Tele2 Unlimited swec-grupp

Permalänk
Medlem

Om nån behöver en grupp att gå med i så PM:a nr.

Permalänk
Skrivet av jonsjo:

Om nån behöver en grupp att gå med i så PM:a nr.

Jag skulle vilja gå med. Finns det plats i gruppen?

Permalänk
Inaktiv

Är det verkligen unlimited? Har du laddat ner några filmer över VPN för att bekräfta dataförbrukningen är oändligt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon285805:

Är det verkligen unlimited? Har du laddat ner några filmer över VPN för att bekräfta dataförbrukningen är oändligt?

Hej,
Jag har inte laddat ned nån film, men jag har streamat netflix, blåst om datorer och lagt in spel via steam så jag kommit upp en bra bit över 200gb under 1 dygn. Inga problem.
När du når 20gb får du dock ett sms där du måste svara med "topup" så får du 5gb till genast.
Sen får man hålla på så tills nästa dygn då man har 20gb till.

Mvh
Jonsjo

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av att gå med i grupp

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej,

Jag är också intresserad av att gå med i en grupp

Permalänk
Medlem

Har en grupp nu, så om nån är intresserad av att gå med skicka PM.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Är med i en grupp där vi är 3, skicka PM om någon vill joina!

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk

Söker medlemmar till Tele2 Unlimited Together.

Vill du gå med i min Unlimited Together grupp, skicka gärna PM med ditt telefonnummer så lägger jag till dig i gruppen SoffSurfarna. Jag söker seriösa medlemmar som tänker ha abonnemanget långsiktigt.
Hälsningar Anders.

Permalänk
Avstängd

Jag är inte student eller liknande man jag skulle också vara intresserad av att få ned kostnaden.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk

Hej,
Är intresserad av att ansluta till grupp om det finns. Hur funkar det egentligen?

Permalänk
Medlem

Hej,

Är också intresserad att gå med i en grupp, någon som har plats?

Permalänk
Medlem

Skicka ett PM med ditt telefonnr så bjuder jag in. Har plats för 7 st till.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600 | GTX 1650 | DDR4 32GB

Permalänk
Avstängd

Hur fungerar det sedan?
Är det en person som står för det, vad mer exakt innebär det?

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk

Unlimited together

@Nick250: Hej, om du fortfarande söker en grupp, gå med i SoffSurfarna och få 150 kr rabatt på telefonräkningen varje månad. Vi vill endast ha seriösa medlemmar som tänker ha abonnemanget långsiktigt.
Du behöver skicka ditt telefonnummer till mig så vi kan lägga till dig.
Hälsningar Anders.

Permalänk

Vi är två som gärna vill få in några fler i våran grupp. Gärna långsiktiga medlemmar skicka pm

Permalänk
Avstängd

Jag skall ringa till tele2 och fråga om vad som gäller för äldre abonnemangstyper och fösöka skriva ned eventuellt svar begripligt här sedan...

(Saker jag inte hittat svar på ännu är om äldre abbonemangsformer kommer att förbli giltiga om man går med i en grupp, men som jag tolkar så skall de följa med men vill dubbelkolla (mitt är också så utformat i nuläget att det skulle bli dyrare annars med nya taxan, dock har jag den dyrare avgiften just nu och jag antar att jag inte är ensam om att vilja få ned den en aning... ).

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk

SoffSurfarna fulltecknat

Gruppen SoffSurfarna är fulltecknat, men om det i framtiden blir en plats ledig i "soffan" så meddelar jag er.
Hälsningar Anders.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mizzarrogh:

Jag skall ringa till tele2 och fråga om vad som gäller för äldre abonnemangstyper och fösöka skriva ned eventuellt svar begripligt här sedan...

(Saker jag inte hittat svar på ännu är om äldre abbonemangsformer kommer att förbli giltiga om man går med i en grupp, men som jag tolkar så skall de följa med men vill dubbelkolla (mitt är också så utformat i nuläget att det skulle bli dyrare annars med nya taxan, dock har jag den dyrare avgiften just nu och jag antar att jag inte är ensam om att vilja få ned den en aning... ).

Om du redan är med i Unlimited så ändras inte abonnemangsformen för att du byter grupp/går med i en grupp

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

@jnsson: hej alla. Jag sätter upp en grupp och vill ni vara med så skicka ett pm till mig

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag drog ett pm till @raktetfarfar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 3600X, PRIME B350-PLUS, 32GB DDR4 3200, Samsung EVO 860, Radeon RX 5700 AMD Reference, ViewSonic VA2719-2K https://xbox-series.se/

Permalänk
Skrivet av SilenceLotto:

Jag drog ett pm till @raktetfarfar

Skickades från m.sweclockers.com

Jag skickade också pm till @raketfarfar

Permalänk
Avstängd

Jag går gärna med i en grupp om man får.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Hej min grupp är full med nu 😇

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har skapat en ny grupp om det är någon som är intresserad, PM för att bli tillagd!

Permalänk
Medlem

@Poppzer: Finns det platser kvar?

Permalänk
Medlem

Jadå, skicka PM så lägger jag till.

Permalänk
Medlem

Tack för inbjudan. Tänk om man hade vetat det här när man skaffade abonnemanget för nästan två år sen, lol, då hade man sparat drygt 3 lax. Smutt.

Permalänk
Skrivet av Poppzer:

Har skapat en ny grupp om det är någon som är intresserad, PM för att bli tillagd!

Har skickat PM om det fortfarande finns platser kvar Annars söker jag också en grupp så skicka PM vid intresse!

Permalänk
Hedersmedlem

Även jag söker grupp med personer som tänkt ha detta långsiktigt, kommer också skaffa ett extra data-sim (säga upp kabeln hemma då vi blivit med fritidshus) men misstänker att det inte räknas som en användare ändå.

Skickades från m.sweclockers.com