Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Livsnjutare 😎

Samsung SSD'er 500-512GB

Rensar lite i uppsättningen och på tur står några SSD -diskar från Samsung.

De är inte särskilt mycket använda (skriv/läs), väldigt långt från vad de klarar av - speciellt Pro -disken.
Har inte möjlighet att ta ut SMART-data eller CrystalDisk info just nu, men jag kan lägga till detta under veckan.

Jag låter annonsen ligga tills buden stannar av eller jag direkt får något jag är nöjd med.
Säljer till vem jag vill, hur jag vill eller inte alls osv osv.

Alla bud i tråden tack för allas vetskap om aktuell prisbild.

Jag bjuder på frakten ! 💌

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

850 Evo - 400:-

Permalänk
Medlem

860 evo 400

Permalänk

850 pro - 400kr

Permalänk
Medlem

860 evo - 450kr

Permalänk
Medlem

850 pro - 450kr

Visa signatur

Intel Core i7 4770k @ 4.6Ghz | Asus Z87-PRO | MSI GeForce GTX 980 Ti Gaming 6G | 4x8GB Kingston Fury Beast 1600Mhz @ 2000Mhz | Fractal Design Define XL R2 Svart | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 850 Pro 256GB | Western Digital 4TB | Western Digital Red 3TB | 2st AOC 24G2U skärm | EVGA Supernova G2 850W | Windows 10 Pro | Custom EK vattenkylning

Permalänk
Medlem

850 evo 450kr

Permalänk

850 pro - 500kr

Permalänk
Medlem

850 pro - 550kr

Visa signatur

Intel Core i7 4770k @ 4.6Ghz | Asus Z87-PRO | MSI GeForce GTX 980 Ti Gaming 6G | 4x8GB Kingston Fury Beast 1600Mhz @ 2000Mhz | Fractal Design Define XL R2 Svart | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 850 Pro 256GB | Western Digital 4TB | Western Digital Red 3TB | 2st AOC 24G2U skärm | EVGA Supernova G2 850W | Windows 10 Pro | Custom EK vattenkylning

Permalänk

850 Evo - 450kr

Permalänk
Medlem

1400 kr för alla 3 diskarna

Visa signatur

Kriff Kriff

Permalänk
Livsnjutare 😎

Kommer göra en bump utav annonsen igen på fredag så får den ligga helgen ut.

Ev affärer gör jag sedan med ledande budgivare på måndag förmiddag, eller inte alls.

Om prisbilden inte ändras något sett till vad den är nu kommer jag inte sälja diskarna alls. Har hellre kvar dem då.

Allt gott!

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Jag vet inte riktigt vad du förväntar dig för pris på en begagnad när en ny kostar 750kr?

Referens: https://www.webhallen.com/se/product/281264-Samsung-SSD-860-E...

Visa signatur

Intel Core i7 4770k @ 4.6Ghz | Asus Z87-PRO | MSI GeForce GTX 980 Ti Gaming 6G | 4x8GB Kingston Fury Beast 1600Mhz @ 2000Mhz | Fractal Design Define XL R2 Svart | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 850 Pro 256GB | Western Digital 4TB | Western Digital Red 3TB | 2st AOC 24G2U skärm | EVGA Supernova G2 850W | Windows 10 Pro | Custom EK vattenkylning

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Mac83:

Jag vet inte riktigt vad du förväntar dig för pris på en begagnad när en ny kostar 750kr?

Referens: https://www.webhallen.com/se/product/281264-Samsung-SSD-860-E...

Fick ett PM med liknande fråga, och jag hade/har ingen aning om vad de är värda idag - vet bara vad jag själv betalt. Kände bara att för de summorna som vi är på nu, behåller jag dem heller för projekt längre fram med tanke på skick etc.

Alltså de är ju inte värda mer än vad marknaden är beredda att betala för dem, det köper jag ju
Sedan är det ju dock upp till mig att välja om jag vill sälja till de buden eller inte.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Fick ett PM med liknande fråga, och jag hade/har ingen aning om vad de är värda idag - vet bara vad jag själv betalt. Kände bara att för de summorna som vi är på nu, behåller jag dem heller för projekt längre fram med tanke på skick etc.

Alltså de är ju inte värda mer än vad marknaden är beredda att betala för dem, det köper jag ju
Sedan är det ju dock upp till mig att välja om jag vill sälja till de buden eller inte.

Det är ju alltid upp till säljaren om han vill sälja eller inte men det är ju svårt att sälja något begagnat om man vill ha lika eller mer än vad nytt kostar nu bara för att man kanske köpte dom för det dubbla när man köpte dom själv.

Visa signatur

Intel Core i7 4770k @ 4.6Ghz | Asus Z87-PRO | MSI GeForce GTX 980 Ti Gaming 6G | 4x8GB Kingston Fury Beast 1600Mhz @ 2000Mhz | Fractal Design Define XL R2 Svart | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 850 Pro 256GB | Western Digital 4TB | Western Digital Red 3TB | 2st AOC 24G2U skärm | EVGA Supernova G2 850W | Windows 10 Pro | Custom EK vattenkylning

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Fick ett PM med liknande fråga, och jag hade/har ingen aning om vad de är värda idag - vet bara vad jag själv betalt. Kände bara att för de summorna som vi är på nu, behåller jag dem heller för projekt längre fram med tanke på skick etc.

Alltså de är ju inte värda mer än vad marknaden är beredda att betala för dem, det köper jag ju
Sedan är det ju dock upp till mig att välja om jag vill sälja till de buden eller inte.

Du kan garna fa kopa min 128GB plextor! kopte den for 1100 sa tycker 900 later rimligt....

Men om vi ska vara seriosa att salja en SSD med nat ar pa nacken och forvanta sig mer and 75% av nypriset pa en med garanti later ju lite galet.

Som du har sagt helt upp till dig, men tror nog att det blir att du haller i dom om du tycker dom ar varda mer an sa.

Lycka till!

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Flippin:

1400 kr för alla 3 diskarna

Ledande

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Livsnjutare 😎

Jag väljer att behålla diskarna.

Annons avslutad.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •