PNY GeForce RTX 3070 8GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X RGB Triple Fan Edition

Permalänk
Medlem

PNY GeForce RTX 3070 8GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X RGB Triple Fan Edition

Hej.

Jag har köpt mig ett PNY GeForce RTX 3070 8GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X RGB Triple Fan Edition kort för 2 veckor sedan.

Men har inte behov av det och tänkte därför sälja det till någon som får mer glädje av det.

Orginal kartong och kvitto finns.

Tänkte budstart på 7200 kr.
Jag väljer det bud som passar mig.

Kortet kan hämtas i Karlstad eller skickas med post om köparen står för frakten.

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bara namnet lär ju driva upp priset.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Medlem

7200

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fått ett bud på 7300 i pm. Men ser helst att buden läggs här framöver

Permalänk
Medlem

7400 + frakt

Permalänk
Medlem

7500kr hämtar

Permalänk

7800+frakt

Permalänk
Medlem

8000+frakt

Visa signatur

Fractal Design Define R4 - ASUS Z97 Pro WiFi AC - Intel Core i7 4970K 4.0 GHz - Corsair 16GB CL9 1866MHz VENGEANCE PRO Red - Gigabyte RTX 2060 Super - Corsair RM800W 80+ Gold - Corsair H80i - Samsung SSD EVO 970-Series 2TB - Win 10 Pro -64bit

Permalänk

8200+frakt
drar tillbaka bud pga vunnen auktion på tradera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrk66:

8000+frakt

Kontaktade denna Budgivare kl 16 igår och gav han besked att han fick köpa kortet. Några minuter efter fick jag all info för att skicka paketet och han frågade efter swish nummer. Fått flera meddelanden igår där han skriver att han ska betala, senast idag kl 10 men efter ett tag fick jag meddelande om att han fått tag på annat kort. Så den här köparen har jag fått vibbar av från första början.

Budgivare som la 7800 kr samt 8200 har dragit tillbaka sina bud då han fått tag på annat kort.

Så med andra ord är 7500 det högsta budet nu.

Kortet säljs idag.

Mvh Jonas

Permalänk
Medlem

Att man ångrar sig i sista sekunden har väl alla rätt till. Har själv råkat ut för det flera gånger här så det är ingen anledning att bli otrevlig. Ta det lilla lugna, du får nog kortet sålt.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 - ASUS Z97 Pro WiFi AC - Intel Core i7 4970K 4.0 GHz - Corsair 16GB CL9 1866MHz VENGEANCE PRO Red - Gigabyte RTX 2060 Super - Corsair RM800W 80+ Gold - Corsair H80i - Samsung SSD EVO 970-Series 2TB - Win 10 Pro -64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrk66:

Att man ångrar sig i sista sekunden har väl alla rätt till. Har själv råkat ut för det flera gånger här så det är ingen anledning att bli otrevlig. Ta det lilla lugna, du får nog kortet sålt.

Självklart har man rätt till det. Jag är inte otrevlig, ville bara förtydliga för de personer som kanske är lite förvirrade vilket bud som ligger. Funderar du över något mer får du gärna skriva pm istället för i annonsen. Tack.

Permalänk
Medlem

Bjuder 7600 + frakt

Permalänk
Medlem

Kortet är sålt! Xmgun28 kom hem till mig och köpte det.
Mycket trevlig kille! Lättsam och smidig affär.

Tack!

Permalänk
Medlem

Drack ni kaffe?

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk

Vad blev pris?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lejonhead:

Vad blev pris?

7500 kr gick det för.
Mvh