Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

1150 m-itx, ev AMD.

Är ute efter ett moderkort med socket 1150 och formfaktorn m-itx.
Annars så är AMD 3400g / 3600 med itx moderkort också av intresse.
Skriv vad ni har och till vilket pris så ska jag se om det är av intresse.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97M-Plus | 16gb ram | Asus Strix 970 | Phanteks PH-TC12DX | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair Force GS 120gb | Fractal Design Integra M 650w | Fractal Design Define Mini C

Permalänk
Inaktiv

Hej.

Om du är intresserad av lite nyare prylar så har jag:

10700K
ROG STRIX B460-I GAMING m-itx
Corsair Vengeance Black LPX 32GB (2x16GB) / 3000Hz / DDR4 / CL15
Corsair PowerSupply (PSU) SF750 750W SFX 80+ Platinum med tillköpta Extension Cable Combo Pack - Black/Gray sleeving.

Det är kablar som förlänger original kablarna.
Combo Pack contains:
1 x 24-pin ATX, 500mm
1 x 4+4-pin EPS, 500mm
2 x 6+2-pin PCIe, 500mm

Allt fungerar fint ihop.

Några månader gammalt, all emballage och tillbehör samt kvitton finns.

Har även ett moddat m-itx chassi jag kan skicka med, har sågat upp för en extra 120mm fläkt i toppen.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon298854:

Hej.

Om du är intresserad av lite nyare prylar så har jag:

10700K
ROG STRIX B460-I GAMING m-itx
Corsair Vengeance Black LPX 32GB (2x16GB) / 3000Hz / DDR4 / CL15
Corsair PowerSupply (PSU) SF750 750W SFX 80+ Platinum med tillköpta Extension Cable Combo Pack - Black/Gray sleeving.

Det är kablar som förlänger original kablarna.
Combo Pack contains:
1 x 24-pin ATX, 500mm
1 x 4+4-pin EPS, 500mm
2 x 6+2-pin PCIe, 500mm

Allt fungerar fint ihop.

Några månader gammalt, all emballage och tillbehör samt kvitton finns.

Har även ett moddat m-itx chassi jag kan skicka med, har sågat upp för en extra 120mm fläkt i toppen.
https://i.imgur.com/TtNHmzS.jpg

https://i.imgur.com/1smaM3g.jpg
https://i.imgur.com/P3Y4IT4.jpg

Mvh

Njaaa, det blir lite för mycket för min budget. Hade helst sett att ett 1150 moderkort dök upp någonstans för att försöka komma undan så billigt som möjligt.

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97M-Plus | 16gb ram | Asus Strix 970 | Phanteks PH-TC12DX | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair Force GS 120gb | Fractal Design Integra M 650w | Fractal Design Define Mini C

Permalänk
Moderator
Moderator

Om du inte får något smidigare napp så har jag ett Asus Z97i-PLUS över, minus (utdaterade) wifi-prylarna som slaktats då jag bara kör trådat. 1000 :-

Kruxet är att jag inte har någon pålitlig processor tillgänglig för att funktionstesta då det legat ett tag, har precis lagt ett bud på en G3258 som kanske säkrar den biten. Bor väl 15 min från dig ungefär så det kanske vi kan lösa test på annat vis också eller helt enkelt höras om/när jag har G3258:an, som sagt om inga smidigare lösningar dyker upp.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Om du inte får något smidigare napp så har jag ett Asus Z97i-PLUS över, minus (utdaterade) wifi-prylarna som slaktats då jag bara kör trådat. 1000 :-

Kruxet är att jag inte har någon pålitlig processor tillgänglig för att funktionstesta då det legat ett tag, har precis lagt ett bud på en G3258 som kanske säkrar den biten. Bor väl 15 min från dig ungefär så det kanske vi kan lösa test på annat vis också eller helt enkelt höras om/när jag har G3258:an, som sagt om inga smidigare lösningar dyker upp.

Helt klart intressant om det fungerar som det ska. Surt att WiFin är borta dock. Hör gärna av dig när du har testat den

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97M-Plus | 16gb ram | Asus Strix 970 | Phanteks PH-TC12DX | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair Force GS 120gb | Fractal Design Integra M 650w | Fractal Design Define Mini C

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Snorlena:

Helt klart intressant om det fungerar som det ska. Surt att WiFin är borta dock. Hör gärna av dig när du har testat den

Prollen är på väg men jag är bortrest tors-söndag, jag hör av mig nästa vecka förhoppningsvis.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.