Tråden om PlayStation 5 | Slim | PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kivrennac:

Ligger ett par på Tradera också, med bud på en bit över 11 000:-.

Nytt rekord, 15 papp

https://www.blocket.se/annons/goteborg/playstation_5_digital_...

Visa signatur

Att spela är mänskligt

Permalänk
Medlem
Skrivet av adam8736:

Jag har försökt beställa sedan 10:00 hos Power

Har pratat med Power. Alla deras är fullbokade nu så det är ingen mening att försöka där längre

Permalänk
Medlem

Nu gick det att köpa på EG!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ReMemberMe:

Jag med men nu ger jag upp.

Har lagt på auto refresh och kolla på den. Börjar bli trött

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av deleulz:

Har bekräftelsemail 08.59 - ringde och fick kvitto på mailen. (Står fortfarande under behandling på sajten.)

De grattade mig för turen att jag fick igenom en beställning, och sa att det var bara att ha is i magen tills de kan få igång leveranssystemet igen som kraschade pga de 20 000 som var inne och försökte beställa samtidigt.

Gott, då blir brorsan glad att han slipper vänta till nästa år.

Min PS5 från MM bör anlända hos mitt utlämningsställe strax så detta var bara grädde på moset.

Visa signatur

Corsair 5000D | PRIME X670E-PRO | 7800X3D |
Kingston Fury Beast DDR5 2x32GB @6000MT/s CL30-40-40-28 | TUF RTX 4090 | 3 * 2TB WD Black SN850X PCI-E 4 |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ubernice:

hur?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specias:

Hoppas du får tag på en Nico!

Tack det hoppas jag med

Permalänk
Avstängd

fungerar ej för mig

Permalänk
Medlem

Kollade kl 12, fanns bara digital.

Permalänk
Medlem

Grattis till er som lyckats knipa ett ps5!

Sjukt jobbig release, försökt sedan 12 på Amazon och fram till power. Hade skiten i varukorgen på Elgiganten men kunde inte få fram ett leveransalternativ. Riktigt skit. Hoppas vi andra får något tids nog.

Permalänk
Medlem
Skrivet av adam8736:

fungerar ej för mig

Slut tyvärr.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ubernice:

Kollade kl 12, fanns bara digital.

screenshota

Permalänk
Medlem

Fanns på elgiganten nyss både digital och standard. Stog 100+ webblager på standard men den försvann precis nu igen.

Edit: Finns fler nu igen skynda fynda

Visa signatur

Kontor (Linux Mint): Intel Core i5 12600K | ASUS B660-I STRIX | ASUS AMD RX 6800 Reference 16GB | 32 GB Corsair Vengeance DDR5 6000Mhz CL30 | Corsair SF750 Platinum | Noctua NH-L12 Ghost S1 Edition | Louqe Ghost S1 MKII Limestone
Soffan (Windows 11): AMD Ryzen 5 7600 | ASUS B650E-I STRIX | EVGA Nvidia Geforce 2080 Ti XC 11GB | 32 GB Corsair Vengeance DDR5 6000Mhz CL36 | Corsair SF750 Platinum | Thermalright AXP120-x67 | Fractal Design Ridge White
Bärbart (MacOS): Apple Macbook Air 13" M1 Space Grey (8GB RAM, 256GB SSD)
Server/NAS (UnRAID): AMD Ryzen Pro 5 4650G | Gigabyte MC12-LE0 | 64GB DDR4 3200MHz ECC | Fractal Design Node 804

Permalänk

Lyckades precis knipa en digital på elgiganten. Trodde verkligen inte det skulle gå, kunde inte komma fram imorse där eller på Power men nu gick det helt utan problem.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av knewt:

Fanns på elgiganten nyss både digital och standard. Stog 100+ webblager på standard men den försvann precis nu igen.

uhhhhhhhhhhhhhhhhh folk köper flera för att sälja dyrt väldigt jobbigt

Permalänk
Medlem

Hann knipa en standard på EG. Är det verkligen möjligt att detta inte är för December-leverans?

Permalänk
Medlem

Jag lyckades precis lägga en beställning på Elgiganten, standardvarianten

Permalänk

Tack till Elgiganten!!!! Där kom bekräftelsen!

Permalänk
Medlem

Lyckades få en på elgiganten nu???!?

Permalänk

Lycka till alla ni som kämpar på!

Hämtade ut min på MediaMarkt för en stund sen, precis installerat, uppdaterat och börjat ladda ned lite spel. Blir nog inte mycket mer jobbat den här veckan...

Permalänk
Medlem
Skrivet av ubernice:

Lyckades köpa en kl 12:08!
Tyvär valde jag långsam frakt.

Permalänk
Medlem

Fick precis en från Elgiganten nu. Standard/disk versionen, valde express leverans.

Permalänk
Medlem

Efter flera försök hela dagen på EG, Netonnet, och Power så verkade som det gick igenom på EG nu vid 12.10

Visa signatur

Intel i9-12900KS | Palit GamingPRO 5080 | Corsair 32GB | Asus Strix Z790-F | ASUS ROG THOR 1200w | FD Meshify 2 |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av TobbeG92:

Fick precis en från Elgiganten nu.

hurrrrrrrrrrrrrr

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

fick igenom en beställning på elgiganten precis allt klart

Permalänk
Medlem

Fick bekräftelsemail 12.11 på Elgiganten, expressfrakt. Tror dock det är för december. Men kommer den nästa vecka köper jag trisslott

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gefapat:

Efter flera försök hela dagen på EG, Netonnet, och Power så verkade som det gick igenom på EG nu vid 12.10

har fösökt på eg funkade ej

Permalänk
Medlem
Skrivet av adam8736:

hurrrrrrrrrrrrrr

Hade nog bara jävligt tur. Satt och spelade och väntade, så refresha alla sidor. Och då kunde jag lägga standard versionen i korgen och snabbade mig som fan med att välja leverans och betalsätt, och det gick igenom.