Permalänk

Macbook Pro 15" 2017

Tänkte sälja min MBP då jag håller på att bygga en stationär och inte vill växla mellan olika operativsystem. Den är i fint skick, några minimala repor man bara ser om man letar efter dem, inga problem med tangentbordet. Inköpt på Apple Store i Malmö i december 2017, kvitto och kartong finns. Kan också slänga med ett fodral och en USB A-dongle.

2.9 Ghz i7
16 GB RAM
512 GB SSD
Radeon Pro 560 4GB

Nypris låg på 32995, öppen för rimliga bud. Kan också tänka mig byte mot en Surface Book 2, XPS 15 eller annan trevlig windowsmaskin.

Finns i Malmö, kan skickas.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Ingen garanti och en två år gammal dator med massa kända defects. Din prissättning är nog lite optimistisk.

Visa signatur

10900K @ 5.3GHz || Asus Maximus XII Hero || Custom Loop || EK-CoolStream RAD XE 360 + Alphacool Nexxos XT45 || EK Quantum Velocity CPU Block || EK FLT 360 D5 || Asus Strix RTX 3090 OC || 32GB g.skill Trident-Z CL16 @ 4000MHz || 1TB Samsung 970 EVO Plus - 1TB WD SN750 || Phanteks Enthoo Pro 2 || Seasonic Prime TX 1000W || Asus PG27VQ ||

Permalänk

@roo: Baserade det på vad den annonseras ut för på andra ställen, men är öppen för rimliga förslag.

Permalänk
Medlem

Vad hade du tänkt ungefär?

Permalänk

@Skrotnisse92: Andra annonser verkar ligga på minst 18-20000, så någonstans i dom trakterna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av honajnahoj:

...eller annan trevlig windowsmaskin.

Läs hela annonsen här

Jag har en maxad Matebook Pro:

https://www.inet.se/produkt/1962831/huawei-matebook-x-pro-i7-16gb-512gb-mx150

Vore det ett intressant byte?

Permalänk
Medlem

Har en high end stationer dator i en Loque Ghost S1 om du skulle vara intresserad?

Permalänk

@Nerderer: Den är nog inget för mig tyvärr.

Permalänk

@kaiem10: Inte omöjligt, vad är det för komponenter i den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av honajnahoj:

2700x Ryzen
1080Ti FE
32GB 3200MHz Corsair Vengeance
1TB m.2 SSD
650Sf Corsair Psu
Asus rog strix x470-i

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av honajnahoj:

Låter det intressant?

Skickades från m.sweclockers.com