EVGA GTX 1070, Node 304 och div. rensning. Bud till imorgon.

Permalänk

EVGA GTX 1070, Node 304 och div. rensning. Bud till imorgon.

Säljer diverse delar som blivit över över senaste året. Tänkt mig avsluta budgivning vid 18.00 på söndag.

GTX 1070 EVGA SC - köpt för Ca 2 år sedan. Kvitto och box finns ej. känner inte till några problem eller defekter. detta är ett 2-slot kort som passar i små cases (men blir inte så varmt i stora chassin heller. aldrig överklockat eller mixtrat med på något vis.. Budstart 1500kr?

Fractal Design Node 304 - köpt i slutet av 2019, ca 1 år gammal. allt som medföljde vid köp följer med nu, inkl retailbox som den fraktades i. inga defekter. kan skickas men det kostar runt 160kr tror jag. föredrar upphämtning. budstart på 300kr?

Router Asus AC750 - köpt tidigare i år, max 6 månader gammal. säljes för jag skaffade en Gbit router istället. Kvitto kan grävas fram, men inte box. Nätkabel och ethernet medkommer, det som kom med vid köp. osäker om det finns intresse för detta. kan tänka mig budstart på 200kr?

Har även en 500gb 2.5" hdd, 4gb ddr3 och 4gb ddr4. hojta om detta är utav intresse.

KÖP NU, undgå budgivning: släpper hela skiten (case, gpu, router, hdd, 2xram) för 2300kr vid upphämtning. skall nog även gå att frakta för runt 200kr.

EDIT: Är sugen på ett Louqe ghost, SF600/750 och liknande saker. kan även byta min Fractal design ERA ITX vid chassibyte.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej!
Bjuder 1500 SEK + frakt för 1070 (mina brorsöner hade blivit överlyckliga över den uppgraderingen).

//Benjamin

Permalänk
Skrivet av bimbim:

Hej!
Bjuder 1500 SEK + frakt för 1070 (mina brorsöner hade blivit överlyckliga över den uppgraderingen).

//Benjamin

Noterat tack. Bud avslutas om 23h.

Permalänk

Bjuder 1700kr + frakt, eventuellt avhämtning för GTX1070

Visa signatur

Ryzen 7 1800x @4,05Ghz 1.36V, Asus Crosshair VI X370,
Asus Strix 1080ti OC, 16gb Corsair Vengance RGB 3200mhz, Corsair Hydro H150i Pro, Lian Li O11 Dynamic, Corsair LL Fans

Permalänk
Skrivet av Ringan_87:

Bjuder 1700kr + frakt, eventuellt avhämtning för GTX1070

Noterat! Om ingen annan budar inom dryga kvarten så kontaktar jag dig via pm.

Permalänk

Budgivning på 1070 avslutat. De andra delarna är tillgängliga tillsvidare då inga bud inkommit. Jag kontaktar nu Ringan_87 och ger honom 24h på sig att återkoppla och lösa affären, därefter kontaktar jag föregående budgivare. tack för medverkan.

Permalänk

Kortet nu sålt. Resterande grejer återstår vid intresse.