Intressekoll Zotac 3060 Ti OC mot t.ex. 1080 Ti

Permalänk
Medlem

Intressekoll Zotac 3060 Ti OC mot t.ex. 1080 Ti

Intressekoll.
Har fått hem min 3060 ti zotac oc edition i förrgår av webhallen. Har märkt att den är lite för stark för min cpu så cpun flaskhalsar lite.
Undrar om det finns någon där ute som sitter på en gtx 1080 ti eller nåt som vill byta upp med mellan skillnad? Intresserad för de modellerna går för runt 3k.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har ett ASUS 1080ti Strix jag kan tänka mig byta med, beroende på hur mycket pengar du vill ha

Permalänk
Medlem

Har ett Titan X från Pascal-serien jag kan tänka mig att byta mot

Mellanskillnad diskuteras i PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreas89:

Har ett Titan X från Pascal-serien jag kan tänka mig att byta mot

Mellanskillnad diskuteras i PM.

Tack för bud men är inte så intresserad

Permalänk
Medlem
Skrivet av smurfb:

Jag har ett ASUS 1080ti Strix jag kan tänka mig byta med, beroende på hur mycket pengar du vill ha

Du har pm

Permalänk
Medlem
Skrivet av aagii247:

Tack för bud men är inte så intresserad

Det presterar som ett 1080ti eller bättre och har 1gb mer i ram.

Har fått känslan av att det är ett kyligare kort på marknaden - Vad gör skillnaden? Nyfiken och accepterar ett nej

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreas89:

Det presterar som ett 1080ti eller bättre och har 1gb mer i ram.

Har fått känslan av att det är ett kyligare kort på marknaden - Vad gör skillnaden? Nyfiken och accepterar ett nej

Vet inte hade vänner som hade de för länge sedan. De hade negativa synpunkter hehehe.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aagii247:

Vet inte hade vänner som hade de för länge sedan. De hade negativa synpunkter hehehe.

Köper det Lycka till!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreas89:

Köper det Lycka till!

Det samma

Permalänk

Hej jag byter gärna och ger dig begärd pengar imellan. 0728 376915. Kan inte pm dig då jag inte har varit medlem i 7 dagar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gengostyle:

Hej jag byter gärna och ger dig begärd pengar imellan. 0728 376915. Kan inte pm dig då jag inte har varit medlem i 7 dagar.

Jag har en annan som är intresserad.
Kan bara med dig om du bor i samma stad.
Annars får det vara så
Mvh

Permalänk

Jag bor i Malmö, vart bor du ?

Permalänk

Såg nyss Norrland, aja skulle han backa så skriv, jag har en 1080T Evga black edition.

Permalänk

Dubbla 980 här, ett gigabyte winforce 3x och ett ref ex.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gengostyle:

Såg nyss Norrland, aja skulle han backa så skriv, jag har en 1080T Evga black edition.

Noterat men väntar på att han ska skicka o om allt är ok ska jag avsluta annonsen nästa vecka

Permalänk
Medlem
Skrivet av gustavfrodeberg:

Dubbla 980 här, ett gigabyte winforce 3x och ett ref ex.

Tack för bud men har inte mobo som klarar sli

Permalänk
Medlem

Jag har ett ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB ROG Poseidon om du är intresserad. Bor också i Övik.

Permalänk
Medlem

Har ett aio vattenkylt 1080Ti som klockar riktigt bra. Under full load når det inte ens 50C.