iPad Pro 11+Magic Keyboard & Apple Pencil 2, iPhone 12, Apple Watch 5

Permalänk
Medlem

iPad Pro 11+Magic Keyboard & Apple Pencil 2, iPhone 12, Apple Watch 5

Hej!

Har valt att gå över till Android nu och skall ha mindre teknik i allmänhet så Applesakerna ska bort. Kvitto finns på allt såklart och jag vill inte skicka något utan vi ses så köparen kan inspektera varorna.

Det är en iPad Pro 11" i färgen Space Grey med 128 GB lagring och 4G av årsmodell 2020 inköpt i slutet av augusti i år tillsammans med Magic Keyboardet, pennan är drygt ett år äldre om jag minns rätt. Har suttit ett skärmskydd på sedan vecka 2 och allt är i mycket fint skick, den har även AppleCare+ som gäller tills slutet av augusti 2022.

Sedan är det en iPhone 12 i rött med 64 GB, den är ca en vecka gammal och således i närmast nyskick och inköpt av Telia. Eftersom de är så jäkla jobbiga att ha och göra med (försökte avbeställa telefonen i en vecka innan de skickade den vilket de lovade att de gjort 5 ggr) så säljer jag den istället för att försöka använda ångerrätten tillbaka den då den ändå är använd en vecka.

Sedan är det en Nike Apple Watch 5 44m i space grey som kommer både med röda bandet på bilden samt det svarta hålade bandet som nikevarianterna kommer med. Den är i fint skick men finns tyvärr en liten skräma på skärmen som endast syns i vissa vinklar vid starkt ljus. Inköpt i slutet på maj 2020.

Bud i tråden tack men håll det till rimliga sådana.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hur är skicket på Apple Watchen? När är den inköpt?

Visa signatur

7600x | 32gb DDR5 | RTX 4080 | 27" LG OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av isbjoern:

Hur är skicket på Apple Watchen? När är den inköpt?

Tack! Tappade tråden så det skall självklart med, finns en lite repa på skärmen som bara syns i vissa vinklar vid starkt ljus på den men i övrigt fint skick, köpt i maj 2020.

Permalänk

Prisidé för iPhone 12?
Kan du tänka dig att sälja Magic keyboard separat då vi redan har en iPad Pro? Prisidé isf?
Kan hämta i Stockholm om det blir affär.
Mvh

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Medlem

Även jag undrar vad du vill ha för iPad:en och separat för tangentbordet samt vilken modell det är på pennan?

Edit:
Åtgärdade ändringar som autocorrect gjorde

Autocorrect ändrade några ord
Permalänk
Medlem

Tror du att du kan få till en bild på klockan? Sugen på att ta en Samsung Galaxy Watch 46mm LTE som delbetalning och en slant imellan?

Visa signatur

Born too late to explore the earth, born too early to explore the stars, born just in time to see AMD rise back to rule the world.

Permalänk
Medlem

Hej!
Prisidé för hela paketet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TobiasStockholm:

Prisidé för iPhone 12?
Kan du tänka dig att sälja Magic keyboard separat då vi redan har en iPad Pro? Prisidé isf?
Kan hämta i Stockholm om det blir affär.
Mvh

Ja du, vet inte prisidé riktigt men tycker att åtminstone runt 8k för iPhonen skulle vara rimligt faktiskt. Keyboardet kan säljas separat och där tycker jag väl att 2k är ett rimligt pris.

Skrivet av Anosh:

Även jag undrar var du vill har för president för iPad:en och separat för tangentbordet samt vilken modell det är på pennan?

Är andra generationen (dvs den som dockar med plattan magnetiskt. iPaden tycker jag väl är värd iaf 8k och tangentbordet 2k.

Skrivet av nDre:

Hej!
Prisidé för hela paketet?

Ja du, vad vill du ge? Skulle säga att vi ligger iaf vid 20k för allt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aktsu:

Ja du, vet inte prisidé riktigt men tycker att åtminstone runt 8k för iPhonen skulle vara rimligt faktiskt. Keyboardet kan säljas separat och där tycker jag väl att 2k är ett rimligt pris.

Är andra generationen (dvs den som dockar med plattan magnetiskt. iPaden tycker jag väl är värd iaf 8k och tangentbordet 2k.

Ja du, vad vill du ge? Skulle säga att vi ligger iaf vid 20k för allt.

15k för allt exklusiv AW.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nDre:

15k för allt exklusiv AW.

Nja det tycker jag blir lite lågt faktiskt så det lär jag inte släppa det för.

Permalänk
Medlem

Prisidee på Nike Apple Watch 5 44m?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aktsu:

Nja det tycker jag blir lite lågt faktiskt så det lär jag inte släppa det för.

Ok men säg då vad tycker du är rimligt pris:)

Permalänk
Medlem

Finns kvitto på Magic Keyboard? Om så är fallet, och att det är i fint skick bjuder jag 2000 kr plus frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spart1e:

Prisidee på Nike Apple Watch 5 44m?

Tänkte kring 2500 kr.

Skrivet av nDre:

Ok men säg då vad tycker du är rimligt pris:)

Skulle säga 18k för allt utom apple watchen är vad jag tycker är rimligt.

Skrivet av w0x:

Finns kvitto på Magic Keyboard? Om så är fallet, och att det är i fint skick bjuder jag 2000 kr plus frakt.

Kvitto finns men jag är tyvärr inte sugen på att skicka.

Permalänk
Medlem

Jag börjar med 2500kr på Apple Watchen

Visa signatur

7600x | 32gb DDR5 | RTX 4080 | 27" LG OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av isbjoern:

Jag börjar med 2500kr på Apple Watchen

Tackar :), det är ett pris jag kan tänka mig sälja den för men vi avvaktar lite iaf för att se om det finns någon annan som är intresserad.

Målsättningen är väl att bli av med allt relativt snabbt.

Permalänk
Medlem

Kan buda 8k för iPhone 12.

Permalänk
Medlem

iPhonen och Magic Keyboardet är sålt som paket nu, kvar finns iPad Pron, Pencil 2 och Apple Watch.

Permalänk
Medlem

Pris som du kan tänka dig att släppa ipad+pen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av nDre:

Pris som du kan tänka dig att släppa ipad+pen?

Någon som redan uttryckt intresse för pennan men 8,7k för båda är planen. Om Applecare+ ska finnas kvar på den.

EDIT: Nu är pennan bokad och betald.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aktsu:

Någon som redan uttryckt intresse för pennan men 8,7k för båda är planen. Om Applecare+ ska finnas kvar på den.

EDIT: Nu är pennan bokad och betald.

Ok. Så sista pris på iPad?

Permalänk
Medlem
Skrivet av nDre:

Ok. Så sista pris på iPad?

Kan släppa iPaden för 7500 kr.