HiFi-klubbens Samsungerbjudande -Diskussionstråd

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vobbe:

Tack själv, glöm inte att komplettera med ett bra ljudsystem med! Det inbyggda ljudet matchar inte bilden

Kan du rekommendera Sennheiser AMBEO Soundbar? Just den produkten låter också för bra för att vara sant, motsvarar den ungefär ett "riktigt" surround-system i samma prisklass? Jag såg på prisjakt att ni är den enda butiken i Sverige som säljer den produkten.

Permalänk

@Vobbe: Jag får "värdekod inte giltig" när jag är i kassan lägger till 40YEARS
Är helgen över nu?

Visa signatur

[MSI SpeedSter-FA4][Pentium M 770@160*16][X800GTO2 LE][A-Data PC4300 2GB][Maxtor 300GB S-ATA 16MB][NEC ND-3520A IDE][Thermaltake Xaser Tsunami Svart Aluminium][Hiper Type R 480W] //Betty (Kung Pow) [Outdated]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vobbe:

Hej på er allihop!

Kul att ni fastnat för vår kampanj, håller med om att det är ett suveränt erbjudande!
För att hjälpa till med frågor som dykt upp i tråden:

1. Varför har vi som kunder fått olika leveransdatum?
Beställda skärmar skickas ut i den ordning som beställning skett, därav olika datum pga olika datum för inleveranser (alla kommer inte samtidigt).

2. Gäller erbjudandet med gåva på skärmar som köpts med 40% avdrag under denna kampanj?
Självklart.

3. Är det Hifi-Klubben som skickar ut gåvorna?
Nej, dessa skickas ut av Samsung själva.

4. Vad händer om jag inte får min TV innan 1 december?
Vår produktavdelning jobbar på en lösning ihop med Samsung,
självklart kommer ni får er gåva

5. Vem tusan är du och hur i hela friden vet du detta?
Jobbar på Hifi-Klubben sen 15 år, ni når mig på linkoping.bc@hifiklubben.se vid ev frågor som faller utanför ovanstående.

Rock on!

Mvh Robert Larsson
Hifi-Klubben Linköping

Edit: Ni som beställt till butiken i Linköping kommer få ett mail med förväntad leveranstid imorgon bitti (om ni beställde efter kl 15.00 i Lördags alt under dagen). Övriga borde redan ha fått ett mail.

Dagen är räddad, Hifi klubben briljerar ännu en gång!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Betty (Kung Pow):

@Vobbe: Jag får "värdekod inte giltig" när jag är i kassan lägger till 40YEARS
Är helgen över nu?

Har du valt giltig produkt? Tex 75Q80T är inte rabatterad.

Permalänk
Skrivet av dartan:

Har du valt giltig produkt? Tex 75Q80T är inte rabatterad.

Det var säkert det, gick på listan hos Samsung över vilka som hade extrasak

@Vobbe: FYI

Visa signatur

[MSI SpeedSter-FA4][Pentium M 770@160*16][X800GTO2 LE][A-Data PC4300 2GB][Maxtor 300GB S-ATA 16MB][NEC ND-3520A IDE][Thermaltake Xaser Tsunami Svart Aluminium][Hiper Type R 480W] //Betty (Kung Pow) [Outdated]

Permalänk
Medlem
Skrivet av D3str0yer:

Kan du rekommendera Sennheiser AMBEO Soundbar? Just den produkten låter också för bra för att vara sant, motsvarar den ungefär ett "riktigt" surround-system i samma prisklass? Jag såg på prisjakt att ni är den enda butiken i Sverige som säljer den produkten.

Ambeo @ Vobbe

Kul att du frågar på just den, kör en sån hemma själv (har den framför mig just nu, se bildbevis via länk ovan ). Som soundbars går är den grymt bra, utan tvekan toppmodell i vårt sortiment.

Meeen med det sagt så är fortfarande ett traditionellt hemmabiosystem i samma prisläge att föredra om du har plats / möjlighet till passiva högtalare och kabeldragning.

Som du ser på bilden så gick jag på Ambeon, ruskigt nöjd!

Släng gärna ett mail på linkoping.bc@hifiklubben.se alt slå mig en signal på 013-270790 så kan vi diskutera vidare (om du vill).

Mvh Robert

Permalänk
Medlem
Skrivet av Betty (Kung Pow):

Det var säkert det, gick på listan hos Samsung över vilka som hade extrasak

@Vobbe: FYI

Borde vara det, koden funkar på Q90T i 55", 65" och 75"

Mvh Robert

Permalänk
Skrivet av Vobbe:

Hej på er allihop!

Kul att ni fastnat för vår kampanj, håller med om att det är ett suveränt erbjudande!
För att hjälpa till med frågor som dykt upp i tråden:

1. Varför har vi som kunder fått olika leveransdatum?
Beställda skärmar skickas ut i den ordning som beställning skett, därav olika datum pga olika datum för inleveranser (alla kommer inte samtidigt).

2. Gäller erbjudandet med gåva på skärmar som köpts med 40% avdrag under denna kampanj?
Självklart.

3. Är det Hifi-Klubben som skickar ut gåvorna?
Nej, dessa skickas ut av Samsung själva.

4. Vad händer om jag inte får min TV innan 1 december?
Vår produktavdelning jobbar på en lösning ihop med Samsung,
självklart kommer ni får er gåva

5. Vem tusan är du och hur i hela friden vet du detta?
Jobbar på Hifi-Klubben sen 15 år, ni når mig på linkoping.bc@hifiklubben.se vid ev frågor som faller utanför ovanstående.

Rock on!

Mvh Robert Larsson
Hifi-Klubben Linköping

Edit: Ni som beställt till butiken i Linköping kommer få ett mail med förväntad leveranstid imorgon bitti (om ni beställde efter kl 15.00 i Lördags alt under dagen). Övriga borde redan ha fått ett mail.

Bra inlägg där!
Extra tumme för nummer 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheBodyLotion:

Dagen är räddad, Hifi klubben briljerar ännu en gång!

Tack, kul att du uppskattar oss

Mvh Robert

Permalänk
Medlem

@vobbe
Hur ser det ut med leveranstid om produkten finns i lager men inte i butiken där man valt att hämta den?
https://www.hifiklubben.se/samsung-qe65q95t-qled-tv/samqe65q9... <---Den är jag sugen på att hämta i Uppsala t.ex.

Vidare glömde jag vara inloggad när jag la beställningen, påverkas beställningen på något sätt då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Worthalles:

Bra inlägg där!
Extra tumme för nummer 5

Källkritik är viktigt, ev välkomnas jag av en överfull mailbox imorrn på kontoret

Mvh Robert

Permalänk
Medlem

Har tvekat bra länge, men det blev ett köp till sist.
Det är sån extremt bra deal att jag kan inte säga nej. Har kollat på just Samsungs topp modell och LG CX tidigare och tänkt "jag köper TV vid en bra deal" och nu är den dagen här. Även om det svider i plånboken.

Men nu ska mina Klipsch högtalare få göra nytta med en ny och fräsch TV än den gamla Sony Bravia TVn som har ca 10+år på nacken.

Och Tack @Vobbe för klargörandet då vi alla var osäkra när detta är sån bra deal att man inte tror att den kan existera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shadee:

@vobbe
Hur ser det ut med leveranstid om produkten finns i lager men inte i butiken där man valt att hämta den?
https://www.hifiklubben.se/samsung-qe65q95t-qled-tv/samqe65q9... <---Den är jag sugen på att hämta i Uppsala t.ex.

Vidare glömde jag vara inloggad när jag la beställningen, påverkas beställningen på något sätt då?

Om jag inte minns helt fel så får Uppsalabutiken leverans på Fredagar, mao ska din 65" Q95T finnas på plats till helgen. Om du vill kan du antingen maila, PMa eller SMS ditt namn till 073-251 00 62 så kan jag dubbelkolla just din beställning lite närmare!

Inga bekymmer alls, nämn det för min Uppsala-kollega i butiken så dubbelkollar dom alla uppgifter. I och med att vi kör med Klarna på internetköp så löser det sig generellt per automatik så allt ska vara lugnt

Mvh Robert

Permalänk
Medlem
Skrivet av obbeluff:

Och Tack @Vobbe för klargörandet då vi alla var osäkra när detta är sån bra deal att man inte tror att den kan existera.

Tack själv, hoppas du blir supernöjd!
Utan att avslöja för mycket så höjdes det ett och annat ögonbryn internt när kampanjen presenterades för trupperna!

Mvh Robert

Permalänk
Medlem

@Vobbe: Tack för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shadee:

@Vobbe: Tack för svar!

Tack själv, hoppas jag kommer ihåg rätt bara!
I värsta fall kommer den veckan efter (så länge den finns i lager).

Mvh Robert

Permalänk
Medlem

Riktigt bra att gå ut och klargöra en sån här gång då det alltid blir en del frågetecken Toppnivå Vobbe!

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vobbe:

Tack själv, hoppas jag kommer ihåg rätt bara!
I värsta fall kommer den veckan efter (så länge den finns i lager).

Mvh Robert

Det är lugnt, jag har inte bråttom med att få TVn utan mest bara nyfiken på hur det fungerade. Övertalade brorsan att uppgradera sin TV också, men han tog en variant med lång väntetid - 16 november.

En ljudfråga också. Jag är rätt kass på ljud och har inte plats eller lust att lägga pengar på ett större ljudsystem utan är ute efter en kompetent soundbar. Finns någon finess med att ha Samsung soundbar till Samsung TV eller är det vilket som?

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

Riktigt bra att gå ut och klargöra en sån här gång då det alltid blir en del frågetecken Toppnivå Vobbe!

Tror vår kundtjänst går på knäna pga frågor om denna deal så kan ju försöka avlasta lite iaf! Hoppas du blir nöjd!

Mvh Robert

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shadee:

Det är lugnt, jag har inte bråttom med att få TVn utan mest bara nyfiken på hur det fungerade. Övertalade brorsan att uppgradera sin TV också, men han tog en variant med lång väntetid - 16 november.

En ljudfråga också. Jag är rätt kass på ljud och har inte plats eller lust att lägga pengar på ett större ljudsystem utan är ute efter en kompetent soundbar. Finns någon finess med att ha Samsung soundbar till Samsung TV eller är det vilket som?

Jag förstår, team Uppsala kommer ringa, maila eller smsa dig förväntad leveranstid och sen höra av sig igen så fort skärmen finns redo för avhämtning!

Det går bra med vilken som, funktionellt (starta, höja/sänka volym med Samsung-fjärren kommer funka utan bekymmer) så länge den har stöd för CEC.

I vårt sortiment skulle jag säga att Denon DHT-316 är väldigt prisvärd (vi kör den kombon i Linköping med bra resultat). Nästa kliv är Dali Katch One som ger bättre rymd, upplösning och ännu större ljudbild.

Edit: Om budgeten tillåter har du även Sennheiser Ambeo att fundera på, den är grym!

Mitt tips är att provlyssna hos Fredrik & Co i Uppsala när du hämtar TVn, din nya fina skärm (och du) förtjänar bättre ljud än det inbyggda!

Mvh Robert

Permalänk
Medlem

@Vobbe

Om man placerade en beställning tidigt på lördagen och det stod leveranstid 16:e november vid beställningstillfället. Är det då tidigast 16:e november man kan hämta tvn eller sätter ni dessa datum långt fram i tiden för att ni inte riktigt vet? Dvs kan det bli tidigare leverans?

Gällande Q90T 55"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calma:

@Vobbe

Om man placerade en beställning tidigt på lördagen och det stod leveranstid 16:e november vid beställningstillfället. Är det då tidigast 16:e november man kan hämta tvn eller sätter ni dessa datum långt fram i tiden för att ni inte riktigt vet? Dvs kan det bli tidigare leverans?

Gällande Q90T 55"

Hej!

Beror lite på, om du valt hemleverans så skickas TVn direkt från vårt danska huvudlager när den kommer in. Om du valt upphämtning i butik så packas TVn med till vald butik nästa gång dom får en leverans.

Datumet baseras på information från leverantören och deras info om när leveransen lämnar dom. Desto närmare vi är i tid desto bättre stämmer estimatet så med tanke på att datumet ligger ca 2½ månad bort kan det bli lite "flex" på dagarna. Vald butik ska hålla dig uppdaterad med ev förändringar (hoppas du valt oss ).

Beställningarna fylls i turordning så om vi får avhopp, större leveranser än förväntat etc kan datumet flyttas fram men jag skulle nog räkna med mitten / slutet November så borde du inte bli besviken.

PMa / maila mig ditt namn och vald butik så kan jag kika närmare på just din order om du vill

Mvh Robert

Permalänk
Medlem

@chief wiggum:

Tack för årets deal, tror inte någon TV på BF kommer klå detta. Blev en QE55Q95T och en QE65Q90T. En ska till mina föräldrar och förmodligen byter vi ut min Philips OLED här hemma.

Permalänk
Medlem

Skönt med en bekräftelse. Det var som jag alltid tänkte.

Permalänk
Medlem

Vet någon om det är möjligt få 32"s skärmen istället 27" skärmen? De skriver att man får välja mellan tre Samsung produkt värde upp till 7990:-, kollar man på Samsungs hemsida så kostar ju 32" 7990:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av r0og:

Vet någon om det är möjligt få 32"s skärmen istället 27" skärmen? De skriver att man får välja mellan tre Samsung produkt värde upp till 7990:-, kollar man på Samsungs hemsida så kostar ju 32" 7990:-

"Galaxy Note10 Lite Black – kraftfull och stilren mobil som ger dig mer plats för både produktivitet och kreativitet.
Dammsugare VR7000M – smidig och kraftfull robotdammsugare som hjälper dig att hålla rent hemma – utan anstränging.
Odyssey G7 – 27” curved gaming monitor med trollbindande QLED-upplösning som tar spelandet till nya nivåer."

Galaxy Note10 Lite kostar 7990kr.

Visa signatur

Råd tas på eget ansvar.

Permalänk
Medlem

Äsch är kampanjen 40years slut? Hur missade man detta?

Visa signatur

Samsung 77" S90C QD-OLED || LG OLED 42C2 || Sony 77" A80J OLED || 2x Asus PG32UCDM 32" || Lian Li A4-H2O, Asus ROG STRIX B850-I GAMING WIFI, Asus ROG Loki SFX-L 850W, AMD 9950x3D, 64GB DDR5 6000 CL30, 4TB SN850X, NVIDIA RTX 5090 FE ||  Macbook Pro 14" M4 Pro 1TB 48GB || Asus ROG Azoth med Black Ink V2s (205g0) + Asus ROG Harpe ACE

Permalänk
Medlem

Men frågan är om man på något sätt kan byta Odyssey G7 – 27” till Odyssey G7 – 32” istället?

Permalänk
Medlem
Skrivet av r0og:

Men frågan är om man på något sätt kan byta Odyssey G7 – 27” till Odyssey G7 – 32” istället?

Står ju ganska tydligt att det är en 27"s som det gäller. Om du ändå vill vara säker så får du nog kontakta Samsung.

Visa signatur

Råd tas på eget ansvar.

Permalänk
Medlem

Det här är sjukt rutten marknadsföring från Hifi-klubbens sida enligt mig. Reagerade precis på samma sak och hade svårt att hitta hur 0 kr helt plötsligt blev 399... När man köper en dyr produkt så borde de ha marginal att erbjuda gratis hemkörning, framförallt när man marknadsför sig med fri frakt.

Skrivet av r0og:

Är det bara jag som behöver betala 399:- för frakten? "fri frakt på alla order över 1 000 kr*"