[Köpes] Macbook pro/air 2009-2015 med defekter

Permalänk
Medlem

[Köpes] Macbook pro/air 2009-2015 med defekter

Hej!

Letar efter lite äldre Macbooks av modellen "Pro" och "Air", är intresserad av lite "billigare" maskiner som har någon typ av defekt eller bara ligger och skräpar.

Har du någon och är villig att släppa den för en rimlig summa (i hänseende med defekt och dylikt) så skicka ett meddelande så kan vi nog komma fram till något som gynnar båda

Just macbooks där gpun är sönder är inte av intresse.

Givetvis betalar jag för frakten om det behövs.

/Alex

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har en som jag tror är 2010 men som gpun flippat på, om man inte stänger av den rebootar den.
Kan ev kasta med en disk oxå.

Permalänk
Medlem

@Celphish: Hej! Just macbooks där gpun är pajj kan jag inte köpa, förtydligar i annonsen Tack ändå!

Permalänk
Medlem

Tjenare!

Har en MacBook Pro 2011 tror det är 120GB SSD och 16GB RAM.
Batterietfunkar fortfarande helt OK, medföljer 2 laddare varav ena är orginal men lite sleten.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag vet att jag har en MBP liggandes hemma som jag fick av en kompis. Hon kom dock inte ihåg lösenordet och jag har inte orkat installera om. Kan man kolla vilken version det är m h a serienummer eller så?
Om jag kommer ihåg rätt så var Wifi paj, och därför hade hon köpt ny.

Permalänk
Medlem

Jag tror att min sambo har någon form av macbook från 2012 eller nyare, kan ta reda på vad det är för någon efter jobb idag, om det är av intresse? Tror inte den är defekt, oanvänd efter att hon gick ut gymnasiet bara.

Permalänk
Medlem

Jag har en 15" late 2008 MacBook Pro som inte startar. Fint skick i övrigt. Är det intressant trots att den är äldre än 2009?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pentav:

Jag vet att jag har en MBP liggandes hemma som jag fick av en kompis. Hon kom dock inte ihåg lösenordet och jag har inte orkat installera om. Kan man kolla vilken version det är m h a serienummer eller så?
Om jag kommer ihåg rätt så var Wifi paj, och därför hade hon köpt ny.

Pm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chebbe:

Jag tror att min sambo har någon form av macbook från 2012 eller nyare, kan ta reda på vad det är för någon efter jobb idag, om det är av intresse? Tror inte den är defekt, oanvänd efter att hon gick ut gymnasiet bara.

Pm

Permalänk
Medlem
Skrivet av monocles:

Jag har en 15" late 2008 MacBook Pro som inte startar. Fint skick i övrigt. Är det intressant trots att den är äldre än 2009?

Pm

Permalänk
Medlem

tja
har en pro 13" 2015 som bara startar ibland, hänger sig vid övergången till grafiskt läge.

Visa signatur

Moderkort: MSI MPG X570 Gaming plus CPU: Ryzen 7 5700X3D
RAM: Crucial Ballistix 16GB DDR4 3600 MHz Kylning: Noctua NH-D15 chromax.black Lagring: 4 x Samsung 840 Pro 500GB
Grafikkort :Sapphire Radeon™ RX 6950 XT PURE NITRO+ Nätaggregat: EVGA SuperNOVA 750 G2
Chassi: Fractal Design Define Vision S2 Blackout Monitor: HP OMEN 27 & Acer XF270HUC
Tangentbord: Corsair Gaming Strafe RGB MX SILENT Mus: SteelSeries Rival 700

Permalänk
Medlem