Säljer min Samsung Odyssey C32JG56 då jag söker en mindre skärm (inte mindre än 27”) och 4K.
Köpte skärmen under Singles Day för 2790kr hos Elgiganten och ser att priset återigen ligger på 5295kr. Tänkte därför ge folket här en chans innan jag lämnar tillbaka.
https://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/datorskar...
Extra information:
Köpte skärmen endast för att testa och har haft den i snart 1-2 veckor och känner att storleken är för stort samt att jag föredrar 4K (gärna HDR) till kontorsdatorn och konsol.
Jag har allt från köpet kvar och öppetköp gäller fortfarande så jag är inte desperat att sälja. Jag är inte ute efter att tjäna pengar på denna skärm heller utan mer att ge er en chans att kanske köpa den billigare för de som inte hann med kampanjen.
Byte?:
Kan också tänka mig att byta mot en ”likvärdig” 4K skärm ifall du bor i Stockholm, för snabbt och smidigt byte.
PS5 Disk version är också av intresse.
Kom med bud för skärmen och ge gärna tips på grymma 4K HDR skärmar för konsol och kontorsdatorn ifall ni hittar något nu under BF.
Säljer inte under inköpspriset och föredrar snabb o smidig affär före allt det andra.
Läs hela annonsen här