Asus RTX3080: Värdekod för COD Cold War.

Permalänk
Medlem

Asus RTX3080: Värdekod för COD Cold War.

Hej Sweclockers,

Vet inte om det är jag som blind eller aningen trög? Men ni som köpt och fått era RTX3080/3090-kort (Asus) var hittar ni vouchern innehållande den nyckel som ska lösas in i Nvidia Experience för att få COD Cold War?

Följer instruktionerna på deras sida men fastnar på punkt 5:
https://www.nvidia.com/sv-se/geforce/campaigns/cod-black-ops-...

INSTRUKTIONER FÖR INLÖSEN
LÖS IN DIN KUPONG GENOM GEFORCE EXPERIENCE

För att lösa in din kampanjkod för Call of Duty: Black Ops Cold War måste du ha ett GeForce Experience- och Battle.net-konto. Följ stegen nedan:

1. Installera ditt kvalificerade grafikkort.
2. Uppdatera eller installera den senaste versionen av GeForce Experience (version 3.18 eller senare).
3. Öppna och logga in på GeForce Experience.
4. Gå till den nedrullningsbara kontomenyn längst upp till höger och välj ”LÖS IN”.
5. Ange paketkoden från ditt kvalificerande paketinköp.
6. Följ resten av anvisningarna på skärmen för att logga in via ditt Battle.net-konto.
7. Välj LÖS IN för att lösa in Call of Duty: Black Ops Cold War för ditt Battle.net-konto.
8. Välj STARTA BATTLE.NET för att slutföra inlösningen och påbörja installationen.

Hoppas någon kan hjälpa mig.

Tack på förhand!

Visa signatur

CPU Intel i9-9900k GPU Asus RTX 3080
RAM 32GB G.Skill Trident Z Neo Moderkort ASUS ROG Maximus XI Hero PSU Corsair RM850 HDD 3 TB Intel SSD

Permalänk
Medlem

Tror du ska få den från återförsäljaren. Tex på Webhallen så brukar de komma in under aktiva ordrar på ditt konto, samt att du får ett mail där det står att du har spelkoder att lösa ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeoplesMC:

Tror du ska få den från återförsäljaren. Tex på Webhallen så brukar de komma in under aktiva ordrar på ditt konto, samt att du får ett mail där det står att du har spelkoder att lösa ut.

Just det. Det är så jag brukar få mina koder. Men enligt killen som lämnade ut kortet så är det endast då det är Webhallen som håller kampanjen som de tilldelas den vägen.

Jag får kontakta deras kundtjänst och fråga. Kan inte se något på min order att det skulle finnas någon kod att hämta.

Visa signatur

CPU Intel i9-9900k GPU Asus RTX 3080
RAM 32GB G.Skill Trident Z Neo Moderkort ASUS ROG Maximus XI Hero PSU Corsair RM850 HDD 3 TB Intel SSD

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av lamerman:

Just det. Det är så jag brukar få mina koder. Men enligt killen som lämnade ut kortet så är det endast då det är Webhallen som håller kampanjen som de tilldelas den vägen.

Jag får kontakta deras kundtjänst och fråga. Kan inte se något på min order att det skulle finnas någon kod att hämta.

Köpte du via Webhallen? Jag fick kontakta kundtjänst så fixade de fram nyckeln. Den hade inte triggats av någon anledning.

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung:

Köpte du via Webhallen? Jag fick kontakta kundtjänst så fixade de fram nyckeln. Den hade inte triggats av någon anledning.

Yes det gjorde jag. Skapade ett ärende hos dom för en stund sedan. Får hoppas dom fixar det kommande dagarna.
Tack för hjälpen!

Visa signatur

CPU Intel i9-9900k GPU Asus RTX 3080
RAM 32GB G.Skill Trident Z Neo Moderkort ASUS ROG Maximus XI Hero PSU Corsair RM850 HDD 3 TB Intel SSD

Permalänk

Själv kommer jag inte kunna använda min, Sitter på mitt 3080 men saknar min processor. Borde vara lite Force majeure med koden!

Men de skrattar sig säkert lycklig, allra helst nu när de kan öka priserna med 1/3 hurray!

Visa signatur

Mobo: Asus B550 E Gaming | CPU: 5900X | CPU Kylare: Noctua NH-D15| RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo @ 3600 cl 16 | GPU: ASUS TUF 3080 OC | | PSU: Corsair RM850X | SSD1: Samsung 980 Pro 1T | SSD2:Samsung 970 Evo Plus 1T | Chassi: Fractal Design Define 7 vit | Skärm: LG 27'' UltraGear 27GL850