Borderlands 3 - samt laptop kylplatta och defekt Macbook från 2008

Permalänk
Medlem

Borderlands 3 - samt laptop kylplatta och defekt Macbook från 2008

Fick Borderlands 3 med när jag köpte en AMD processor men kommer inte att hinna spela det. Skickar aktiveringskod som kan lösas in på Epic Game Store. Pris 100 kr eller bud.

Kylplatta Cooler Master NotePal XL Laptop som inte behövs längre då jag inte har kvar min gaming laptop. Pris 75 kr eller bud.

Defekt Macbook från 2008 utan hårddisk. Tror det är batteriet som helt gått sönder, kan dock vara något annat också. Tror dock allt annat ska fungera men kan inte garantera. Säljs utan laddare. Spec enligt länk nedan men med 4 GB ram.

https://everymac.com/systems/apple/macbook/specs/macbook-core...

Kylplatta och laptop kan skickas men då betalar köparen frakten.

Säljer till vem jag vill eller inte alls.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

tar den gärna för 100:-

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X, Cooler Master ML360R, MSI MPG X570 GAMING PRO CARBON WIFI, G.SKill 32GB 3600Mhz CL16, ASUS ROG STRIX GTX 1080 Ti GAMING OC , Samsung 970 Evo Plus 1TB + WD4TB + Seagate ST4TB, Lian Li PC O11, Seasonic PRIME 850W.

Monitorer: Asus ROG Swift PG348Q + ASUS ROG Swift PG279Q
Tangentbord och mus: Steelseries Apex 7 Pro + Steelseries Rival 700

Permalänk

150 för borderlands 3 är budat.

Permalänk
Medlem

Bud noterade.

Permalänk
Medlem

@Lauchen 200:- bjudet för Borderlands 3.

Visa signatur

In Win A1 Plus || AMD Ryzen 5600X || Be Quiet! Dark Rock Slim || Asus ROG Strix B550I || Zotac RTX 3060Ti || Corsair Vengeance LPX 3200Mhz 16Gb

Permalänk

budar 75 pix på kylplattan

Permalänk
Medlem

@Lauchen när avslutar du budgivningen?

Visa signatur

In Win A1 Plus || AMD Ryzen 5600X || Be Quiet! Dark Rock Slim || Asus ROG Strix B550I || Zotac RTX 3060Ti || Corsair Vengeance LPX 3200Mhz 16Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Creutz:

@Lauchen när avslutar du budgivningen?

Kör till imorgon lunch sen avslutar jag