Permalänk
Webhallen
Skrivet av SweDragon:

@Webhallen

På ett 60-dagars återköps policy exkluderar ni ett antal produkter. Bl.a. "hushållsmaskiner". Hur räknas luftrenare och robotdammsugare? Är de hushållsprodukter?

Om inte annat så särskilt luftrenare innehåller ju "förbrukningsvara" i form av filter så jag antar att det som minimum är en avgift om man skulle ångra ett sånt köp inom 60 dagar.

Hej!

Då både luftrenare och robotdammsugare innehåller förbrukningsvaror (filtren som du nämnde) så är båda de produkterna exkluderade från 60-dagars öppet köp.

// Staffan

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Tjaba tjena! Du jag har lite dålig koll på vad som triggar de olika achievementsen. Men drar ett mail till vår kundservice vettja
Det är ju inte samma grafikkort per se, men tekniskt sett så är det ju ändå det kan en tycka ^^

Du når dem på info@webhallen.com eller via vår hemsida.

// Staffan

Jag gjorde det tidigare och fick till svar att det måste vara exakt samma kort, vilket är lite tråkigt.

Visa signatur

Ryzen 9950X3D | 128 GB Ram | RTX 5090 | Samsung 990 Pro 4 TB * 3 | Corsair 1500W
Macbook Pro M4 Pro | 48 GB Ram | 512 GB SSD
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Webhallen
Skrivet av The Door:

@Webhallen:
Men den laddar fort och visar info om produkter direkt utan problem
Men sen gillar jag avskalade sidor utan massa ladda mer etc etc, vad hände med knappen nästa sida

Åter till det viktiga, fixa VIP-kö igen Eller något som är bättre

Varför vill du att UX designers ska dö för
Iofs, så sa precis vår UX/Ui designer att han tycker om den gamla classic sidan XD

Vad är bättre än VIP-kö?

// Staffan

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@Webhallen:
Det märks att alla e olika

Jag vet ej, tycker VIP-kö är bland det bästa
Kanske drone drops med saken man vill ha till exakt koordinat?

/E

Permalänk
Webhallen
Skrivet av The Door:

@Webhallen:
Det märks att alla e olika

Jag vet ej, tycker VIP-kö är bland det bästa
Kanske drone drops med saken man vill ha till exakt koordinat?

/E

Nu snackar vi!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som har fått en väldigt ren, snabbladdande och avbloatad Webhallen de senaste dagarna eller har det lagts energi på detta område?

Det går riktigt fort att surfa runt vilket är väldigt tillfredsställande. Inte helt perfekt med autoladdning av produkter när man scrollar men annars är det riktigt trevligt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av KungFredda:

Är det bara jag som har fått en väldigt ren, snabbladdande och avbloatad Webhallen de senaste dagarna eller har det lagts energi på detta område?

Det går riktigt fort att surfa runt vilket är väldigt tillfredsställande. Inte helt perfekt med autoladdning av produkter när man scrollar men annars är det riktigt trevligt!

Du kan stänga av autoladdning av fler produkter när du scrollar. Annars ja, jag har också fått det

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: Sapphire Radeon RX 9060 XT Pulse 16GB VRAM. RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Webhallen
Skrivet av KungFredda:

Vi har gjort ett nytt krafttag på UX-fronten av vår hemsida Mer kommer göras inom en snar framtid. Kul att det känns bra för dig!

Vad är det som blir tokigt vid autoladdningen av produkter? Vi tar ju gärna emot feedback så ju mer vi kan få om det är något som blir tokigt (inte just den visuellt-grafiska delen, om det inte är så att det är något RIKTIGT bananas) desto bättre.

// Staffan

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jäklar vilken skillnad snyggt jobbat!

Permalänk

Skulle gärna se ett svart tema också med blå text. Det vita skär lite i mina ögon.

Permalänk

@Webhallen: Ni har inga webbutvecklare att låna ut till @pj_vikingsson (prisjakt)?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Statistik för hämtade/skickade ordrar under perioden 2009-04-14 – 2020-04-26. Antal ordrar: 109 st, antal produkter: 198 st, total köpsumma: 243300 kr.

Lvl:Black

Visa signatur

LianLi O11XL 3900x RTX3090 TUF OC under ekwb [Phantek P600s 5800x3D EKWB 4090]
[Tower900 5950x 2x3090 Aorus xtreme allt med EKWB] obyggd, fortfarande 2025!
Nytt skal lianli V3000 med rads men utan något annat än

Permalänk
Medlem

@Webhallen

Vad händer när man bockar av level 25?

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BNEA02:

Statistik för hämtade/skickade ordrar under perioden 2009-04-14 – 2020-04-26. Antal ordrar: 109 st, antal produkter: 198 st, total köpsumma: 243300 kr.

Var hittar man denna statistik?
Vet iof inte om jag vill veta vad jag handlat för genom åren

Permalänk
Skrivet av FreddyL:

Jag gick in på denna länk: https://classic.webhallen.com/medlem/

Sen in på dina beställningar, statistik, sen står allt där i texten...

Permalänk
Medlem

@FreddyL: Se inlägget ovan

Visa signatur

LianLi O11XL 3900x RTX3090 TUF OC under ekwb [Phantek P600s 5800x3D EKWB 4090]
[Tower900 5950x 2x3090 Aorus xtreme allt med EKWB] obyggd, fortfarande 2025!
Nytt skal lianli V3000 med rads men utan något annat än

Permalänk
Webhallen
Skrivet av IKEA Billy Bokhylla:

@Webhallen: Ni har inga webbutvecklare att låna ut till @pj_vikingsson (prisjakt)?

Vi har en, hen får ni inte!

Visa signatur

Permalänk
Webhallen
Skrivet av EyeNEye:

@Webhallen

Vad händer när man bockar av level 25?

Magiska ting!

// Staffan

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av BNEA02:

Skrivet av FreddyL:

Skrivet av FireFlower:

Jag gick in på denna länk: https://classic.webhallen.com/medlem/

Sen in på dina beställningar, statistik, sen står allt där i texten...

Dock har jag märkt att denna sida inte uppdaterar längre.
Jag har handlat väldigt mycket och även fått achievement för att jag spenderat över 500k.
Medans på classic så står det såhär:

Statistik för hämtade/skickade ordrar under perioden 2012-08-06 – 2020-04-28. Antal ordrar: 436 st, antal produkter: 919 st, total köpsumma: 436984 kr.

Vilket det gjort i typ ett halvår, trots att jag handlat en hel del.

Kan tillägga att jag ligger på lvl 24 Void.

Staffan, kan du kolla till om ni inte kan få in detta i nya sidan?
Trevligt att kunna se denna statistik igen.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Troberg:

Jag har handlat väldigt mycket och även fått achievement för att jag spenderat över 500k.

Statistik för hämtade/skickade ordrar under perioden 2012-08-06 – 2020-04-28. Antal ordrar: 436 st, antal produkter: 919 st, total köpsumma: 436984 kr.

Jag tar det vidare

// Staffan

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Troberg:

Vilka förmåner har man på void?
Själv harvar man på guld än så länge

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mental:

Vilka förmåner har man på void?
Själv harvar man på guld än så länge

Är väl typ detta:
Medlemspris rabatt på utvalda produkter. Högre Level ger bättre rabatter!
Fraktrabatt V O I D - 69 kr fraktrabatt.
Fyndvarurabatt rabatt på fyndvaror. (Gäller ej produkter i kampanjer.)
Butiksreservationer vi håller dina beställningar till butik reserverade i 6 dagar innan de avbeställs.
Speedpacking din order får prioritet i logistiksystemet.
Insider vi skickar utvalda nyheter och erbjudanden till dig.

Fått en plastpåse på köpet en gång också...
webhallensäljare: -"eftersom du är blackmedlem så bjussar jag på påsen".
jag: -"thank you, thank you very much!"

Visa signatur

Amd o Apple

Permalänk
Medlem

2 619 639 XP.

Nivå 24 VOID

Tror inte jag kan komma högre, stått still länge nu

Hur byter man förresten bakgrundsbild på sin avatar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av unzane:

2 619 639 XP.

Nivå 24 VOID

Tror inte jag kan komma högre, stått still länge nu

Hur byter man förresten bakgrundsbild på sin avatar?

Det går inte, den är baserad på den "skill" du har levlat upp mest genom inköp: strength eller någon av de övriga.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Troberg:

Fick svar att de är medvetna om att det är en saknad funktion men att det än så länge kommer dröja ett tag innan det dyker upp igen då andra saker med hemsidan är prioriterade Vi hoppas att de hittar en lucka inom en snar framtid!

// Staffan

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag känner att jag inte kan lite på det värdet på XP som anges, alltså att XP t.ex. inte räknas upp på alls eller inte räknas upp på ett korrekt sätt.

Jag skulle önska att loggfunktionen blev bättre så att det står hur mycket xp man hade före och hur mycket xp man har efter varje förändring.

Idag finner jag mig själv med jämna mellanrum ta skärmdumpar med datum för att kunna kontrollera att xp har räknats upp som jag förväntar mig.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av MickeBoy:

Jag känner att jag inte kan lite på det värdet på XP som anges, alltså att XP t.ex. inte räknas upp på alls eller inte räknas upp på ett korrekt sätt.

Jag skulle önska att loggfunktionen blev bättre så att det står hur mycket xp man hade före och hur mycket xp man har efter varje förändring.

Idag finner jag mig själv med jämna mellanrum ta skärmdumpar med datum för att kunna kontrollera att xp har räknats upp som jag förväntar mig.

Tjabranks! Det ska ju vara helt automatiserat. Har du sett någon avvikelse vid dina undersökningar?

// Staffan

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Webhallen:

Tjabranks! Det ska ju vara helt automatiserat. Har du sett någon avvikelse vid dina undersökningar?

// Staffan

Det är eftersläp på flera dagar ibland.

Jag tror man får all sin xp till slut. Men i vissa fall tar det löjligt lång tid. Både vid suply drops och ordrar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

// Staffan

Hej!

Det brukar gå till så att jag mailar in, t.ex. om XP inte räknas upp eller om jag inte per automatik får en achievement och då rättas det såklart till, men känslan är att systemet inte går att lita på. Men det kan ju bara vara jag som inte orkar vänta också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Varför vill du att UX designers ska dö för
Iofs, så sa precis vår UX/Ui designer att han tycker om den gamla classic sidan XD

Vad är bättre än VIP-kö?

// Staffan

Tänk om man kunde vara inloggad på sidan och dela med sig av sin platsinfo. Om man då bekräftar att man är i eller strax utanför en butik och vill handla så kan man ställa sig i en VIP-kö med telefonen. När man kommer in i butik behöver man då inte ens ta en kölapp utan kan bara lugnt vänta på nästa lediga kassa som då givetvis ropar ut / annonserar att en VIP-medlem ska betjänas.