Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dockland:

Finns denna med USB-C-sändare? Den där gamla anslutningen finns väl knappt kvar längre?

Nix

Permalänk
Medlem

Vad ska fördelen vara med den extra medföljande PTFE pucken?

Märkte själv ingen större skillnad än att musen väsnas mera när man drar runt den.
Mest störande enligt mig så jag kör med den utan.

Men den kanske måste "köras in"?
Är meningen att den ska glida lättare med den på?

Visa signatur

PC: [4090 Aorus Master] [7800X3D] [Crosshair X670E Gene]
[TeamGroup DDR5 7200 32gb A-die@6200MT/s]
Kringutr: [Dell G3223Q 32"4k] [proXsuperlight] [DuckyOne2 TKL]
[Mayflower Arc] [AKG K7XX] [Blue Yeti]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Du (och ni andra) som sitter med Model O Wireless, vad tycker ni än så länge? Har sett många som snackat om den och ser ju onekligen intressant ut.

Fantastiskt trevlig tycker jag, väldigt gedigna klick och enkel mjukvara, det gnekar inte någonstans och har bra glid tack vare PTFE-glidesen. Hade en Viper Ultimate innan och den här känns ofantligt mycket mer välbyggd.
Trodde jag skulle avsky hålmönstren på musen men jag märker inte ens av dom, utan är snarare rätt skönt då handen vädras. Ett problem dock vara att den första led av gnissel från scrollhjulet som beror RGB-belysningen som låg emot scrollen. Annars superb 👌

Visa signatur

Processor: Intel i9 9900K @ 4,7Ghz kyld av Noctua NH-D15 | Moderkort: Gigabyte Z390 Aorus Ultra | RAM: G.Skill Trident Z 16GB 3200Mhz | Grafikkort: MSI RTX 2080 Gaming X Trio | Chassi: Fractal Design Define S2 | PSU: Corsair RM750x | Hdd: Samsung 970 Evo 500GB & Seagate Barracuda 2TB |

Permalänk
Medlem

1600kr!?! Sen logitech-kvalitet på det, håller väl ett år om man inte tar den ur förpackningen.

Permalänk
Medlem

1600 för en mus? Njaaa. Köpte min Logitech G305 för 299 kronor och den är verkligen klockren på alla sätt och vis. Fantastisk batteritid och jag gillar mindre möss trots ganska stora händer.

Visa signatur

🏬: B550M DS3H 🔲: Ryzen 5 5600X ❄️: Freezer 34 eSports 🏴: RTX 3060 Ti Ventus 2X OC
🗄️: Stronghold 🔌: RM650 (2019) 🎞️: 32 GB DDR4 3200 MHz CL16 💾: CS3030 1 TB
⌨️: E9270P/MK730 (MX Red)/G80-3000N (MX Silent Red) 🖱️: Xlite V2 Mini/G603/MX Vertical
🎧: Edition XS/Astro A50/GSP 370/ATH-SR30BT/TAT2206 📶: Archer C6 📱: Pixel 6a
🖥️: OLED55BX/276E8VJSB

Permalänk
Medlem

hur är klickljudet i den? är på jakt efter en med inget/lågt klickljud då min razer deathadder v2 låter för mycket.

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Lego Master

Ärligt nyfiken fråga; vad är syftet med att ha en vansinnigt lätt mus? Är det bara i twitch shooters det är relevant? Jag har aldrig tyckt att mina möss haft för mycket massa för att kunna göra snabba rörelser, och värdesätter extra knappar för att kunna spela utan att flaxa runt på tangentbordet hela tiden.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Shudnawz:

Ärligt nyfiken fråga; vad är syftet med att ha en vansinnigt lätt mus? Är det bara i twitch shooters det är relevant? Jag har aldrig tyckt att mina möss haft för mycket massa för att kunna göra snabba rörelser, och värdesätter extra knappar för att kunna spela utan att flaxa runt på tangentbordet hela tiden.

Det är extremt skönt att använda.

Permalänk
Medlem

Hade G305 och var riktigt nöjd tills jag gick på DH, där hackade musen något extremt trots max 10cm ifrån sändare. Trådlöst på stora lan är INGET att rekommendera.

Idag sitter jag på mm710 köpt för 299kr, billigare lättare och betydligt mera pålitligt än trådlöst vid stora event.

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk

Att ni lyckades fånga dom så mitt i akten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillaankan_i_dammen:

Kanske det. Bluetooth har mycket mer overhead som går att ta bort för att få bättre prestanda, googlade lite och och hittade vagt.
Det jag minns med gamers möss var först ratade de optiska möss, för dålig prestanda. Sedan usb möss, då ps2 var mycket snabbare. Ps2 genererar interruptus som avbryter processorn och direkt tvingar den köra koden för musen. Sedan ratade de trådlösa, vilket många än idag gör. Och sist så ratar de bluetoothmöss även om vissa såna spelmöss finns.
Nya bluetooth kommer garanterat få bättre prestanda och fler kommer gå över dit som de har gjort med allt det andra.

*edit*
Vissa möss har både bluetooth och egen trådlös, det känns grymt. https://www.komplett.se/product/1139255/gaming/spelutrustning...
Med ett klick kan du växla mellan ultrasnabb, trådlös 1ms LIGHTSPEED och Bluetooth - även över två separata maskiner. Fast detta ökar nog vikten med mer än 1 gram.

Tack för förklaringen varför jag länge insisterade på att ha en ps/2-mus. Det är först senaste halvdecenniet det kommit USBmöss som jag inte längre känner slöheten i. 100% kulmus på mina egna datorer tills för tre år sedan

Nej, men det ligger faktiskt mycket i de där negativa sakerna du nämner. Det var faktiskt riktigt uselt på sin tid, sedan tänker jag att saker mognar, även om det tar tid ibland.

Skrivet av Kenneth:

Jag personligen kör alltid med 400 DPI och helst utan någon mjukvara. Utan knapp så måste jag fixa det i mjukvara och sen ta bort, men när det är knasigt med internminnet så måste jag ha mjukvaran hela tiden. Blir lite specialfall med just Superlight, men alltid trevligt med en DPI-knapp.

Av min erfarenhet så brukar Logitech fungera väldigt bra. Sitter med en G Pro Wireless hemma som inte har det här problemet.

För att jag inte tycker att det gör någon större skillnad med USB Type-C rent. Tveksam på om Type-C kan pusha mer till batteriet utan att skada det. Jag säger inte nej till nya kontakten men det är heller ingen deal breaker för mig när man får med rätt kablage (som även fungerar ihop med mottagar-dongeln.

Jag satt och funderade lite på den faktiskt men beslöt tillslut att hoppa över det när 8 ms, förvisso på gränsen, kan räknas inom någon form av accepterad tolerans.

Det är rätt svårt att räkna exakt på batteritiden, speciellt när den är runt 70h av kontinuerlig användning. Av min uppfattning så verkar det stämma rätt bra i alla fall. Behövde inte ladda musen varannan dag utan klarade mig rätt länge på en laddning.
Viloläget kickade in runt minuten eller om det var runt 30 sek, minns inte exakt just nu. Däremot vaknar den blixtsnabbt så man märker knappt av den går ned i viloläget.

Det med inställningar är rätt irriterande, men är som tur var bara med sensorinställningar (inte knappar) om man inte använder mjukvaran också. Hoppas verkligen det kommer en fix snart.

Jag har sett en del om dubbelklick men har personligen aldrig stött på det med Logitech. Nu när jag tänker efter så är det inget specifikt märke som sticker ut med just dubbelklick, har nog varit rätt skonad med det trots alla olika möss jag har testat.

Du är inte korkad, det är rätt svår. Har försökt att hitta vettiga sätt att presentera dom siffrorna så folk förstår direkt och inte behöver ta en 2-dagars kurs.
Eftersom jag jämför med en annan mus (Mionix Naos QG) så har jag ingen absolut nolla så blir lite konstigt att sätta den som värde "0". Istället har jag valt att jämföra testobjektet med alla andra referenssiffror och därför finns det värden på båda sidorna.

Har du eller någon annat tips på hur det kan se ut så shoot! I'm all ears!

Skrivet av Kenneth:

En absolut nolla vore ju helt klart att föredra, däremot är det rätt svårt med just inmatningslatens. Det närmaste är med en höghastighetskamera som fångar både fysiska knapptrycket och reaktionen på skärmen (som även den har någon ms i latens). Det är något jag har kikat på några gånger så får se om det går att ordna på ett vettigt sätt.

Spelmöss börjar bli som sportbilar. Du får betala mer för mindre.

Du (och ni andra) som sitter med Model O Wireless, vad tycker ni än så länge? Har sett många som snackat om den och ser ju onekligen intressant ut.

Relativ latens säger egentligen ingenting om den absoluta latensen, så vad som är mycket och lite i den här grafen är inte greppbart även för den som förstår sig på statistiken. Är det 10% skillnad mellan sämsta och bästa mus eller är skillnaden mer än 100%? Jag tror ni hänger med på tänket.

Förslag: om ni skulle mäta in ett par referensmöss absoluta latens väldigt exakt så skulle de kunna användas som kalibrering senare. Vet ni att mus X har 45 ms absolut latens och ni mäter senare att mus A har 5 ms snabbare responstid än mus X så kan en anta att mus A har 40 ms absolut latens. Är skillnaden likvärdig mot mus Y så finns det goda underlag för svaret. Skulle vara ett alternativ om det skulle vara för kostsamt med riktiga mätgrejer, även om det sistnämnda är att föredra.

Håller med om att det finns en latens i själva klicket vid normal fingerposition som är olika på olika möss. Om materialet är segt så svarar de långsammare på mitt tryck. Det är bara att prova trycka på olika ställen på musknappen så känns det av.

Skrivet av Göteborgaren:

hur är klickljudet i den? är på jakt efter en med inget/lågt klickljud då min razer deathadder v2 låter för mycket.

Faktiskt, skulle också vilja ha ljudmätning med i testet!

Jag har haft möss med både höga och/eller vassa klickljud som jag blivit tokig på. Efter ett tag känns klicken lika smärtsamma i örat som att stå bredvid ett tåg som bromsar! Har ibland suttit med slutna hörlurar på fast än jag inte spelat någon musik bara för att dämpa klicket. Om ni även kunde spela in klicket och publicera det som en ljudfil t.ex. tillsammand med dB-talet så att vi kan lyssna själva på det vore det guld!

Permalänk
Medlem
Skrivet av galenmyra:

Att ni lyckades fånga dom så mitt i akten.

Typiskt att störa dem på det viset! Nu säger snart Logitech att de sålt slut och kommer utgå...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Göteborgaren:

hur är klickljudet i den? är på jakt efter en med inget/lågt klickljud då min razer deathadder v2 låter för mycket.

Tror det är svårt att mäta med vettig kvalitet. Ljudet kan sprida sig olika i olika vinklar och hur man håller musen och säkert hur man sitter och använder den...

Skulle absolut vara intressant att testa det, men jag skulle inte förvänta mig för mycket

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shudnawz:

Ärligt nyfiken fråga; vad är syftet med att ha en vansinnigt lätt mus? Är det bara i twitch shooters det är relevant? Jag har aldrig tyckt att mina möss haft för mycket massa för att kunna göra snabba rörelser, och värdesätter extra knappar för att kunna spela utan att flaxa runt på tangentbordet hela tiden.

Det enda jag märkt genom åren är att om du kör med hela armen och finjusterar med fingrarna så tröttar jag ut mig mindre med möss under 100 gram än dom som är över det.

så tex om jag använder min logitech g pro 80gram (förra modellen) istället för min logitech g900 som ligger där runt 110 gram

så kan jag hålla på längre innan jag måste ta en paus.

Men om jag jämför min zowie(benq) S1 på 90 gram mot min g- pro så märker jag knappt skillnaden på 10 gram. Där är formen mer avgörande.

Permalänk
Lego Master
Skrivet av lonewolfshade:

Det enda jag märkt genom åren är att om du kör med hela armen och finjusterar med fingrarna så tröttar jag ut mig mindre med möss under 100 gram än dom som är över det.

så tex om jag använder min logitech g pro 80gram (förra modellen) istället för min logitech g900 som ligger där runt 110 gram

så kan jag hålla på längre innan jag måste ta en paus.

Men om jag jämför min zowie(benq) S1 på 90 gram mot min g- pro så märker jag knappt skillnaden på 10 gram. Där är formen mer avgörande.

Ah. Det kanske är förklaringen till att jag inte ser fördelarna. Jag rör väldigt sällan armen när jag använder musen. Kör nåt kombinerat claw/semi-palm grip så jag kan använda handleden som en fast punkt på skrivbordet och sen rör jag bara musen med fingertopparna. Upp/ner-rörelser med muspekaren gör jag genom att sträcka ut eller dra ihop fingrarna. Med rätt DPI-inställning kan jag köra hela skärmen på de 2-3cm det ger mig i travel.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Balconette:

Relativ latens säger egentligen ingenting om den absoluta latensen, så vad som är mycket och lite i den här grafen är inte greppbart även för den som förstår sig på statistiken. Är det 10% skillnad mellan sämsta och bästa mus eller är skillnaden mer än 100%? Jag tror ni hänger med på tänket.

Förslag: om ni skulle mäta in ett par referensmöss absoluta latens väldigt exakt så skulle de kunna användas som kalibrering senare. Vet ni att mus X har 45 ms absolut latens och ni mäter senare att mus A har 5 ms snabbare responstid än mus X så kan en anta att mus A har 40 ms absolut latens. Är skillnaden likvärdig mot mus Y så finns det goda underlag för svaret. Skulle vara ett alternativ om det skulle vara för kostsamt med riktiga mätgrejer, även om det sistnämnda är att föredra.

Håller med om att det finns en latens i själva klicket vid normal fingerposition som är olika på olika möss. Om materialet är segt så svarar de långsammare på mitt tryck. Det är bara att prova trycka på olika ställen på musknappen så känns det av.

Faktiskt, skulle också vilja ha ljudmätning med i testet!

Jag har haft möss med både höga och/eller vassa klickljud som jag blivit tokig på. Efter ett tag känns klicken lika smärtsamma i örat som att stå bredvid ett tåg som bromsar! Har ibland suttit med slutna hörlurar på fast än jag inte spelat någon musik bara för att dämpa klicket. Om ni även kunde spela in klicket och publicera det som en ljudfil t.ex. tillsammand med dB-talet så att vi kan lyssna själva på det vore det guld!

Nej, i bara siffror säger det inte så värst mycket men samtidigt kan man också väga in den upplevda latensen, som sällan märks av. Skulle det däremot vara en märkbar fördröjning vid knapptryck så borde det visas i testet också.

Och håller med, att ha ett test som ger ett absolut värde är helt klart bättre och den testmetoden lär vara smidigare än nuvarande när jag måste öppna upp hela musen. Kommer troligen bara köra på nya metoden om jag får någon snurr på det.

Angående ljudmätning så ska jag tänka på det till nästa test! Får helt enkelt börja göra mer videor på musrecensioner också

Permalänk
Lego Master
Skrivet av Kenneth:

Angående ljudmätning så ska jag tänka på det till nästa test! Får helt enkelt börja göra mer videor på musrecensioner också

Tänk bara på att man måste sätta ljudet i relation till nåt som alla vet hur det låter. Tex hur det låter när man öppnar en läskburk eller liknande reproducerbart ljud. Att bara filma en mus som klickar kommer inte säga speciellt mkt, och dB-värden säger åtminstone inte mig ett jäkla skit.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Lite synd det där med brist på DPI knapp. Jag hatar verkligen att tangentbord samt möss kommer med mjukvara, oftast riktigt kass mjukvara vars största problem är att dom drar för mycket resurser utav datorn. Gör som vissa andra här har sagt, inkludera DPI knapp fast låt den vara programbar så man får använda den till vad man vill.

Permalänk
Medlem

Passar denna för vänsterhänta?

Någon vänsterhänt som köpt denna och kan ge ett utlåtande?

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem
Skrivet av bärplockaren:

Någon vänsterhänt som köpt denna och kan ge ett utlåtande?

Bör göra det då den är helt rak och inte formad åt något håll om jag minns rätt. I alla fall icke superlight varianten

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av bärplockaren:

Någon vänsterhänt som köpt denna och kan ge ett utlåtande?

den har sidoknappar på vänster sida som inte går att plocka bort, i övrigt ambidrex.
Vanliga g pro är kanske ett bättre alternativ

Visa signatur

PC: [4090 Aorus Master] [7800X3D] [Crosshair X670E Gene]
[TeamGroup DDR5 7200 32gb A-die@6200MT/s]
Kringutr: [Dell G3223Q 32"4k] [proXsuperlight] [DuckyOne2 TKL]
[Mayflower Arc] [AKG K7XX] [Blue Yeti]

Permalänk
Medlem
Skrivet av eXeem:

den har sidoknappar på vänster sida som inte går att plocka bort, i övrigt ambidrex.
Vanliga g pro är kanske ett bättre alternativ

Tack då får jag kolla den istället.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem
Skrivet av bärplockaren:

Tack då får jag kolla den istället.

Vanliga G Pro Wireless, är värt att nämna. G Pro är en helt annan mus med kabel och samma form som G305.
Men GPW är identisk med GPSL till formen men där sidoknapparna är avtagbara så man själv kan bestämma om man vill ha anpassat för V/H

Permalänk
Medlem

Enligt axplock från Rtings latencytest;

Razer Naga Pro: 5 ms (trådlös)
Corsair KATAR PRO Wireless: 8 ms (trådlös)
Logitech G PRO X SUPERLIGHT: 9 ms (trådlös)
Logitech G305: 11 ms (trådlös)
BenQ Zowie EC2: 12 ms (trådbunden)
BenQ Zowie S2: 13 ms (trådbunden)
Steelseries Rival 3: 14 ms (trådbunden)
Razer Deathadder Elite: 17 ms (trådbunden)
Logitech G MX518 LEGENDARY: 20 ms (trådbunden)

Om siffrorna går att lita på känns det ju som att latency inte skulle vara något problem alls i dessa moderna trådlösa gamingmöss?

Permalänk
Medlem
Skrivet av PWx2:

Enligt axplock från Rtings latencytest;

Razer Naga Pro: 5 ms (trådlös)
Corsair KATAR PRO Wireless: 8 ms (trådlös)
Logitech G PRO X SUPERLIGHT: 9 ms (trådlös)
Logitech G305: 11 ms (trådlös)
BenQ Zowie EC2: 12 ms (trådbunden)
BenQ Zowie S2: 13 ms (trådbunden)
Steelseries Rival 3: 14 ms (trådbunden)
Razer Deathadder Elite: 17 ms (trådbunden)
Logitech G MX518 LEGENDARY: 20 ms (trådbunden)

Om siffrorna går att lita på känns det ju som att latency inte skulle vara något problem alls i dessa moderna trådlösa gamingmöss?

Nej inte något problem med trådad vs trådlös, men vissa där är ju en bra bit över 10ms, det känns lite väl högt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av PWx2:

Enligt axplock från Rtings latencytest;

Razer Naga Pro: 5 ms (trådlös)
Corsair KATAR PRO Wireless: 8 ms (trådlös)
Logitech G PRO X SUPERLIGHT: 9 ms (trådlös)
Logitech G305: 11 ms (trådlös)
BenQ Zowie EC2: 12 ms (trådbunden)
BenQ Zowie S2: 13 ms (trådbunden)
Steelseries Rival 3: 14 ms (trådbunden)
Razer Deathadder Elite: 17 ms (trådbunden)
Logitech G MX518 LEGENDARY: 20 ms (trådbunden)

Om siffrorna går att lita på känns det ju som att latency inte skulle vara något problem alls i dessa moderna trådlösa gamingmöss?

Det har inte varit ett problem på några år nu.

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem

SteelSeries Aerox 3

Prova den!

Otroligt bra grepp och superlätt.

Billigare med.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | ASUS Z170-A | i7 6700K @ 4.6 GHz med CM Hyper 212 Evo
ASUS GTX 1070 Ti Cerberus Advanced | Corsair LPX Black 3000 Mhz 16 GB CL 14
Samsung m2 970 Evo 1 TB | EVGA Supernova G2 750W | Huawei Mate 20 X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dizzö:

SteelSeries Aerox 3

Prova den!

Otroligt bra grepp och superlätt.

Billigare med.

Kikade på den innan jag hittade superlight för (om jag nu minns rätt) 1100 på amazon vid release valet var då rätt enkelt.

Permalänk

Någon här som uppgradera från sin GPW till GPXS? Jag ska köpa ny mus men svårt att säga om den extra rödingen är värd att lägga ut för 20g. (Om man kan hitta en GPW med uppdaterade brytare vill säga)

Permalänk
Skrivet av Dizzö:

SteelSeries Aerox 3

Prova den!

Otroligt bra grepp och superlätt.

Billigare med.

Köpte den nya Aerox Wireless på BF-rean, men efter en timmes spelande fick jag nog. Den är för liten jämfört med min G Pro Wireless.

Stavning
Visa signatur

Fractal Design Meshify C Vit |ASUS TUF Gaming Z490-PLUS (WI-FI) | i7 10700k |ASUS GeFroce RTX 3080 TUF OC
|32 Gb HyperX Fury | Corsair RM750X V2 / 750W / 80+ Gold | Ducky One 2 Mecha Mini [MX Silent Red] | Logitech Pro Wireless |