)

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Dafydd:

Som påpekats ovan har USB-hörlurar per definition (minst) en inbyggd DAC, så för min del är det mest titeln som framstår som rätt märklig. Den hade lika gärna kunnat vara "Testpilot: Asus ROG Delta – hörlurar med USB-anslutning".

Vad sägs om "Testpilot: Asus ROG Delta – hörlurar med fyrdubbel DAC" eller "Testpilot: Asus ROG Delta – hörlurar med fokus på ljudkvalitet"?

Skickades från m.sweclockers.com

Tack för feedbacken. Ditt förslag var väldigt bra, så ändrade rubriken till det.

Visa signatur

How can we win when fools can be kings?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Dafydd:

Som påpekats ovan har USB-hörlurar per definition (minst) en inbyggd DAC, så för min del är det mest titeln som framstår som rätt märklig. Den hade lika gärna kunnat vara "Testpilot: Asus ROG Delta – hörlurar med USB-anslutning".

Vad sägs om "Testpilot: Asus ROG Delta – hörlurar med fyrdubbel DAC" eller "Testpilot: Asus ROG Delta – hörlurar med fokus på ljudkvalitet"?

Skickades från m.sweclockers.com

Ahh, jag noterade faktiskt inte vilken titel som valts för testet så fattade inte att det var den vi pratade om :). Ok, då håller jag med.

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Medlem

@Tjänagubben: Var köpte du dem från där du fick returerna efter brukat 2 veckor? Kanske går på flesta ställen? Tänker om man bryter förpackning och det inte är något fel att de inte går att lämna tillbaka?

Permalänk
Skrivet av risby:

@Tjänagubben: Var köpte du dem från där du fick returerna efter brukat 2 veckor? Kanske går på flesta ställen? Tänker om man bryter förpackning och det inte är något fel att de inte går att lämna tillbaka?

Maxgaming. De har öppetköp i 14 dagar om jag inte missminner mig. Har även köpt varor via mediamarkt/elgiganten och samma policy gäller där. Du får lov att varsamt bryta förpackningen och använda varan men vid retur så måste den vara i original skick.

https://www.hallakonsument.se/klaga-angra-eller-anmala/dina-r...

https://www.maxgaming.se/kopvillkor

60 dagar öppet köp hos maxgaming.

Permalänk
Skrivet av _Merc_:

Vill du ha Komfort kan jag rekommendera Asus rog strix fusion wireless. Finns med sladd också. men får med både fejkläder och tyg öron muffar och dem är tyg är sjukt nice.

Ja, Asus rog strix fusion wireless är bekväma, men jag skulle aldrig i mitt liv rekommendera dom lurarna då dom bär på så många problem.

Visa signatur

Nuvarande dator: 5900x, 3080ti, 64gb ddr4

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jonas-2400:

Ja, Asus rog strix fusion wireless är bekväma, men jag skulle aldrig i mitt liv rekommendera dom lurarna då dom bär på så många problem.

enda problemet som jag har haft är touchbaren på sidan som är meningslös.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

New: Asus x370 prime pro, Ryzen 1700 (@3.925ghz) , Ripjaws V 16GB 3600 MHz (@3200mhz 14c). https://valid.x86.fr/curj7r
Radeon VII.

Permalänk
Medlem

Lite gnäll från min sida då jag förmodligen är ljudnörd:
När det kommer till bild och ljud brukar man alltid testa efter en referensmodell.
Detta för att veta om hur ljudbilden presterar på ett ungefär utan att behöva provlyssna just dom lurarna. Många har t ex provlyssnat Momentum lurarna i butik. Det du tycker är bra ljud behöver inte innebära att man själv gillar det. Har man en referensmodell man testar mot så blir det enklare att bilda sig en egen uppfattning då ljud är en upplevelse. Visst kan man fördjupa sig med kubmätningar och annat men det säger lika mycket som att en bil har 180 hp på pappret. En adekvat frågeställning är också prestation mot prisklass.

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Skrivet av _Merc_:

enda problemet som jag har haft är touchbaren på sidan som är meningslös.

Skickades från m.sweclockers.com

Räckvidden på hörlurarna är ju löjlig, om jag snurrar runt i min datorstol så tappar den signalen, ställer jag mig upp och backar ett steg händer samma sak och jag har usb dongeln i min frontport och datorn står vid sidan av min skärm på mitt skrivbord.

Batteritiden är max 6-7 timmar och hörlurarna varnar inte när det börjar vara låg batterinivå.

Att höja volymen på touchpanelen är ju nästan omöjligt utan att höja till max eller min på 0.1 sekund.

Laddkabeln är mini-usb och dvs omöjlig att lyckas sätta i utan att ta av sig hörlurarna och när man väl har den i så kan man inte röra huvudet utan att höra ett skrapljud pga kabeln är så styv.

Hörlurarna stänger av sig efter typ 30 sekunder om det är för "tyst", antar att det är någon form av batterisparläge, detta är väldigt störande att man då måste långtrycka på powerknappen för att dom ska starta upp igen, och varje gång så piper dom högt!

Visa signatur

Nuvarande dator: 5900x, 3080ti, 64gb ddr4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas-2400:

Räckvidden på hörlurarna är ju löjlig, om jag snurrar runt i min datorstol så tappar den signalen, ställer jag mig upp och backar ett steg händer samma sak och jag har usb dongeln i min frontport och datorn står vid sidan av min skärm på mitt skrivbord.

Batteritiden är max 6-7 timmar och hörlurarna varnar inte när det börjar vara låg batterinivå.

Att höja volymen på touchpanelen är ju nästan omöjligt utan att höja till max eller min på 0.1 sekund.

Laddkabeln är mini-usb och dvs omöjlig att lyckas sätta i utan att ta av sig hörlurarna och när man väl har den i så kan man inte röra huvudet utan att höra ett skrapljud pga kabeln är så styv.

Hörlurarna stänger av sig efter typ 30 sekunder om det är för "tyst", antar att det är någon form av batterisparläge, detta är väldigt störande att man då måste långtrycka på powerknappen för att dom ska starta upp igen, och varje gång så piper dom högt!

6-7 timmar batteritid för 1500 kr? Mina Sennheiser Momentum Wireless M2 har över 20 timmar. En röding till och man har bra lurar med bra batteritid.

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jonas-2400:

Räckvidden på hörlurarna är ju löjlig, om jag snurrar runt i min datorstol så tappar den signalen, ställer jag mig upp och backar ett steg händer samma sak och jag har usb dongeln i min frontport och datorn står vid sidan av min skärm på mitt skrivbord.

Batteritiden är max 6-7 timmar och hörlurarna varnar inte när det börjar vara låg batterinivå.

Att höja volymen på touchpanelen är ju nästan omöjligt utan att höja till max eller min på 0.1 sekund.

Laddkabeln är mini-usb och dvs omöjlig att lyckas sätta i utan att ta av sig hörlurarna och när man väl har den i så kan man inte röra huvudet utan att höra ett skrapljud pga kabeln är så styv.

Hörlurarna stänger av sig efter typ 30 sekunder om det är för "tyst", antar att det är någon form av batterisparläge, detta är väldigt störande att man då måste långtrycka på powerknappen för att dom ska starta upp igen, och varje gång så piper dom högt!

jag har ingen problem med räckvidden ca 10 meter. Och batteri tid på 12 till 16 timmar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

New: Asus x370 prime pro, Ryzen 1700 (@3.925ghz) , Ripjaws V 16GB 3600 MHz (@3200mhz 14c). https://valid.x86.fr/curj7r
Radeon VII.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakan78:

6-7 timmar batteritid för 1500 kr? Mina Sennheiser Momentum Wireless M2 har över 20 timmar. En röding till och man har bra lurar med bra batteritid.

Mina SteelSeries arctis 7 har batteritid på 20h, 1000:-

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk
Medlem
Skrivet av moonblase:

Mina SteelSeries arctis 7 har batteritid på 20h, 1000:-

Nu kostar dom det ☺. De kostade över 1300 kr för inte så länge sen. Ok ljud men aning blekt vid musik. Funderade på ett par till grabben men kändes för dyra. Det blev ett par urbanears plattan 2 istället för en röding. Han får finna sig i att inte vara så kräsen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Medlem

Har precis börjat fundera på ett nytt headset och har sneglat på de andra Asus(strix fusion WL) lurarna som rekommenderas och dissas av andra här. Så blev ju nyfiken på dessa nya som verkar ligga i ungefär samma prisklass.

Blev inte så mycket smartare av den här "recensionen" i vart fall, en så simpel sak att veta vilka lurar som de jämförs med hade ju vart nice (de nämns ju men inte vid namn). Slutsatsen säger inte mycket alls utan att veta det. Hela segmentet om DAC håller jag med om är lite smått förvånande när det är "säljpunkten" på dessa lurar. Då hade det väl ändå vart lämpligt att låta någon på redaktionen som är lite mer bekant med ljud/lurar sköta detta? Men nu är det som det är.

Gillar att Asus inte smällt på en touchkontroll på dessa, vilket Strix Fusion får så mycket kritik för. Jag kommer väl visserligen aldrig snurra på den där fysiska volymknappen ändå, åren med såna har lärt mig att det är endast en tidsfråga innan de börjar glappa och gärna inte av/på utan vissa frekvenser försvinner och så vidare.

Hade mina aningar att den här otraditionella formen skulle bli ett problem. Som glasögon bärare så är det extra känsligt. När folk talar om lite ömt i örat så är det bara försmaken om lurarna pressar mot skalmarna. Det lät ju bra, tills man läser här på kommentarerna och flera personer klagar på passformen. Får väl bli att testa de i butik för att se hur det känns på min skalle med mina hörlurar.

Visa signatur

"Din bakgård är en kyrkogård och du har ett mini-auswitch i källaren? Nä precis, fast i kyrkan hittas detta." -Hipshot

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hetzz:

Har precis börjat fundera på ett nytt headset och har sneglat på de andra Asus(strix fusion WL) lurarna som rekommenderas och dissas av andra här. Så blev ju nyfiken på dessa nya som verkar ligga i ungefär samma prisklass.

Blev inte så mycket smartare av den här "recensionen" i vart fall, en så simpel sak att veta vilka lurar som de jämförs med hade ju vart nice (de nämns ju men inte vid namn). Slutsatsen säger inte mycket alls utan att veta det. Hela segmentet om DAC håller jag med om är lite smått förvånande när det är "säljpunkten" på dessa lurar. Då hade det väl ändå vart lämpligt att låta någon på redaktionen som är lite mer bekant med ljud/lurar sköta detta? Men nu är det som det är.

Gillar att Asus inte smällt på en touchkontroll på dessa, vilket Strix Fusion får så mycket kritik för. Jag kommer väl visserligen aldrig snurra på den där fysiska volymknappen ändå, åren med såna har lärt mig att det är endast en tidsfråga innan de börjar glappa och gärna inte av/på utan vissa frekvenser försvinner och så vidare.

Hade mina aningar att den här otraditionella formen skulle bli ett problem. Som glasögon bärare så är det extra känsligt. När folk talar om lite ömt i örat så är det bara försmaken om lurarna pressar mot skalmarna. Det lät ju bra, tills man läser här på kommentarerna och flera personer klagar på passformen. Får väl bli att testa de i butik för att se hur det känns på min skalle med mina hörlurar.

Har haft ett par lurar med touch-kontroll och nej det är ingen rolig upplevelse. Fick låsa funktionen för att inte komma åt reglaget. Det räckte med lite regnstänk för att de skulle flippa ur helt. Det finns en hel lurar där ute som har bra ljud men tack vare touch-kontrollen gör dom oanvändbara. DAC som säljargument är så urbota dumt. Det finns bra och dåliga. Lite som att slänga in namnet Grande på Fiat Punto. Den bilen är lite större än vanliga Fiat Punto men den är absolut inte stor.

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakan78:

6-7 timmar batteritid för 1500 kr? Mina Sennheiser Momentum Wireless M2 har över 20 timmar. En röding till och man har bra lurar med bra batteritid.

Och min Bluedio UFO Plus har 25 timmar för 1000kr, du jämför dock riktigt headset mot hörlurar gjort för musik.

Visa signatur

CachyOs. MSI MPG Z490 GAMING PLUS// Intel Core i5-10600K@4800Mhz// Radeon rx 6800 16gb // Corsair VENGEANCE LPX 32GB.