Permalänk
Medlem

Sony WH-1000XM2

Tjena! Säljer mina headphones inköpta 26e November 2018 på Elgiganten.

Nyskick
Kvitto/förpackning medföljer.

Betalning sker via Swish, alternativt Nano (cryptocurrency).
Vid frakt sker betalning först och paket med bild/kvittobevis skickas direkt efter.

Nypris XM2: 2990 kr.
XM3: 3500 kr

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Fractal Design North | Asus Crosshair VI Hero | AMD Ryzen 1800x | RX Vega 64 | 32 GB DDR4 (2x8) | Corsair 850W 80+ gold PSU| 2 TB M.2 SSD |

Permalänk
Medlem

Förra annonsen blev avslutad så fortsätter i denna.

Senaste bud:

@Falukorvig 1500:- plus frakt.
@Samsquanch 1600:- upphämtning

Visa signatur

Fractal Design North | Asus Crosshair VI Hero | AMD Ryzen 1800x | RX Vega 64 | 32 GB DDR4 (2x8) | Corsair 850W 80+ gold PSU| 2 TB M.2 SSD |

Permalänk

Drar tillbaka mitt bud

Visa signatur

Primär rigg: Nano S|Strix 550i | Ryzen 5 5600x | Strix 3070 OC White| 16GB RAM | SF750 |
Plexserver: Silverstone DS380 | Z690i Aorus Ultra| i3-12100 | 32 GB RAM| SF450 |

Permalänk
Medlem

1650kr + frakt bjudet av @writler

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design North | Asus Crosshair VI Hero | AMD Ryzen 1800x | RX Vega 64 | 32 GB DDR4 (2x8) | Corsair 850W 80+ gold PSU| 2 TB M.2 SSD |

Permalänk
Medlem

1700:- av @Samsquanch

Visa signatur

Fractal Design North | Asus Crosshair VI Hero | AMD Ryzen 1800x | RX Vega 64 | 32 GB DDR4 (2x8) | Corsair 850W 80+ gold PSU| 2 TB M.2 SSD |

Permalänk
Medlem

Med tanke på att säljaren drog ut på en 50 kr höjning i tre dagar från mitt förra bud, drar jag tillbaks mitt bud på 1650 kr.

Lycka till övriga.

Permalänk

Budar 1500 pga. tillbakadraganden.

Permalänk
Medlem

Har sagt att så länge folk bjuder högre så väntar jag ett litet tag mellan bud så länge vi är under skrivet pris. Ni får också gärna buda här i tråden istället för privat i PM så blir det lite lättare.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design North | Asus Crosshair VI Hero | AMD Ryzen 1800x | RX Vega 64 | 32 GB DDR4 (2x8) | Corsair 850W 80+ gold PSU| 2 TB M.2 SSD |

Permalänk
Medlem

Så rent teoretiskt skulle du kunna vänta i all oändlighet, eftersom du inte "vet" om någon kommer buda över?

Permalänk
Medlem

Lite väl optimistiskt att hoppas på 2k kanske när de gick för 2.3k på Black Friday ifjol och nästa är 1.5 månad bort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av writler:

Så rent teoretiskt skulle du kunna vänta i all oändlighet, eftersom du inte "vet" om någon kommer buda över?

Att "vänta 2-3 dagar mellan bud" och vänta i all oändlighet är väldigt långt ifrån samma sak. Om någon buder över dig får du antingen matcha det eller låta personen köpa den.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design North | Asus Crosshair VI Hero | AMD Ryzen 1800x | RX Vega 64 | 32 GB DDR4 (2x8) | Corsair 850W 80+ gold PSU| 2 TB M.2 SSD |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broder Truck:

Lite väl optimistiskt att hoppas på 2k kanske när de gick för 2.3k på Black Friday ifjol och nästa är 1.5 månad bort.

Har inte sagt att jag tänker sälja dem för 2000. Men jag tänker inte stänga budgivningen så länge personer fortfarande buder högre.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design North | Asus Crosshair VI Hero | AMD Ryzen 1800x | RX Vega 64 | 32 GB DDR4 (2x8) | Corsair 850W 80+ gold PSU| 2 TB M.2 SSD |

Permalänk
Medlem

Eftersom ingen kanske någonsin budar 2000 kr, och du "väntar ett litet tag mellan bud" så är ju tidshorisonten oklar. Din tidigare annons blev ju till och med avslutad pga att det tog för lång tid? Det skulle alltså teoretiskt kunna vara en oändlig tidshorisont på din budgivning, eftersom någon alltid "skulle kunna buda över" fast under 2000kr.

Permalänk
Medlem

@Nascend: Att vänta 3 dagar mellan bud på 50 kr är enligt mig orimligt. Sätt ett tydligt tidsstopp på budgivningen så underlättar du för dig själv och potentiella köpare. Du har ju tappat ett par budgivare på grund av detta. Det här är ett tips i all välmening.

Permalänk
Medlem
Skrivet av writler:

Eftersom ingen kanske någonsin budar 2000 kr, och du "väntar ett litet tag mellan bud" så är ju tidshorisonten oklar. Din tidigare annons blev ju till och med avslutad pga att det tog för lång tid? Det skulle alltså teoretiskt kunna vara en oändlig tidshorisont på din budgivning, eftersom någon alltid "skulle kunna buda över" fast under 2000kr.

Tidshorisonten är inte oklar. Jag har skrivit flera gånger till dig nu att om någon inom 2-3 dagar buder över dig så höjer jag priset. Om någon inte gör det så du gärna köpa dem till det priset.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design North | Asus Crosshair VI Hero | AMD Ryzen 1800x | RX Vega 64 | 32 GB DDR4 (2x8) | Corsair 850W 80+ gold PSU| 2 TB M.2 SSD |

Permalänk
Medlem

Sålda för 1600

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design North | Asus Crosshair VI Hero | AMD Ryzen 1800x | RX Vega 64 | 32 GB DDR4 (2x8) | Corsair 850W 80+ gold PSU| 2 TB M.2 SSD |