Permalänk
Medlem

Hmm jag lyckades också få igenom en på EG nu, kan det verkligen stämma att så pass många fick igenom sina beställningar?

Visa signatur

//Zidde

Permalänk
Medlem

varför öppnar och stänger butikerna för köp hela jävla tiden då? Dyker det bara upp konsoler ur tomma intet på deras lager eller vad är grejen?

Alla har väl fan inte tid att sitta å f5a varenda butik dygnet runt.

Visa signatur

RTX 3090 - Ryzen 3700X - 16GB RAM 3600MHz

Permalänk
Avstängd

jag kan ej köpa

Permalänk
Medlem

He lyckades beställa en diskversion på eg nu. Får se vad som händer.

Visa signatur

HP Omen 30L GT13 - 1076no:
Intel® Core™ i7-11700K
HyperX® 16 GB DDR4-RGB3200 XMP RGB MHz RAM (2 x 8 GB)
1 TB WD Black PCIe® NVMe™ TLC M.2 SSD
NVIDIA® GeForce RTX™ 3080

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av MinpinStudios:

varför öppnar och stänger butikerna för köp hela jävla tiden då? Dyker det bara upp konsoler ur tomma intet på deras lager eller vad är grejen?

Alla har väl fan inte tid att sitta å f5a varenda butik dygnet runt.

Antagligen för att dela upp belastningen på sidan
Sen är det nog en del som avbokar iom man försöker beställa från flera återförsäljare

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Verkar inte vara lika extremt högt tryck nu på Elgiganten. Lyckades få igenom en beställning av standard-varianten, även efter jag var tvungen att i panik logga in igen när jag var i kassan.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT | Win 10 Home 64
LG 38GN950 | LG Oled 65C1, 65C7 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Permalänk
Medlem

Fått orderbekräftelse på ps5 med disk på elgiganten! hoppas hoppas

Permalänk
Medlem

Står iofs nu förväntad leverans december om man beställer standard. Så är nog inget som är i lager direkt.

Permalänk
Medlem

Lyckades också lägga en beställning på en Diskversion nu på Elgiganten - blir spännande att se när leveransen kommer (vågar inte hoppas på för mycket).

Permalänk

På nåt sjukt sätt lyckades jag knipa åt mig en på EG, fått en bekräftelse på mailen iallafall

Permalänk
Medlem
Skrivet av adam8736:

jag kan ej köpa

Ta och sök efter den istället på elgiganten och lägg till den därifrån, från sökresultatet.

Permalänk
Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Elgiganten !!

Permalänk
Medlem

Lyckades med klämma igenom en PS5 (standard) på Elgiganten nu. Fått bekräftelsemail med. Blir intressant att se när leverans är för denna.

Permalänk
Medlem

För alla som hann lägga nu så är det december-leverans som gäller..

Permalänk

FYI: Det var inga problem att uppdatera den fysiska versionen av AC Valhalla på PS4 till en digital variant på PS5.

Visa signatur

bajs

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nico:

Det står under Reserverade belopp på Swedbanks sidan men ringer dem iaf. Snart framme, efter en halvtimme eller så....
Ditt har dragits eller, står det Skickad på Amazon om du väljer spåra? Undrar om den kan skickas idag. Tänk om man kunde få den innan helgen istället för måndag...

Min ligger som en reservation och står inte som skickad än. Står det skickad på din under ”spåra paket”?

Permalänk
Medlem

Phew jag lyckades få in en beställning hos Elgiganten nu på disk versionen, få se när den kan tänkas levereras.. blir nog att ta kontakt med deras kundtjänst i eftermiddag. Nu blir det lite lunch och lugna nerverna

Permalänk
Medlem

Öh, nu lyckades jag göra en beställning på Elgiganten. Bara sådär...

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Verkar finnas fler kvar på EG! För leverans början december...

Visa signatur

/RobbZ

Permalänk
Medlem

Yay, även jag fick igenom en beställning på EG! (med skivläsare). Jäklar vilket jobb det har varit. Är nu snarare mer frustrerad än glad...

Valde standardlevarans. Får se när den dyker upp. Har ingen egentlig brådska men har samtidigt kommit fram till att jag däremot inte orkar vänta ett halvår på att få lira Demons.

Grattis till oss alla som verkar lyckats och fortsätt kämpa ni som är kvar!

Permalänk
Medlem

Ingen uppdatering i Postnord appen om PS5an. Får den nog först imorgon.
Tänkte skippa gymmet idag men det blir nog av då 😩

Visa signatur

i9-12900K | Z690 HERO | RTX 3080 | PG279QM 240Hz | 32GB DDR5 | H150i ELITE | PSU 1200W | SN850 2TB | SSD 1TB | HDD 1TB | WIN 11 | Meshify 2 Black | Kringutrustning: Logitech MX Keys | Razer Naga Pro | Razer Nari Ultimate
TV: LG 65" OLED65C8 | PS5 & Pulse 3D Wireless Headset, Series X & Xbox Wireless Headset & Elite Series 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av ubernice:

Nu gick det att köpa på EG!

Du är en hjälte!

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem

Knep en för December-Leverans på EG. Vilket är helt rimligt. Dock tror jag inte att det blir December; blir snarare i Januari tror jag.

Permalänk
Medlem

Då kanske det va så att alla vid klockan 9 endast var för nu i november?

Permalänk
Medlem

Jag lyckades få ett med leverans 4/12 från elgiganten!

Permalänk
Medlem

Tips på elgiganten

Sök på playstation 5 i sökrutan med datorn eller desktopvarianten på mobilen.

Klicka på lägg till i varukorgen direkt därifrån.

https://www.elgiganten.se/search?SearchTerm=PlayStation+5&sea...

Permalänk
Skrivet av bobish:

Knep en för December-Leverans på EG. Vilket är helt rimligt. Dock tror jag inte att det blir December; blir snarare i Januari tror jag.

Fick en digital version på EG men jag är också rätt tveksam till om det verkligen blir i december...

Permalänk
Medlem

Fick med igenom en på eg nu!!!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av bobish:

Knep en för December-Leverans på EG. Vilket är helt rimligt. Dock tror jag inte att det blir December; blir snarare i Januari tror jag.

Samma här. Det står dock "Kommer i lager 2020-12-04" i beställningsbekräftelsen, så vi får väl se.

Permalänk
Medlem

Fick en från elgiganten!!!

Visa signatur

if young metro don't trust you