Permalänk
Medlem

iPhone 8 Plus 256GB

Hej nissar och tomtar!
Köpte mig själv en tidig julklapp så nuvarande mobil (ämnesraden) är överflödig. Kan sälja men även BYTA om det finns någonting som är intressant (bytesvärde = högre pris mobil).

Otroligt BRA skick, finns små märken runt telefonramen då jag oftast hade den i fickan i början då jag köpte den innan jag skaffade ett skal. Den fyller ganska exakt 1 1/5 år, köptes förra sommaren.

Säljes/bytes som den är, batterihälsa 85% (laddat den varannan dag vid användande men håller kanske tre dagar) och skickar med ett skal som jag personligen tycker om och har fungerat bra.

Återställd, avregistrerad, polerad samt laddad.

Tänker bud men har inte hittat ett någorlunda riktpris då det varierar beroende på hur telefonens skick är, buda fritt och säljer/säljer inte om jag tycker att priset inte går upp till vad telefonen är värd, har ingen brådska att sälja den med andra ord.

Finns att beskåda i Karlskoga eller via videolänk om man vill göra på det viset, kan även skickas (postnords hantering tar jag ej ansvar över) och då betalar köpare frakt, kan även mötas upp om det inte är otroligt långt att åka/mötas.

Betalning Swish innan överlämnande/frakt.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Skrivet av Izenoz:

Hej nissar och tomtar!
Köpte mig själv en tidig julklapp så nuvarande mobil (ämnesraden) är överflödig. Kan sälja men även BYTA om det finns någonting som är intressant (bytesvärde = högre pris mobil).

Otroligt BRA skick, finns små märken runt telefonramen då jag oftast hade den i fickan i början då jag köpte den innan jag skaffade ett skal. Den fyller ganska exakt 1 1/5 år, köptes förra sommaren.

Säljes/bytes som den är, batterihälsa 85% (laddat den varannan dag vid användande men håller kanske tre dagar) och skickar med ett skal som jag personligen tycker om och har fungerat bra.

Återställd, avregistrerad, polerad samt laddad.

Tänker bud men har inte hittat ett någorlunda riktpris då det varierar beroende på hur telefonens skick är, buda fritt och säljer/säljer inte om jag tycker att priset inte går upp till vad telefonen är värd, har ingen brådska att sälja den med andra ord.

Finns att beskåda i Karlskoga eller via videolänk om man vill göra på det viset, kan även skickas (postnords hantering tar jag ej ansvar över) och då betalar köpare frakt, kan även mötas upp om det inte är otroligt långt att åka/mötas.

Betalning Swish innan överlämnande/frakt.

Läs hela annonsen här

Bjuder 1000kr plus frakt

Permalänk
Medlem

1500 pesos

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

Era bud är noterade, dock spelar buden i Division iPhone 5/6 och är avbytare så värdet att behålla är större.

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem

1700 kr + frakt

Permalänk
Medlem

2500:- + frakt

Permalänk
Medlem

Nya bud noterade, vi flyttar nästan upp en division till iPhone´s avbytare i segment 7, den lilla kompakta saken med 32GB men inte riktigt på avbytarbänken ännu, mer som att "moppemuschen" börjar nalkas men inte riktigt börjar ta fart ordentligt.

Fortfarande inte i samma bollpark som A-lagsspelarna så värdet att ha kvar är bestående, tackar för buden dock.

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem

3k+frakt

Permalänk
Medlem

Tackar för bud igen men vi är inte riktigt där, 3800kr så släpper jag den bums.

Det är även bra mycket billigare än vad de ”sämre” mobilerna går för om vi kikar på de som är marknaden.

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.