Min battle station ( gamingdator, skärm, gear ) allt ska bort.

Permalänk
Medlem

Min battle station ( gamingdator, skärm, gear ) allt ska bort.

Dags att göra sig av med sin leksak...
Två små barn, jobb och gym tar upp min tid. Spelat ca 10 timmar i månaden sen i maj. Mest använd som stereo med en extern förstärkare och ett par hifi hörlurar. Man kan ju betala räkningarna på mobilen 🙂

bilder på det mesta : bilder på datorn samt tillbehör

Speccs: be quiet silent base 801 /chassi
Corsair rm 850x / psu
Rog maximus apex XI / mobo
I-9900k /cpu
Gskill trident z rgb 2 x 16 gb @3200
Går att klocka för den som vill i bios.
Samsung 970 evo plus 500 gb
Rtx 2070 rog strix gaming oc / gpu
Alphacool eisbaer 420 mm modulär aio.
Fyra extra be quiet 140 mm fläktar förutom de tre som sitter på vattenkylning. Totalt sju. Styrs med fan reglage på chassit.
Skärm / predator xb271hu a
2560x1440 / 27' 165 Hz 1ms gsync
Lull Lull / gear
AT 2020 usb mick
C920 cam
Steelseries rival 600
Rog strix scope tkl delux silent red
Sennheiser gsp 600 köpt februari 2020 använt en månad gick över till studiohörlurar

Pris dator bud från 11000 (köp nu12500kr) byggd februari 2020
Skärm bud från 2500kr köpt februari 2020
Rog strix scope tkl bud från 800kr köpt 15/6 2020
At2020 usb,bud från 500kr
Sennheiser gsp 600 ,bud från 500kr
C920,bud från 500kr
Vissa saker kan få följa med vid smidig affär vid köp av dator och skärm . Dock ej tagentbordet. Har ett oanvänt mekaniskt som är gratis vid smidig affär.
Paket pris på dator och skärm 14500 kr.
Finns kartonger till allt kvitto dock ej på cam, mus eller headset.
Datorn är byggd i februari i år. Esd matta samt armband, tryckluft och kylpasta ingår till denna.
skickar enbart gear ej skärm eller datorn.
tar bud på datorn från 11.000
skärm från 2500
köper man allt har man förtur och kan förhanla pris på detta som paket dvs om du vill ha gear till datorn samt skärm kan jag säkert bjussa på något.
Stockholm, Vendelsö
Btw ni vet att detta är ett vettigt pris på det mesta. När datorn är såld säljs gear separat. Blir mina sista dagar som gamer så passa på att fynda.
Puss & kram // Wiktor

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Sennheiser gsp 600 500kr+frakt

Permalänk

C920 500:- kan hämta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Epsilon:

Sennheiser gsp 600 500kr+frakt

Noterat har tre bud på sennheiser nu ligger även ute på swerigs facebookforum. Så kö på denna just nu. Du ä

Permalänk
Medlem

Har bud på 15.000 för allt atm.

Permalänk
Medlem

Ändrar du dig gällande frakt för dator+skärm så bjuder jag 15.500:- för skärm, dator, Mic o cam.
Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av truppenrille:

C920 500:- kan hämta

Noterat

Permalänk
Medlem

Sennheiser gsp 600 - 600kr+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av WorriedElk:

Ändrar du dig gällande frakt för dator+skärm så bjuder jag 15.500:- för skärm, dator, Mic o cam.
Mvh

Vart bor du i landet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Digiboy:

Sennheiser gsp 600 - 600kr+frakt

Noterat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Honskadad:

Vart bor du i landet?

Göteborg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Epsilon:

Sennheiser gsp 600 500kr+frakt

Epsilon där var min polare Chrille coach förut. Counter-Strike laget.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WorriedElk:

Ändrar du dig gällande frakt för dator+skärm så bjuder jag 15.500:- för skärm, dator, Mic o cam.
Mvh

Noterat

Permalänk
Medlem
Skrivet av WorriedElk:

Göteborg

Kunde vara trevligt med en liten resa kanske. Har inte kvar kartongen till chassit tyvärr. Letat som en galning. Tror sambon slängt. Allt annat har jag kartong till. Kör bud tills på söndag. Kan tänka mig att ta tåget med grejerna om vi delar på kostnaden. Dock jobbar jag natt tills på måndag från ilväll sedan tis -tors ledig från torsdag morgon nästa vecka. Så vinner du kan jag ta tåget till Göteborg på sightseeing så att säga nästa helg,fre lördag kan funka då sambon är ledig då.

Permalänk
Medlem

Vi kör bud till på söndag kl 19:00. Stänger tråden för dator skärm ifall bra bud och upphämtning eller möjligtvis utkörning om jag kan ordna skjuts inom närområde, sthlm. Kommer inte skicka men kan tänka mig sightseeing för nöjes skulle. Då delar vi på kostnaden. Blir som frakt på ett par hundralappar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Digiboy:

Sennheiser gsp 600 - 600kr+frakt

Noterat

Permalänk
Medlem

Sennheiser gsp 600 - 800kr+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Honskadad:

Kunde vara trevligt med en liten resa kanske. Har inte kvar kartongen till chassit tyvärr. Letat som en galning. Tror sambon slängt. Allt annat har jag kartong till. Kör bud tills på söndag. Kan tänka mig att ta tåget med grejerna om vi delar på kostnaden. Dock jobbar jag natt tills på måndag från ilväll sedan tis -tors ledig från torsdag morgon nästa vecka. Så vinner du kan jag ta tåget till Göteborg på sightseeing så att säga nästa helg,fre lördag kan funka då sambon är ledig då.

Låter absolut som en lösning!

Permalänk
Medlem

@Spart1e: noterat du leder.

Permalänk
Medlem

Dator/skärm/mus såld via pm upphämtad idag.
Kör bud på resterande tills på söndag 19:00. Allt kan skickas. Inga bud på tagentbord eller at2020 än.

Permalänk
Medlem

Har bud på tagentbord på 800 plus frakt nu.
Inget på at2020.
Kan tänka mig att byta at2020 mot något kul. Gärna grendosa med strömspänningsskydd. Kom gärna med förslag. Bytes värde 500 kr. Kan lägga pengar emellan om du har någon bättre version utav detta. Ni som leder buden kan räkna med att allt postas på måndag senast eller man kan hämta ifall man ville detta. Kommer även skicka bild på mitt pass och bild på ditt paket hos ombud innan samt det skickas spårbart! Trevlig kväll alla ☮

Permalänk
Medlem

mitt bud står fast ifall ledaren på GSP hoppar av skicka gärna PM då

Permalänk
Medlem

@Digiboy: Älskar det headsetet, jag hoppar inte av
Enda som hade vart bättre är ett grymt trådlöst headset

Permalänk
Medlem

Har skickat tagentbordet är sålt nu. Köparen betalde vettigt och med frakt.
Har bud på 400 för at2020 plus frakt. Allt verkar gå åt. 😊

Permalänk
Medlem

Börjar dra iväg pm nu. Pga jag ogillar snipe. Är nöjd med alla bud och kommer avsluta nu.

Permalänk
Medlem

Allt är sålt nu.

Vill bara tacka för alla fina konversationer och smidiga affärer.
Det jag kommer sakna mest med gaming är alla fina människor man lär känna. Stannar kvar på forumet och sprider glädje och kärlek.
Ni är guld värda och ska vara stolta över eran hobby!

Wiktor Forsberg

#peace&love