Permalänk
Medlem

Förkyld. Godnatt.
Gott nytt år.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Harbls:

Hoppas du slipper det värsta! Gott Nytt År!

Ja det vore kalas. Gott Nytt År

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Årets sista grillning och bingolotto.

Ser fram emot årets första grillning imorgon

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Jag och flickvännen tog in på hotell, köpte ett par flaskor vin och spelar genom senare Tomb Raider.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jobbat till 17 och skall på skiftet nästa decennium 07:30. Däremellan är det umgänge med vänner. De stökigaste på festen är sockerstinna barn. Blir nog att rulla hemåt 5 minuter in på nya året 🙄

Ett gott nytt år på er alla, och lite särskilt till er som jobbar.

Permalänk
Medlem

Var är årets SweClockers nyårskrönika? 😲

Såg nu att det är podden som är.
Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Nintendo Switch | PlayStation 5 +PS4 Pro | Xbox Series X + One X
Min FZ Profil

Permalänk
Inaktiv

Ska strax lägga mig efter att ha jobbat e.m och kväll. Jobbar morgon imorrn också så inget festande

Permalänk
Medlem
Skrivet av yrfhar:

Brukar sitta och surfa på Swecklockers. Jobbar som vanligt Nyårsdagen.

Japp, det är precis vad jag gör
Rätt mycket folk inne på sidan så här är inte dött

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
Medlem

Eftersom jag har mina 2 pojkar så blev det käk för vänner sen hemgång 21 och nu cod för resten av kvällen
Gott nytt år allihopa och tar för väldigt trevlig läsning i år.

Permalänk

Försöker bestämma om jag ska köpa RTX 2070 Super ROG STRIX, eller den billigaste 2070 Super

Permalänk
Medlem

Kämpar med att natta övertrötta barn nu som vart uppe sen 6 imorse så kommer högst troligt tacka för året redan innan 24slaget. #LifeAsSmåbarnsförälder

Visa signatur

Den ända kampen man förlorar är den man ger upp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svampen:

Kämpar med att natta övertrötta barn nu som vart uppe sen 6 imorse så kommer högst troligt tacka för året redan innan 24slaget. #LifeAsSmåbarnsförälder

Nattade syrrans barn kl 21. Nu är det tillbaka till taxi-duty. Lycka till

Permalänk
Medlem

Käkat middag med sambon och barnen. Lyssnat på onkel kånkel och dragit några öl. Och nu blir det division 2 resten av kvällen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Harbls:

Nattade syrrans barn kl 21. Nu är det tillbaka till taxi-duty. Lycka till

Haha ja men taxi blir det inte för mig.
Som patriark i familjen så är det viktigt att hålla liv i svenska traditioner så köra bil får jag inte göra om man skulle fråga sheriffen.
Kommer dock iofs inte vara i behov av någon bakis pizza imorgon men någon grogg och öl hör ju nyår till

Visa signatur

Den ända kampen man förlorar är den man ger upp!

Permalänk
Medlem

Ställer nog en öl på kylning nu så den är lite lagom om ett tag.
Annars blir det lika lugnt detta år som för ExcZist....

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2025? Ha pyttsan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svampen:

Haha ja men taxi blir det inte för mig.
Som patriark i familjen så är det viktigt att hålla liv i svenska traditioner så köra bil får jag inte göra om man skulle fråga sheriffen.
Kommer dock iofs inte vara i behov av någon bakis pizza imorgon men någon grogg och öl hör ju nyår till

Haha! Härligt med traditioner! Min tradition sedan jag slutade dricka är att jag kör runt mina vänner till och från fester.
Riktigt trevligt faktiskt. Man får träffa alla sina goda vänner före och efter tolvslaget.

Fast det underlättar ju om man är nykter alkoholist. Då vet folk att det inte är någon idé att locka med skumpa och liknande

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falcon:

Förkyld. Godnatt.
Gott nytt år.

Same :/

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce

Permalänk
Moderator
Testpilot

Gott Nytt År!

Sitter med frugan och väntar på tolvslaget.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - LG 45GR95QE 45" UltraWide OLED 3440x1440p@240Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

Ställde upp för en polare o hjälpte han o flytta tidigare på nyårafton så nu sitter man hemma o dricker en cappuchino o slöar framför datorn

Gott Nytt År på er alla

Visa signatur

Stationär »AMD RYZEN 5 5600X | MSI MAG B550M Mortar
| PSU Corsair TX 850 80+Bronze | Chassi Jonsbo W2 | 64 Gb ram @ 3200 Mhz | KFA2 RTX 3060 12Gb | Kingston NVME 250 Gb M.2 + WD Blue SN550 NVMe 1TB M.2 | OS Win 11

Netbook | Asus Eee Pc 1000 H |

Permalänk
Musikälskare

Tjejen gjorde slut 2 dagar innan jul så det är har varit jävligt tungt sen dess, tur man har familjen man kan hänga med (och katten)

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

God mat, öl och grogg med familjen, väldigt lugnt och skönt.
Ungefär så mina nyår brukar se ut, förra året var det lugnare hemmafest med några polare

Visa signatur

AMD R7 5800X3D | Asus Strix X470-F | 32GB G-Skill @ 3,6GHz | RTX 3090Ti

Permalänk
Medlem

En lugn och fin hemmakväll med Fru och Son, Efter en höst med dystra besked som cancer och påbörjad behandling är det riktigt skönt att för en gång skull bara vara hemma och ta de lugnt. Nu siktar vi på ett mycket positivare 2020 !!

Visa signatur

Game : FD Meshify S2 Blackout, CPU : Intel Core i7 10700K
MB : ASUS ROG STRIX Z490-E GAMING, GFX : Asus RTX2070 Strix.
RAM : Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16
Leksaker: Canon 6D, Canon G7X MKII. DJI Mavic Pro.

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Tjejen gjorde slut 2 dagar innan jul så det är har varit jävligt tungt sen dess, tur man har familjen man kan hänga med (och katten)

Fy fan. Jag lider verkligen med dig. Det är det värsta som finns. Det är extremt klyschigt att säga, men det blir bättre med tiden. Det blir aldrig bra, förrän man hittar en ny relation, men det blir bättre.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av Dreijer:

Fy fan. Jag lider verkligen med dig. Det är det värsta som finns. Det är extremt klyschigt att säga, men det blir bättre med tiden. Det blir aldrig bra, förrän man hittar en ny relation, men det blir bättre.

Tack, riktigt konstigt då det kom från ingen stans men men, som du säger bara att låta tiden läka såren!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier

Permalänk
Medlem

Væntar på att allt pang pang ska ta slut så man kan sova. Bor mitt i Trondheim och det har låtit som en krigszon ute sen kl17.

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Tack, riktigt konstigt då det kom från ingen stans men men, som du säger bara att låta tiden läka såren!

Håll dig ockuperad. Det bästa tipset jag kan ge, är att gymma. Träning hjälpte mig väldigt mycket.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem

Med god dryck och trevligt sällskap
Gott nytt år på er alla

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av Dreijer:

Håll dig ockuperad. Det bästa tipset jag kan ge, är att gymma. Träning hjälpte mig väldigt mycket.

Jag går väldigt mycket, det är ett bra sätt att rensa hjärnan, tack för supporten min vän

Visa signatur

📷 Mina fotografier

Permalänk
Medlem

Lugnt och nyktert med frugan. Vi är inte nykterister någon av oss men ibland känner man bara inte för att dricka så varför ska man i så fall, med det sagt... SKÅL OCH GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Inaktiv

En jäkla massa varv på Forza och American Idiot med Greenday drumcover med sonen hela kvällen, nu är det sovdags.....