Senaste klarade spel?

Permalänk
Avstängd

Time Mysteries 2 The Ancient Spectres

Permalänk
Medlem

Fick en liten junior i december så har inte blivit jättemycket spelande.
Har dock ändå lyckats dra igenom Metro 2033 Redux (Och jag är ca 80% igenom Metro Last Light Redux)

Permalänk

Även om de fortfarande är i early access: Hades

Permalänk
Medlem

Spel #7 för 2020.

Sherlock Holmes: Crimes & Punishments. Ett ok spel som är uppdelat i ett antal episoder. Väldigt enkelt de sex episoderna tog totalt 13 timmar att spela igenom. Skulle ge spelet 2/5. Fick det gratis av Epic Games så kan inte klaga.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Super Mario Odyssey, riktigt kul spel.

Permalänk
Medlem

Spelade igenom Journey i helgen, kort men väldigt vackert spel och lite mer mångsidigt än vad man tror! 8/10!

Permalänk
Medlem

Spel #8 för året.

Hue. Gratis denna vecka genom Epic Games och måste säga att det var väldigt mysigt. Verkligen värt att spela igenom tycker jag. Tämligen enkelt även om några banor på slutet gjorde att man fick försöka en extra gång innan man klurade ut den.

Permalänk
Medlem

Far cry 5 tillsammans med flickvännen coop hela vägen igenom var en extraordinär upplevelse! wow. slutet var så genomtänkt, allt sammanflätades till en punkt som var absolute awesome.. kan definitivt rekommendera att spela far cry 5 tillsammans med en kompis, även ensam om man vill..

..slutade med att jag och sambon körde igenom spelet 3 gånger till för att se vilka olika slutscener vi kunde framkalla.. spelet går att sluta på olika sätt..

Permalänk
Medlem

My Friend Pedro till Nintendo Switch

Permalänk

The last of us 2. Grymt gameplay, medioker story. Blev lite besviken på mig själv, då jag inte kunde låta bli att ta del av läckorna på Twitter. Ett fräscht sinne hade kanske gjort storyn mer uthärdlig..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gtoxed:

Far cry 5 tillsammans med flickvännen coop hela vägen igenom var en extraordinär upplevelse! wow. slutet var så genomtänkt, allt sammanflätades till en punkt som var absolute awesome.. kan definitivt rekommendera att spela far cry 5 tillsammans med en kompis, även ensam om man vill..

..slutade med att jag och sambon körde igenom spelet 3 gånger till för att se vilka olika slutscener vi kunde framkalla.. spelet går att sluta på olika sätt..

Jag hade offrat min högra njure för att ha en flickvän som gillade att spela. Har inget av dera.

Permalänk
Medlem

Spel #9 för året.

Spelat klart första spelet i Spyro Reignited Trilogy.
Ville gärna ha första spelet till PlayStation när det begav sig men fick det aldrig utan hade bara ett demo. Tyckte det var ett väldigt mysigt spel.

Permalänk
Medlem

Last of us 2, det tog sin tid då jag inte har alltför mycket tid till att spela.

Jag tyckte att spelet var riktigt bra, grafiken fantastisk och spelmekaniken bra. Storyn var helt ok även om jag inte riktigt gillade att behöva göra saker som jag tyckte var ”fel”, men det är ju Ellies historia...inte min.

Permalänk
Medlem

Shadow Warrior 2013! Riktigt bra fps med katana/hacknslash/magier och en story som utvecklas under spelets gång. Aningen linjärt men storyn väger upp. Positiv överraskning.
Poäng: 9/10

Permalänk
Medlem

Spel #10 för året.

Horizon Zero Dawn

Spelet behöver knappast någon närmare presentation. Spelade igenom det på PC. Gick in för att göra allt och det har jag nu gjort.

Permalänk
Medlem

Serious Sam 4 (1.01). Bättre än väntat, fast frustrerande svårt här och där. Ogillade sista bossen absurt mycket.

Permalänk
Medlem

Dead cells på switch med 1 Boss Cell. Nöter att klara med 2 BCS nu men måste bli lite mer taktisk och inte bara försöka göra det så snabbt som möjligt.. Dör oftast för att jag slarvar för att spara nån sekund eller två.

Permalänk
Medlem

Spel #11 för året.

Control

Gillade spelet skarpt.

Permalänk
Medlem

Dark Souls 2, inte lika bra som 1 och 3 men ändå värt att spela om man är mer sugen på dark souls imo.