App(?) för att schemalägga livet utanför jobbet

Permalänk
Medlem

App(?) för att schemalägga livet utanför jobbet

Så jag har väldigt lätt för prokrastinering på "fritiden" vilket ofta resulterar i dålig kosthållning (för lite och vid fel tider) och dåliga sömnvanor.

Jag undrar om ni har några tips på någon Android app som kan hjälpa till med detta?

Ja jag är typ ute efter Skalmans klocka men lite mer flexibelt... när jag letat efter liknande appar så verkar allt vara gjort för jobb eller skapa enskilda vanor tex. mat eller träning...
Jag inbillar mig funktioner som olika typer av "tasks", vissa som går att skjuta på en dag (tex städning) medans andra (mat) så är blir snoozen bara mer aggro för varje minut typ. Men det måste såklart gå att komma runt det på speciella dagar...

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem

allt det där var ju typ för barn med funktionsproblem.

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.getsomehead...

Du kommer inte lösa problem med prokrastinering för att du har någon diktator i fickan som skriker på dig vad du ska göra. Kanske börja träna lite också, skapa lite hälsosam struktur i vardagen.

Skrivet av Belzzz:

Så jag har väldigt lätt för prokrastinering på "fritiden" vilket ofta resulterar i dålig kosthållning (för lite och vid fel tider) och dåliga sömnvanor.

Jag tror du fått den här biten bak-och-fram.

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell