Zyxel NAS326 dolda filer/mappar?

Permalänk

Zyxel NAS326 dolda filer/mappar?

Tja! Jag har nyligen införskaffat mig en Zyxel NAS326 för att köra Plex Media Server (PMS) från med mina rippade filmer. Jag körde innan detta PMS från min PC med Windows 10, men vill inte ha min dator igång 24/7, så jag tänkte köra via en NAS istället.

Har nu lite problem, då jag hade en mängd metadata på PMS via min PC, dvs posterbilder, titelnamn, etc. Jag har sparat mappen med dessa filer, men vet nu inte hur jag ska få in dem på min NAS. När jag går in via webbläsaren och försöker använda File Browser finns där bara 4 mappar (Admin, Music, Photo, Video), och adminmappen innehåller typ bara ikoner till programvara/firmware till NASen. Har hittat några PMS-mappar, men de innehåller också bara Plex-ikoner och ingenting annat.

När jag går in på Plex Media Server-sidan via webbläsaren och försöker lägga till nytt bibliotek dyker det upp en hel del mappar som absolut inte finns någonstans att hitta via File Browsern, skärmdump på detta.

Jag har även testat att lägga till metadata i form av en posterbild till en av filmerna,men hittar ändå ingenstans i File Browsern där denna fil syns.

Vore evigt tacksam för hjälp med detta!

Lade till skärmdump