Permalänk
Medlem

Warframe Klan

Hej, 

Söker ni efter en svensk guild med avslappnad attityd som inser att det verkliga livet går före så har ni kommit rätt. Då Yggdrasil är en plats dit alla är välkomna.

Vi söker dig som letar efter en svensk guild och som har humorn som nära allierad. Ny eller gammal räv i gården, spelar ingen roll.

Huvudfokus ligger i att skapa en plattform för svensktalande spelare som vill hitta någon att spela Warframe med.

Lämna en rad eller sök upp oss i nedan länk för invites:

https://forums.warframe.com/topic/919934-swedish-clan-ghost-d...

Permalänk
Medlem

Uppdatering:
Vår klan har nu ökat markant med medlemmar, vi består nu av 30+ medlemmar som spelar aktivt.

Permalänk
Medlem

Intressant! Är med i en klan redan men den består bara av "irl" vänner som knappt spelar.
Vad har du för ingame namn? Tänkte om man kunde skicka en friend request

Visa signatur

ASUS ROG Strix B450-F Gaming | AMD Ryzen 7 3700X
ASUS GeForce RTX 2070 SUPER ROG Strix AD
32GB DDR4 Corsair Vengeance 3200mhz
LG 27'' UltraGear 27GL850 QHD Nano IPS 144 Hz
AOC 27" 27G2U IPS 144 Hz

Permalänk
Medlem

@Mikazu:

Hej,

IGN: Galrash

Är oftast tillgänglig ingame såväl som på Discorden, du kan även lämna en rad på forumet så kontaktar jag dig snarast

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Hej,

Är klanen fortfarande aktiv?

Installerade spelet nu igen efter ett par års inaktivitet och letar efter lite skönt folk att spela med då min gamla klan är stendöd.

Är MR.23 men en komplett nybörjare när det gäller eidolons och raids etc.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireRed:

Hej,

Är klanen fortfarande aktiv?

Installerade spelet nu igen efter ett par års inaktivitet och letar efter lite skönt folk att spela med då min gamla klan är stendöd.

Är MR.23 men en komplett nybörjare när det gäller eidolons och raids etc.

Självklart är vi aktiva och välmående, vi är ca. 100 st medlemmar idag. Självklart får du en inbjudan !

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Är helt nya spelare också välkomna? Började spela igår, och har spelat några timmar. Har en känsla av att spelet blir snabbt tradigt om man är själv.

Visa signatur

Arbetsstation/streamdator: Define R6, Ryzen 2600, 16GB DDR4, EVGA 980ti.
Speldator: Define R6, 6700k, 16GB DDR4, MSI 2080ti X Trio.
Filserver: Define R6, 2500k, 16GB DDR3, EVGA 960.

Permalänk
Medlem

@SvanteP:

Hej, ursäkta sent svar. Självklart alla har rät att vara ny någon gång. Vi har en hel del nya spelare som gått med så du kommer ha gott om spelare att lira ihop med. Sedan finns det självklart oss gamla rävar som mer än gärna hjälper till då vi suktar efter mer content och så behöver vi få vår dagliga powertrip dos

Kontakta mig på discorden / ingame / warframe forumet så bjuder jag självklart in dig.

Vad heter du ingame?

Permalänk
Medlem

Är semestertider så då behöver man inte svara så fort

Jag nickar Zwamp. MR 3, har mic, är 35 år.

Visa signatur

Arbetsstation/streamdator: Define R6, Ryzen 2600, 16GB DDR4, EVGA 980ti.
Speldator: Define R6, 6700k, 16GB DDR4, MSI 2080ti X Trio.
Filserver: Define R6, 2500k, 16GB DDR3, EVGA 960.

Permalänk
Medlem

Det är så sant, såg att du hade försökt kontakta mig igår. Var väldigt mycket av och till från datorn, men kan någon i klanen bjuda in dig med.

Permalänk
Medlem

Kan man gå med i clanen?

Nick i Warframe, xLuminalx

Permalänk
Medlem

@LuminaL:

Självklart, skickar invite

Permalänk
Permalänk
Medlem

Ny stor uppdatering till warframe lanserades nyligen vid namn Railjack
Introduktion av rymdstrider med multicrew skepp

För er som letar efter en svensktalande klan så är ni vamt välkomna att höra av sig.