Permalänk
Medlem

R9 290

Hej!

Då jag precis har uppgraderat till ett Vega 56 tänkte jag att mitt gamla Power Color PCS+ R9 290 (ej X) kan hamna hos nån som behöver det.
Skänker bort det till nån i Stockholmsområdet. Kommer inte skicka det!

Det enda jag haft problem med var att minnena har blivit lite för varma. Körde en enkel underklockning med Afterburner för att lösa problemet.

https://www.sweclockers.com/nyhet/18095-powercolor-avtacker-s...

Skriv i tråden om du är intresserad . Ej PM, då väljer jag någon annan.
Smidig överlämning prioriteras. Finns i söderort.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tar gärna den bor på söder hämtar när det passar dig, blir bra uppgradering åt min sambos GTX 8800 Ultra som jag då kan ge till någon annan här

Permalänk

Ahh ninjad synd att man inte är snabbare.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Tjena,
Ställer mig i kö och kan hämta efter jobbet idag(efter 16)

Visa signatur

Huvudburk: POP_OS! 22.04 | Ryzen 3900X | Asus Prime B350m-a | 32GB RAM | Sapphire RX 6800 | Sleeper-chassi (Tänk P4)
Xbox: POP_OS! 22.04 | Ryzen 5600G | B550I AORUS PRO AX | 16GB RAM | Urholkad OG Xbox som chassi

Permalänk

Jag tar jätte gärna det!
Studerar så har ingen ekonomi för ett och går inte att spela någonting på min integrerade grafik

Permalänk
Medlem

Hej, ställer gärna mig i kö. Skulle vara ett superbra tillskott till vännen som nyligen separerat och försöker skrapa ihop en speldator till sin son att ha hemma hos honom då datorn blev kvar hos mamman.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej, jag har ingen historia bakom mitt begär! Är ingen fattig student, den ska inte till någon av mina barn som sitter och lider, eller till min fru, eller någon av hennes lidande kompisar.
Det är jag som vill ha den! Och jag kan hämta när det passar dig

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Budgivning hör ej hemma i skänkes.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Jag har ett Radeon VII som krånglar otroligt mycket som jag skall lämna in till NetonNet på garanti, skulle behöva ett kort under tiden bara så datorn fungerar.

Bor vid Hornstull/Zinkensdamm så jag kan hämta upp det.
Skulle skänka det vidare till någon annan när jag fått tillbaka mitt.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Seagate FireCuda 520 2TB * 3

Permalänk
Medlem

@Lodisen: Garanti ärende på sånt nytt kort byter de ut på plats det finns på lager i veddesta och slagsta gå bara dit o byt ut den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 3rk0:

@Lodisen: Garanti ärende på sånt nytt kort byter de ut på plats det finns på lager i veddesta och slagsta gå bara dit o byt ut den.

De lär ju behöva testa kortet så att det är defekt, eller är det inte så det brukar fungera?

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Seagate FireCuda 520 2TB * 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lodisen:

De lär ju behöva testa kortet så att det är defekt, eller är det inte så det brukar fungera?

De brukar testa på plats ibland inte alls du väntar där en liten stund om de skall testa den oftast.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Då var kortet överlämnat till @spelarn1995
Får hoppas att han blir nöjd med det och skickar nåt vidare när han har möjlighet.

Tack för rensningen @Kent