Tråden om Xbox Series X|S

Permalänk

Någon som fått någon info angående hemleverans express från EG?

Permalänk
Medlem

Tråkiga är om de inte hittar min konsol så lär det väl ta tid innan man får en ny en🤔😲

Permalänk
Medlem
Skrivet av sundacne_kid:

Någon som fått någon info angående hemleverans express från EG?

Jag fick precis mail från EG med leveransbekräftelse. Beställde 09:00 22/9 med express leverans.

Permalänk
Skrivet av hamern:

Jag fick precis mail från EG med leveransbekräftelse. Beställde 09:00 22/9 med express leverans.

Jag med!

Permalänk
Medlem

Leveransbekräftelse in! Uh vad skönt.

Permalänk

Även jag fick en leveransbekräftelse av EG! Borde vara här imorgon. Underbart!

Permalänk
Medlem

Precis hämtat ut mitt från Mediamarkt. Fyfan vad kul jag ska ha nu

Visa signatur

[AMD Ryzen 5600x]--[212 Evo Black Edition RBG]--[Zotac 3070ti]--[ASUS ROG STRIX B550-F GAMING]--[Corsair Vengeance RGB PRO SL32 GB 3600MHz]--[Mission SG GGX 3.5 Tempered glass]--Samsung SSD 970 EVO PLUS 500GB--[ 111GB Corsair Force GT]--[ 465GB WD]--[Windows 10 Pro x64]--[LG UltraGear 27GL850 x 2 & ASUS VG248QE]--[Ducky One 2 Mini]--[Razer Deathadder Chroma]--[Xbox Series X]

Permalänk
Medlem

Jag kan fortfarande inte ladda ner Jedi Fallen Order via Gamepass,.. :/

Permalänk

Ta mig fan! Nu har det uppdaterats på Brings hemsida "Sändningen har sorterats på terminal och skickats vidare - Jönköping"

Permalänk
Medlem
Skrivet av D3str0yer:

Om jag inte har fel.. Så kommer det till EA play och dom som har gamepass ultimate kan spela det då eller om man köper EA play. Är dock inte helt säker på att det är så

Permalänk
Medlem
Skrivet av JensSparebo:

Ta mig fan! Nu har det uppdaterats på Brings hemsida "Sändningen har sorterats på terminal och skickats vidare - Jönköping"

Min har inte uppdaterats än och jag fick leverans bekräftelse innan kl 10 imorse :/ Hoppas verkligen den är på väg..

Permalänk
Skrivet av Voidnova:

Min har inte uppdaterats än och jag fick leverans bekräftelse innan kl 10 imorse :/ Hoppas verkligen den är på väg..

Jag fick leverans bekräftelse 09:30 så din borde också vara på g

Permalänk
Medlem
Skrivet av D3str0yer:

Starta xbox-appen på din mobil och sök på spelet. Där kan du välja att installera det på din xbox.

Permalänk
Medlem
Skrivet av D3str0yer:

Nu finns den i game pass appen på mobilen, blev nog "nyss" tillagd för såg den inte för nån timme sen

Visa signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Permalänk
Medlem

Då har man äntligen fått lite tid att greja med SX, installerade den, var jättesmidigt med appen. Håller på och flyttar lite spel som jag kopiera från min gamla xbox one x till en mekanisk extern disk. Nu flyttar jag till den interna bland annat RDR2 som är 103 gb.

Permalänk
Medlem

Nu fick även jag leveransbekräftelse från eg, hoppas verkligen att jag får den imorgon!

Permalänk
Medlem

Jag märkte skillnaden med SSD direkt, tog bara någon timme att installera 500GB trådlöst medan XB One stod och tuggade på en halv dag. Enormt imponerad över prestandan redan där. Jag trodde inte hårddisken skulle vara flaskhals vid installation, men rejält märkbar skillnad är det.

Permalänk

Sändningen har levererats till terminal och skickats vidare.
10 november 18:22 - 556 52 JÖNKÖPING

________

Aldrig mer Express hemleverans då. Får den nog imorgon.
Jaja

Permalänk
Skrivet av JensSparebo:

Jag fick samma uppdatering nu 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av D3str0yer:

Jag ser inte heller Jedi Fallen Order

Visa signatur

Ryzen 3600X, PRIME B350-PLUS, 32GB DDR4 3200, Samsung EVO 860, Radeon RX 5700 AMD Reference, ViewSonic VA2719-2K https://xbox-series.se/

Permalänk
Medlem

Antar att det tar ett tag för min Bring att uppdatera med tanke på att den ska ner till Skåne. Har fortfarande ingen uppdatering sen kl 9:38 imorse

Permalänk
Hedersmedlem

Verkar som att det börjar lossna lite hos Elgiganten nu? Eller vad säger ni andra som beställt därifrån? Min ska skickas imorgon enligt hemsidan så jag håller tummarna att de jobbat ikapp en del till dess

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600K • GTX 1060 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Skrivet av SilenceLotto:

Finns i Game Pass-appen på iPhone att ladda ner iaf. Destiny 2 Beyond Light expansion syns å andra sidan inte i appen men väl på webben att ladda ner.

Tror det är någon drifttekniker hos Microsoft som har lite att göra just nu.
(för att inte tala om Bungie där servrarna "brann upp" direkt de släppte expansionen)

Permalänk
Medlem
Skrivet av SilenceLotto:

Som skrivits ovan kan du installera det via xbox-appen.

Permalänk
Medlem

Har fortfarande inte fått någon uppdatering...

Permalänk
Skrivet av Najk:

Verkar som att det börjar lossna lite hos Elgiganten nu? Eller vad säger ni andra som beställt därifrån? Min ska skickas imorgon enligt hemsidan så jag håller tummarna att de jobbat ikapp en del till dess

Jo verkar som att det har släppt för några st iaf. Min var i Jönköping för 1 timme sedan. 34 mil kvar

Permalänk
Medlem

Har nu hämtat ut min X från EG samt hämtat mitt ex av Valhalla.

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem

Hämtade ut min tidigare idag och har kopplat in. Dottern ockuperade den direkt och kör det lagom nya spelet SSX.
Ahapp, pappa får vänta till nattimmarna innan han får spela. haha

Visa signatur

| Z790 Formula | 14900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| RME ADI-2 DAC FS | Fostex TH-X00 | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck | Simagic Alpha U |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Permalänk
Medlem
Skrivet av cbxb:

Sweet!

Kolla kvittot btw. Står Series S på mitt, så även på en annan i trådens kvitto. Står ju dock Series X online så säkert fine haha. Blir att skriva till dem imorgon dock för säkerhets skull.

Oh? Högst knepigt. Du får gärna delge vad du får för svar.

Permalänk
Skrivet av Dax:

Har nu hämtat ut min X från EG samt hämtat mitt ex av Valhalla.

Fick du notifiering om att hämta den?